Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пр. Соборному (від майдану Транспортного до вул. Фортечної) в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 080 101,20 UAH
UA-2018-10-12-000761-b 6a51b93902d146638ef1289cb00fadb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380687644003
+380617645618
torgeko2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380687644003,+380617645618
torgeko2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 14:29
Очікувана вартість: 3 080 101,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Обсяги виконання робіт згідно з Додатком 2 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення по пр. Соборному (від майдану Транспортного до вул. Фортечної) в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2018  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 18 жовтня 2018 14:51
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 16:07
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення та/або внести відповідні зміни в умови тендерної документації з наступних питань: 1) Замовник вимагає надати «підписаний проект договору про закупівлю послуг, заповнений зі сторони учасника (Додаток 4)» - Учасник повинен заповнити весь договір, включаючи ціну, місцезнаходження, реквізити, додатки (Графік виконання робіт, План фінансування робіт, Договірна ціна) та інші порожні форми, чи тільки п.13 «Місцезнаходження та реквізити сторін»? Що означає «заповнений зі сторони учасника»? У разі, якщо необхідно заповнити всі додатки, то які форми використовувати, так як Проект договору не містить форм додатків?; 2) В п.1 Розділу ІІІ зазначено, що учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 3). Додаток 3 містить тільки два кваліфікаційні критерії, але в тексті тендерної пропозиції (п.5 Розділу ІІІ) зазначений третій критерії - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (учасник повинен надати копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі з актами виконаних робіт). Просимо внести зміни до умов тендерної документації та конкретизувати чи встановлено все-таки третій кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3) Замовник вимагає надавати документи тендерної пропозиції з накладенням ЕЦП («документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді, з накладанням ЕЦП» (електронного цифрового підпису)). Просимо роз’яснити, потрібно накладати ЕЦП на кожен документ, сканований у форматі PDF, чи в цілому на тендерну пропозицію при її подачі через електронний майданчик? 4) Розмір тендерного забезпечення для робіт не може бути більше 0,5 %, а в тендерній документації встановлено 1 %, що суперечить статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі». В умовах оформлення забезпечення тендерної пропозиції просимо вказати «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції» не чітко 90 днів, а «не менше» 90 днів, щоб учасники не помилилися під час розрахунку стоку дії і могли зазначити більший термін. 5) Умови тендерної документації містять таку вимогу «Учасник, що запропонував найнижчу ціну за результатами аукціону повторно завантажує дану Тендерну пропозицію після аукціону не пізніже 1 (одного) робочого дня з моменту завершення аукціону, узгоджену із запропонованою ціною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Учасником, пропозиція якого є наступною, завантажуються форма «Тендерної пропозиції» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою та розрахунок договірної ціни з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону, протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника.» Не зрозуміло, що означає в першому реченні фраза «дану Тендерну пропозицію», Учасник повинен повторно надати всю тендерну пропозицію з усіма документами (незалежно від того понижувався він на аукціоні чи ні) чи надати Тендерну пропозицію згідно Додатку 1? Прохання конкретизувати вимогу, зазначивши, що тільки при пониженні ціни на аукціоні Учасник повинен завантажити оновлену Тендерну пропозицію згідно Додатку 1 до тендерної документації та оновлену калькуляцію на послуги. Така вимога має стосуватись як Учасника, ціна якого є найнижчою, так і Учасника , якого будуть розглядати наступним. Повторне надання ВСІЄЇ тендерної пропозиції не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та не може вимагатись Замовником. 6) В Додатку 3 зазначено п.4 - Документи, які повинен надати учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. В даному пункті пп.7) замовник вимагає не пізніше дати укладання договору надання оригіналу банківської гарантії забезпечення виконання договору. Прохання уточнити, учасник-переможець повинен надати гарантію протягом 5 днів чи не пізніше дати укладання договору? Якщо надання гарантії необхідне не пізніше дати укладання договору, то прохаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши пп.7) із п.4 Додатку 3. 7) В Додатку 3 (пп.1.1) зазначено наступну вимогу «З метою документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає: довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, скан-копії з оригіналів технічних паспортів на техніку.». Прохаємо внести зміни до вимоги про надання «скан-копії з оригіналів технічних паспортів на техніку», виклавши вимогу в наступному форматі «копії документів, що підтверджують право власності на машини та обладнання (копії технічних паспортів тощо).», оскільки не вся матеріально-технічна база має технічні паспорти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Учасник повинен заповнити весь проект договору, згідно з Додатком 4 до тендерної документації, та надати графік виконання робіт (відповідно з п. 12.14 Договору), договірну ціну та підписати уповноваженою особою.
2. Відповідно до п.п. 4 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
3. Накладення ЕЦП (електронного цифрового підпису) потрібно в цілому на тендерну пропозицію учасника при її розміщенні (завантаженні) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді.
По питанням 4,5,7 внесені зміни в тендерну документацію рішенням тендерного комітету від 19.10.2018 №80.
6.Оригінал банківської гарантії забезпечення виконання договору (відповідно до пункту 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації) учасник-переможець надає не пізніше дати укладання договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Іоліт" 2 910 569,14
UAH з ПДВ
2 910 569,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ" 3 063 135,57
UAH з ПДВ
3 063 135,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 17:51
Електронний підпис
26 жовтня 2018 10:18
Довідка ст17.pdf
26 жовтня 2018 10:17
Проект договору.pdf
26 жовтня 2018 10:16
Договірна ціна.pdf

Публічні документи

06 листопада 2018 18:34
Електронний підпис
06 листопада 2018 18:19
Електронний підпис
06 листопада 2018 18:16
10.Копія Статуту.PDF
06 листопада 2018 18:16
7. Наказ на директора.PDF
06 листопада 2018 18:16
4. Інформація по ст.17.PDF
06 листопада 2018 18:16
3.11. Дефектний акт.PDF
06 листопада 2018 18:16
3.10. Об'єктний кошторис.PDF
06 листопада 2018 18:16
3.9. Пояснювальна записка.PDF
06 листопада 2018 18:16
3.3. Локальні кошториси.pdf
06 листопада 2018 18:16
3.1. Договірна ціна.pdf
02 листопада 2018 16:00
Електронний підпис
02 листопада 2018 15:54
3.11. Дефектний акт.PDF
02 листопада 2018 15:54
3.10. Об'єктний кошторис.PDF
02 листопада 2018 15:54
3.9. Пояснювальна записка.PDF
02 листопада 2018 15:54
3.3. Локальні кошториси.pdf
02 листопада 2018 15:54
3.1. Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2018 18:58
Електронний підпис
26 жовтня 2018 18:18
Довіреність (копія).zip
26 жовтня 2018 18:18
Лист для клієнтів.7z
26 жовтня 2018 18:18
Довіреність.7z
26 жовтня 2018 18:18
Гарантія 6626-18.7z
26 жовтня 2018 18:18
Банківська ліцензія.7z
26 жовтня 2018 18:18
37. Витяг з ЄДРПОУ.PDF
26 жовтня 2018 18:18
36.11. Дефектний акт.PDF
26 жовтня 2018 18:18
36.10. Об'єктний кошторис.PDF
26 жовтня 2018 18:18
36.3. Локальні кошториси.pdf
26 жовтня 2018 18:18
36.1. Договірна ціна.pdf
26 жовтня 2018 18:18
27. СТАТУТ.PDF
26 жовтня 2018 18:18
26. Ліцензія (копія).PDF
26 жовтня 2018 18:18
10.Ліцензія (оригінал).PDF
26 жовтня 2018 18:18
6. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Іоліт"

ТОВ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Іоліт"
#37941934
Відхилено 2 910 569,14
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 14:06
ТОВ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
#40162609
Переможець 3 063 135,57
UAH з ПДВ
02 листопада 2018 16:41

Документи

02 листопада 2018 14:06
Електронний підпис
02 листопада 2018 14:05
Протокол №83 від 02.11.2018.pdf

Документи

02 листопада 2018 16:41
Електронний підпис
02 листопада 2018 16:39
Протокол №84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМСТРОЙ"
#40162609
3 063 135,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2018 16:41
Електронний підпис
02 листопада 2018 16:39
Протокол №84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2018 16:52
Договір від 14.11.2018 №89.pdf укладений
14 листопада 2018 16:49
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 13:06
Звіт про виконання договору про закупівлю.docx укладений
10 червня 2019 13:05
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 12:14
Додаткова угода № 7 від 10.06.2019.pdf зміни до договору
10 червня 2019 12:14
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 10:47
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
15 травня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2019 16:18
Дод угода №5 від 02.04.2019.pdf зміни до договору
02 квітня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 14:36
Додаткова угода №4 від 04.03.19.pdf зміни до договору
04 березня 2019 14:33
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2019 17:38
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 17:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:20
Дод угода № 2 від 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:19
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 16:55
Додаткова угода №1 від 28.11.2018.PDF зміни до договору
28 листопада 2018 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Внесені зміни у розділ 13 "Місцезнаходження та реквізити сторін" Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 № 89, а саме: уточнення реквізитів замовника.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Внесені зміни у Додаток №2 "План фінансування робіт" Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 № 89, саме обсяг фінансування у 2018 році - 1055296,54 грн., обсяг фінансування у 2019 році- 2007839,03 грн.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неповним фінансуванням видатків у 2019 році внесені зміни до р. 2 "Терміни та місце виконання робіт", р.4 "Ціна, порядок фінансування та оплати", р. 10 "Дія договору", р. 13 "Місцезнаходження та реквізити сторін" Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 №89
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Внесені зміни у розділ 4 "ЦІНА,ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", розділ 13 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН" підрядника Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 № 89, а саме: доповнені реквізити небюджетного рахунку в органах Казначейства.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У звязку з виділенням додаткового фінансування видатків у 2019 році внесені зміни у Додаток "План фінансування робіт" та п.4.1. розділу 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ" Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 № 89.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У зв'язку з повним фінансуванням видатків у 2019 році на закупівлю робіт по даному об'єкту внесені зміни до Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 № 89.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Роботи за Договором виконані в повному обсязі, при цьому Ціна договору узгоджена в бік зменшення та становить 2930728,38 грн. Обсяг виконання робіт не змінився. Внесені зміни до Додатку 2 "План фінансування робіт 2018-2019 роки" та у "ДОГОВІРНУ ЦІНУ", які є невід'ємною частиною Договору про закупівлю робіт від 14.11.2018 №89.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 89
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2018 — 31 серпня 2019
Сума оплати за договором: 2 930 728,38
UAH (в тому числі ПДВ 488 259,35 UAH)