Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер з картриджем
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2018-10-12-001091-a d978b2062b404a74937a99bc03a05da3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бєлорусець Тетяна Аріївна

+380459563764 10355@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бориспільське об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області
Код ЄДРПОУ: 37838060
Місцезнаходження: 08302, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вул. Головатого, 4
Контактна особа: Бєлорусець Тетяна Аріївна
+380459563764
10355@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2018 14:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2018 14:57
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08302, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Головатого, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 14:52
проект договору.pdf
12 жовтня 2018 14:52
Кваліфікаційні критерії.pdf
12 жовтня 2018 14:52
Технічні вимоги.pdf
12 жовтня 2018 14:52
Форма тендерної пропозиції.pdf
12 жовтня 2018 14:52
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 16 жовтня 2018 09:36
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій