Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" |
Код ЄДРПОУ: | 40123454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7 |
Контактна особа: |
Юрій +380444069837 crekm.dog1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2018 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 13:57 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2018 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2018 10:48 |
ТД ремонт_chevrolet_ 12.10.2018.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-07-000101 ● 637d4eae7e764b2d904f9fc30624aee6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 17:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2019 № 33
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.02.2019 № 33
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-12-000500-b 12.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-15 14:44:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту легкового автомобіля)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-12-000500-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо такого: який ID номер присвоєно електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до нього чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-16 22:48:13
Відповідь
План на закупівлю послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту легкового автомобіля) вже було оприлюднено 26 бер. 2018 22:24. Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2018-03-26-005773-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Добрий день. Термін дії договору від 26.11.2018 №ЦРЕКМ/ДнЦМКР-18311 закінчився. Тендерним комітетом розглянуті зауваження, викладені у висновку, та будуть враховані у подальшій роботі.
2019-03-11 09:03:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРИВОРIЗЬКИЙ РУДОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
299 800,00
UAH з ПДВ
|
299 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛТАВСЬКЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРИВОРIЗЬКИЙ РУДОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40824367 |
Переможець |
299 800,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2020 13:05
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2018 15:44
|
18311.pdf | укладений |
26 листопада 2018 15:43
|