Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 713 850,00 UAH
UA-2018-10-12-000610-c 3d04fe6f07f04a9b82134d1dc2d2e223
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 11:31
Очікувана вартість: 3 713 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. – 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 15:40
ТД_Ремонт колісних пар 3.doc
12 жовтня 2018 15:40
проект договору КП_ВБА.doc
12 жовтня 2018 15:40
оголошення_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до Тендерної документації щодо строків надання послуг
Дата подання: 19 жовтня 2018 11:43
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Виправити пункт 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення на редакцію: « 1.4.4. Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – Протягом 2018-2019 років (до 31.03.2019 р.).»
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо оплати послуг
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:01
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В зв’язку з необхідністю закупівлі комплектуючих, за попередньою оплатою, просимо викласти пункт 4.1. проекту договору в редакції наступного змісту: «4.1. ЗАМОВНИК здійснює сплату вартості послуг наступним чином: 4.1.1. попередня оплата (аванс) у розмірі 50% від вартості послуг, прийнятих у ремонт колісних пар протягом 3 (трьох) банківських днів з дати прийняття колісних пар в ремонт. Датою прийняття колісних пар в ремонт вважається дата складання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт. 4.1.2. Сплата решти вартості послуг з ремонту колісних пар здійснюється після фактичного виконання ремонту, приймання ЗАМОВНИКОМ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо строків надання послуг
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:02
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 5.2 викласти в новій редакції: «5.2. Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо відповідальності Замовника за порушення строків оплати
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:09
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Включити паритетні умови відповідальності Сторін, п. 7.2. викласти в новій редакції: «7.2. За порушення строків оплати Замовник сплачує Виконавець пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної Документації щожо терміну дії договору
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:13
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В зв’язку з тим, що термін поставки комплектуючих від 30 до 90 календарних днів від дати попередньої оплати необхідно пункт 10.1 викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2019р., в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:14
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 13.3 викласти в новій редакції: «13.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору протягом 5 банківських днів з дати закінчення договору», а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо умов оплати
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:16
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:22
Внести зміни в Цінову пропозицію (Додаток № 3) Оплата здійснюється згідно умов Договору
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо Технічного завдання
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:17
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
. Зміни до Технічного завдання (Додаток 1 до договору) Термін і строк надання послуг привести до відповідної дати закінчення дії договору: Термін надання послуг – до 31.03.2019р Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо умов договору
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:18
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 2.13 викласти в новій редакції: «2.13. Повернення зворотних відходів Кінцевому одержувачу послуг Замовника здійснюється Виконавцем з оформленням актів приймання передачі товарно-матеріальних цінностей»
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо Технічного завдання
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:20
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В Технічному завданні є розбіжності в частині опису послуг. В таблиці в графі «Опис послуги» відсутня така послуга, як Заміна комплекту шестерней відомої-ведучої. Необхідно привести до відповідності опис послуг, з внесенням змін.
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Зміни до Тендерної документації щодо Технічного завдання
Дата подання: 19 жовтня 2018 12:21
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:23
. Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8). Пункт 2.5 Договору та абзац 11 Технічного завдання, щодо гарантійного строку експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту замінити на наступну редакцію: Гарантійний строк експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту та безвідмовної роботи редуктора встановлюється відповідно до п.10.1 розділу 10 «Інструкція з ремонту редукторно-карданних приводів генераторів пасажирських вагонів», ЦЛ-0078 затверджена наказом Укрзалізниці від 31.03.2009 р. № 219-Ц.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши вимогу прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" 3 696 000,00
UAH з ПДВ
3 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОСЬ Ж" 3 713 000,00
UAH з ПДВ
3 713 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 09:37
Електронний підпис
29 жовтня 2018 09:37
14.1. ЕКСПРЕС.zip
29 жовтня 2018 09:37
14.2. ДВРБ.zip
29 жовтня 2018 09:37
13. Статут (6 редакція).PDF
29 жовтня 2018 09:37
10.1. Лист відгук 05.10.2018.pdf
29 жовтня 2018 09:37
6.1. ПРОТОКОЛ 11-10.pdf
29 жовтня 2018 09:37
3. Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2018 09:37
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2018 20:19
Факсограмма.pdf
28 жовтня 2018 20:19
Статут.PDF
28 жовтня 2018 20:19
Сертификат_муфта.pdf
28 жовтня 2018 20:19
Протокол.pdf
28 жовтня 2018 20:19
паспорт муфты.pdf
28 жовтня 2018 20:19
Наказ.pdf
28 жовтня 2018 20:19
Довідка ст 17.pdf
28 жовтня 2018 20:19
Довідка про реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"

ПП "ОСЬ Ж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
Переможець 3 696 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 16:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" #38284929

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

01 листопада 2018 16:15
Електронний підпис
01 листопада 2018 16:15
596 Намір.docx
01 листопада 2018 16:15
596 Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
3 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 16:15
Електронний підпис
01 листопада 2018 16:15
596 Намір.docx
01 листопада 2018 16:15
596 Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 18:49
Звіт.docx укладений
17 квітня 2019 18:49
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 17:16
Повідомлення (3) (1).docx зміни до договору
21 березня 2019 17:16
610 (1).pdf зміни до договору
21 березня 2019 17:16
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 10:50
18634-Ю-ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2019 10:50
Повідомлення 610 (1).docx зміни до договору
15 січня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 17:35
18634.pdf укладений
15 листопада 2018 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п. 3, 8 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в частині назви Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Назву «публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»» по Договору замінити на «акціонерне товариство «Українська залізниця»». Збільшення суми Договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, укладеного у 2018 році та продовження строку дії договору до 31.03.2019 року. Внесення змін до пунктів 1.1, 2.3, 3.1, 5.2, 11.1. Договору, доповнення Договору пунктами 16.1.6 та 16.1.7. Остаточна сума договору складає 4 224 000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18634/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18634/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Зміна назви, реквізитів учасника в договорі.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18634/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18634/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 224 000,00
UAH з ПДВ