Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту легкового автомобіля)»
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-10-12-000500-b 7bd934b8096b4ba69c7d1ca792725f54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2018 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2018 12:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 13:57
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту легкового автомобіля)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2018 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2018 10:48
ТД ремонт_chevrolet_ 12.10.2018.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-07-000101 ● 637d4eae7e764b2d904f9fc30624aee6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2019 № 33

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-12-000500-b 12.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-15 14:44:20

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту легкового автомобіля)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-12-000500-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо такого: який ID номер присвоєно електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до нього чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-16 22:48:13

Відповідь

План на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту легкового автомобіля) вже було оприлюднено 26 бер. 2018 22:24. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-03-26-005773-b

Надання інформації про усунення порушення замовником

Добрий день. Термін дії договору від 26.11.2018 №ЦРЕКМ/ДнЦМКР-18311 закінчився. Тендерним комітетом розглянуті зауваження, викладені у висновку, та будуть враховані у подальшій роботі.

2019-03-11 09:03:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРIЗЬКИЙ РУДОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 299 800,00
UAH з ПДВ
299 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛТАВСЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2018 11:55
15 екологія.pdf
27 жовтня 2018 11:55
5-1 калькуляція.pdf
27 жовтня 2018 11:55
14 Статут та опис.pdf
27 жовтня 2018 11:55
12 дані на послуги.pdf
27 жовтня 2018 11:55
Підписаний_G1018-4356-GL_tender.pdf
27 жовтня 2018 11:55
10 аналогічні роботи.pdf
27 жовтня 2018 11:55
наказ _1.pdf
27 жовтня 2018 11:55
3 відсутність підстав.pdf
27 жовтня 2018 11:55
1 Витяг.pdf
27 жовтня 2018 11:55
14 статут-довідка.pdf
27 жовтня 2018 11:55
4 лист-згода.pdf
27 жовтня 2018 11:55
Витяг ПДВ.pdf
27 жовтня 2018 11:55
6 право підпису.pdf
27 жовтня 2018 11:55
2 без обмежень.pdf
27 жовтня 2018 11:55
13 персональні данні.pdf
27 жовтня 2018 11:55
протокол _1.pdf
27 жовтня 2018 11:55
16 тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2018 11:55
9 згода з договором.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 16:46
ПДФ СТАТУТ.pdf
26 жовтня 2018 16:46
Протокол ст 2.pdf
26 жовтня 2018 16:46
Протокол ст 1.pdf
26 жовтня 2018 16:46
Наказ директор.pdf
26 жовтня 2018 16:46
Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2018 16:46
6 працівники.pdf
26 жовтня 2018 16:46
5 аналогічні роботи.pdf
26 жовтня 2018 16:46
4 згода.pdf
26 жовтня 2018 16:46
3 калькуляція.pdf
26 жовтня 2018 16:46
2 умови.pdf
26 жовтня 2018 16:46
1 заявка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРИВОРIЗЬКИЙ РУДОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ПОЛТАВСЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРИВОРIЗЬКИЙ РУДОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40824367
Переможець 299 800,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 16:49

Документи

06 листопада 2018 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:48
1011.pdf
06 листопада 2018 08:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРИВОРIЗЬКИЙ РУДОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40824367
299 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 16:49
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:48
1011.pdf
06 листопада 2018 08:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 15:44
18311.pdf укладений
26 листопада 2018 15:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 299 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 966,66 UAH)