Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140916 Київець – Більче – Волиця на ділянці км 5+400 – км 7+300 (окремими ділянками) Миколаївського району Львівської області
Очікувана вартість
2 916 120,70 UAH
UA-2018-10-12-001621-a 2212fb92fdd24364bb70cd6385ca2d63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 23:35
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2018 15:46
Очікувана вартість: 2 916 120,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 580,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С140916 Київець – Більче – Волиця на ділянці км 5+400 – км 7+300 (окремими ділянками) Миколаївського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 23:35
ПД Київець-Більче-Волиця окр.ділянки.pdf
12 жовтня 2018 23:35
ТД Київець-Більче-Волиця окр.ділянки.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000046 ● 94144aac76ee430ba00907a2cd294641
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 11:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-12-001621-a 12.10.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-10 17:33:43

Про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-12-001621-a, проведеної Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством, а згідно з частиною 3 статті 17 Закону №922-VIII – Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Також, згідно з частиною 3 статті 17 Закону № 922-VIII, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 за № 28/20341), який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Водночас, проведеним аналізом встановлено, що Замовником в Додатку № 2 до тендерної документації не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону № 922-VIII, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації.
Крім того встановлено, що Замовником в тендерній документації не визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації у вигляді витягу або інформаційної довідки з Реєстру про не внесення відомостей щодо переможця як юридичної особи до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за відсутності вказаної інформації у період проведення торгів у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких був вільним.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації (Додаток № 2) відсутні вимоги щодо подання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII та спосіб подання учасниками такої інформації ?
2. З яких підстав Замовником, за відсутності відповідної інформації у вільному доступі, у тендерній документації не встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів, у вигляді витягу або довідки з ЄДР ?
Виходячи зі змісту статті 25 Закону № 922-VIII, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також, згідно частини 5 статті 28 Закону № 922-VIII, Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Законом № 922-VIII не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону № 922-VIII, у разі визнання його переможцем торгів.
Підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів визначені у пункті 2 частини 1 статті 30 Закону № 922-VIII, нормами статті 30 Закону № 922-VIII не передбачено відхилення тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами аукціону визнана найбільш економічно вигідною, через неподання ним документів після аукціону, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону.
Однак, в пункті 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що учасник, тендерна пропозиція якого за результатом оцінки (аукціону) визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох робочих днів після проведення електронного аукціону/відхилення попередньої найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, надає Замовнику через електронну систему закупівель Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість послуг згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Підставність включення Замовником до тендерної документації вимоги щодо подання учасником документів після аукціону, що не передбачено (крім документів по статті 17) Законом № 922-VIII ?
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю – протягом двох днів з дня його укладення.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю послуг №37-11/18 22.11.2018, а оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу 26.11.2018 року.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Причини оприлюднення договору про закупівлю послуг №37-11/18 від 22.11.2018 після збігу двох днів з дня його укладення ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-16 18:34:35

Пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівель

1. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У першому реченні цієї частини вказане узагальнене положення про надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону в довільній формі. У даному реченні ключовою є саме вимога до форми («довільна форма»), у якій замовник повинен вимагати надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті. Тобто законодавець застерігає замовника від неправомірного витребування від учасників конкретних документів, що можуть видаватися компетентними на те органами. Про це свідчить подальша конкретизація, і щодо пунктів статті 17 Закону і щодо суб’єктів подання відповідної інформації.
У третьому ж реченні статті 17 Закону законодавець наголошує, що надання інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним замовник не вимагає.
Окремо зазначаємо, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України не уповноважене тлумачити закони України.
Навіть якщо припустити, що у даному випадку присутня правова колізія (суперечності між другим і третім реченням абзацу першого частини третьої статті 17 Закону), то при її вирішенні замовник керувався принципами здійснення закупівель, а саме принципом максимальної економії та ефективності.
Відповідно до Академічного тлумачного словника, термін «економія» означає «бережливість, ощадливість при витрачанні чого-небудь». Тобто керуючись принципами, відповідно до яких повинні здійснюватися закупівлі, необхідно виходити із економії часу як для підготовки тендерної пропозиції учасниками, так і економії часу для перевірки тендерної пропозиції замовником. Замовник не вбачав за необхідне порушувати норму, прописану в третьому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, а саме вимагати в учасника додаткову довідку про надання інформації, що знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Беручи до уваги абзац третій частини третьої статті 17 Закону, відповідно до якого замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, замовнику не зрозуміло, з яких підстав Західний офіс Держааудитслужби запитує тільки про відсутність в тендерній документації вимоги про надання документів про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та не вбачає за потрібне вказати на те що замовник не вимагає підтвердження підстав, передбачених пунктом 1 і 7 частини першої статті 17, якщо він вважає, що надання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті стосується всієї частини першої та другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте, як уже зазначалося вище, керуючись принципом максимальної економії та ефективності, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В другому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Законодавець надав право замовнику самому вирішувати, якими документами переможець повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті.
3. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель поточного ремонту автомобільних доріг, невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Згідно із положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник зобов’язаний підтвердити поточні ціни на основні матеріали шляхом надання підтверджувальних документів, а саме: прихідними накладними, калькуляцією на матеріали власного виробництва, прайс-листами постачальників (в кількості не менше п’яти комерційних пропозицій), калькуляцією на роботу будівельних машин та механізмів тощо. Погоджені ціни на основні матеріальні ресурси оформляються протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси згідно п. 6.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями.
Дані вимоги були вказані в тендерній документації, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому є обов’язковим додатком до договору. Дані документи не вважаються замовником частиною тендерної пропозиції, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
4. Замовником оприлюднено договір про закупівлю в термін визначений в Законі.
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 16.10.2019 протокол №281.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення норм статті 25 та статті 28 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2018 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 2 885 000,00
UAH з ПДВ
2 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 2 909 729,00
UAH з ПДВ
2 909 729,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 17:26
r_201_ДЦ_ИВРЛС_4-1-1.rtf
01 листопада 2018 17:26
r_201_ДЦ_ДЦ.rtf
01 листопада 2018 17:26
201_ДЦ_ССР_5.xls
01 листопада 2018 17:26
201_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
01 листопада 2018 17:26
201_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
01 листопада 2018 17:26
201_ДЦ_ДЦ_4.rtf
01 листопада 2018 17:26
201_ДЦ_ДЦ_3.rtf
01 листопада 2018 17:26
201_ДЦ_ДФ_4-1-1.rtf
01 листопада 2018 17:26
201.imd
01 листопада 2018 17:26
Договірна ціна.pdf
01 листопада 2018 17:26
Довідки МВС 1.pdf
01 листопада 2018 17:26
Довідка ДФС.pdf
01 листопада 2018 17:26
Гарантійні листи.pdf
29 жовтня 2018 19:11
10_Субпідрядники.pdf
29 жовтня 2018 19:11
9_Дефакт+договір.pdf
29 жовтня 2018 19:11
8 Повноваження+статут.pdf
29 жовтня 2018 19:11
7_Погодження.pdf
29 жовтня 2018 19:11
7_ліцензія_Алов-Буд.pdf
29 жовтня 2018 19:11
7_Гарантійні листи.pdf
29 жовтня 2018 19:11
6 СТ17.pdf
29 жовтня 2018 19:11
5 ДОСВІД.pdf
29 жовтня 2018 19:11
4 накази.pdf
29 жовтня 2018 19:11
4 ПРАЦІВНИКИ.pdf
29 жовтня 2018 19:11
3 ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
29 жовтня 2018 19:11
2 АСФАЛЬТ.pdf
29 жовтня 2018 19:11
1 ТЕХНІКА.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 17:34
NM_1-6_8-15.pdf
29 жовтня 2018 17:34
nakazy_2210.pdf
29 жовтня 2018 17:34
Статут нова редакція.pdf
29 жовтня 2018 17:34
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
29 жовтня 2018 17:34
витяг_23.08.pdf
29 жовтня 2018 17:34
235_povnovszhennia.pdf
29 жовтня 2018 17:34
235_dod2-7.sub.pdf
29 жовтня 2018 17:34
235_dod1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛОВ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛОВ-БУД"
#41398603
Переможець 2 885 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 17:56

Документи

07 листопада 2018 17:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД"
#41398603
2 885 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2018 17:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:25
Угода про розірвання укладений
18 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 19:58
Договір про закупівлю укладений
26 листопада 2018 19:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 202 362,96
UAH (в тому числі ПДВ 200 393,83 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін