Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 713 850,00 UAH
UA-2018-10-12-000610-c ● 3d04fe6f07f04a9b82134d1dc2d2e223
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2018 11:31 |
Очікувана вартість: | 3 713 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,97% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 72000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. – 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2018 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2018 15:40 |
ТД_Ремонт колісних пар 3.doc | |
12 жовтня 2018 15:40 |
проект договору КП_ВБА.doc | |
12 жовтня 2018 15:40 |
оголошення_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до Тендерної документації щодо строків надання послуг
Дата подання: 19 жовтня 2018 11:43
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Виправити пункт 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення на редакцію:
« 1.4.4. Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – Протягом 2018-2019 років (до 31.03.2019 р.).»
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо оплати послуг
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:01
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
В зв’язку з необхідністю закупівлі комплектуючих, за попередньою оплатою, просимо викласти пункт 4.1. проекту договору в редакції наступного змісту:
«4.1. ЗАМОВНИК здійснює сплату вартості послуг наступним чином:
4.1.1. попередня оплата (аванс) у розмірі 50% від вартості послуг, прийнятих у ремонт колісних пар протягом 3 (трьох) банківських днів з дати прийняття колісних пар в ремонт. Датою прийняття колісних пар в ремонт вважається дата складання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт.
4.1.2. Сплата решти вартості послуг з ремонту колісних пар здійснюється після фактичного виконання ремонту, приймання ЗАМОВНИКОМ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо строків надання послуг
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:02
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
Пункт 5.2 викласти в новій редакції:
«5.2. Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо відповідальності Замовника за порушення строків оплати
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:09
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
Включити паритетні умови відповідальності Сторін, п. 7.2. викласти в новій редакції:
«7.2. За порушення строків оплати Замовник сплачує Виконавець пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної Документації щожо терміну дії договору
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:13
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
В зв’язку з тим, що термін поставки комплектуючих від 30 до 90 календарних днів від дати попередньої оплати необхідно пункт 10.1 викласти в новій редакції:
«10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2019р., в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:14
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
Пункт 13.3 викласти в новій редакції:
«13.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору протягом 5 банківських днів з дати закінчення договору», а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо умов оплати
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:16
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Внести зміни в Цінову пропозицію (Додаток № 3)
Оплата здійснюється згідно умов Договору
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо Технічного завдання
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:17
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
. Зміни до Технічного завдання (Додаток 1 до договору)
Термін і строк надання послуг привести до відповідної дати закінчення дії договору:
Термін надання послуг – до 31.03.2019р
Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо умов договору
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
Пункт 2.13 викласти в новій редакції:
«2.13. Повернення зворотних відходів Кінцевому одержувачу послуг Замовника здійснюється Виконавцем з оформленням актів приймання передачі товарно-матеріальних цінностей»
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо Технічного завдання
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:20
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8)
В Технічному завданні є розбіжності в частині опису послуг.
В таблиці в графі «Опис послуги» відсутня така послуга, як Заміна комплекту шестерней відомої-ведучої.
Необхідно привести до відповідності опис послуг, з внесенням змін.
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо Технічного завдання
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:21
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
. Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8).
Пункт 2.5 Договору та абзац 11 Технічного завдання, щодо гарантійного строку експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту замінити на наступну редакцію:
Гарантійний строк експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту та безвідмовної роботи редуктора встановлюється відповідно до п.10.1 розділу 10 «Інструкція з ремонту редукторно-карданних приводів генераторів пасажирських вагонів», ЦЛ-0078 затверджена наказом Укрзалізниці від 31.03.2009 р. № 219-Ц.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" |
3 696 000,00
UAH з ПДВ
|
3 696 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОСЬ Ж" |
3 713 000,00
UAH з ПДВ
|
3 713 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" #38284929 |
Переможець |
3 696 000,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2018 16:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 18:49
|
Звіт.docx | укладений |
17 квітня 2019 18:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 17:16
|
Повідомлення (3) (1).docx | зміни до договору |
21 березня 2019 17:16
|
610 (1).pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2019 10:50
|
18634-Ю-ДУ-1 (1).pdf | зміни до договору |
15 січня 2019 10:50
|
Повідомлення 610 (1).docx | зміни до договору |
15 січня 2019 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2018 17:35
|
18634.pdf | укладений |
15 листопада 2018 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3, 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в частині назви Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Назву «публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»» по Договору замінити на «акціонерне товариство «Українська залізниця»». Збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеного у 2018 році та продовження строку дії договору до 31.03.2019 року. Внесення змін до пунктів 1.1, 2.3, 3.1, 5.2, 11.1. Договору, доповнення Договору пунктами 16.1.6 та 16.1.7. Остаточна сума договору складає 4 224 000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18634/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18634/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Зміна назви, реквізитів учасника в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | УЗ/ЦЛ-18634/Ю |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | УЗ/ЦЛ-18634/Ю |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |