Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі).
Очікувана вартість
132 800,00 UAH
UA-2018-10-11-001511-a de711eab922f4abca72b97eee5c8f161
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кравченко Олексій Миколайович

380665516410 zakupivli@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 13486010
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3
Контактна особа: Кравченко Олексій Миколайович
380665516410
zakupivli@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 13:54
Очікувана вартість: 132 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 Одиниця
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84116, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вул. Батюка, будинок 8.
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 17:36
оголошення_картридж2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 жовтня 2018 09:28
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 16:25
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Стосовно Вашого питання повідомляємо наступне.
В п 3.2. оголошення та в Додатку 2 до оголошення визначено, що в позиції 1, 2 картриджі для принтерів: Canon i-SENSYS LBP6030, Canon i-SENSYS LBP6020, HP Lazer Jet P 1102, Lazer Jet P 1102wn, Сanon i-SENSYS MF 210/211 можуть бути як оригінальними так і неоригінальними, а в позиції 3 картриджі для принтера Canon i-SENSYS LBP212dw повинні бути тільки оригінальними.
Дякуємо за питання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-11-001511-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 19 жовтня 2018 15:26
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
Додатком2 (П. 6.2.1) Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника надати Оригінал паспорту від виробника картриджів на Замовника з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів.
В документах пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ відсутній Оригінал паспорту від виробника картриджів на Замовника з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів, що в свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Додатком2 (П. 6.2.4) Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника надати Завірену копію атестата виробництва виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) органом сертифікації, дійсного на момент подання пропозицій, або обґрунтування його відсутності.
В документах пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ відсутня Завірена копія атестата виробництва виданого виробнику еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) органом сертифікації, дійсного на момент подання пропозицій, а також не надано обґрунтування його відсутності, що в свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Додатком2 (П. 6.2.6) Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника надати Завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) та сировина/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали, стрічки), які використані для виготовлення запропонованих еквівалентних лазерних картриджів відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням (в визначеній сфері), дійсні на момент подання пропозицій.
В документах пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ відсутні Завірені копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) та сировина/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали, стрічки), які використані для виготовлення запропонованих еквівалентних лазерних картриджів відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням (в визначеній сфері), що в свою чергу свідчить про невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
При цьому наголошуємо, що відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» - «Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції». Враховуючи наведене, Замовник скористався правом, встановленим ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», та встановив вимогу щодо підтвердження якості та безпеки предмету закупівлі (товару), що пропонується для постачання. Також звертаємо увагу Замовника на вимоги Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», який регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні. Ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» визначає, що продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей є об’єктами державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Ст. 16 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» визначає, що підприємства, установи, організації та громадяни можуть ввозити з-за кордону сировину, продукцію (вироби, обладнання, технологічні лінії тощо) і реалізовувати чи використовувати їх в Україні лише за наявності даних щодо безпеки для здоров'я населення, а у разі відсутності зазначених даних ввезення, реалізація та використання продукції закордонного виробництва дозволяється лише після отримання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Предметом закупівлі є товари, які не виробляються підприємствами Україна, а є імпортованими. З наведеного вбачається, що виконання, встановленої Замовником вимоги Додатку2 (П. 6.2.6), щодо підтвердження якості та безпеки предмету закупівлі (товару), що пропонується для постачання, має відбуватися шляхом надання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані товари. Враховуючи наведене, звертаємося до Замовника із вимогою щодо належної перевірки документів учасників на предмет виконання вимог Додатоку2. Враховуючи наведене звертаємося до Замовника із вимогою щодо відхилення пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, як такої, що не відповідає вимогам п.п. 6.2.1, 6.2.4 та 6.2.6 Додатку2 Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2018 16:54
Шановний учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.14 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених Замовником у процесі проведення закупівлі.
Рішення стосовно пропозицій учасників буде прийнято та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Враховуючи означене Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-11-001511-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 жовтня 2018 17:33
Дискримінаційні вимоги
Щодо проведення санітарноепідеміологічної експертизи та обов’язкової сертифікації, цим листом повідомляє, що
товари, що мають постачатися за тендером, включені до Переліку товарних груп, що не
потребують проведення державної санітарно - епідеміологічної експертизи,
затвердженого Постановою Державної санітарно - епідеміологічної служби України №25
від 26 грудня 2008р. “Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду
щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД”.
За цих обставин та згідно вимог, встановлених чинним законодавством, вказаний
товар, за відповідним кодом УКТЗЕД, проведення санітарно-епідеміологічної експертизи
та обов’язкової сертифікації не потребують. Первинний контроль за якістю витратних
матеріалів повинен здійснюватися на підставі оригінальної упаковки та відповідних
ярликів та позначок.
За данним пунктом відхилення безпідставне!!!
ч.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у
тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Тому якщо відсутні документи , що не передбачені законодавством для учасників, у складі
пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.
Фізична особа-підприємець Вінат Артем Валентинович, повідомляємо що ненадання
доказів проведення сертифікації, не може бути правовою підставою для відхилення нашої
пропозиції, оскільки обов’язковість наявності даних документів не встановлена
законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2018 16:27
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимога оголошення щодо надання документів про якість товару зумовлена правом наданим Законом України «Про захист прав споживачів», а саме споживачу надане право отримувати необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника, а продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Своєчасно отримана інформація про якість товару (картриджів) дозволяє визначити безпечність товару на стадії ознайомлення з документами учасника, та як наслідок захистити довкілля і своїх працівників від негативного впливу неякісного товару та ефективно витратити бюджетні кошти.
Також нагадуємо, що Вами надана пропозиція на участь у електронних торгах, у пункті 3 якої Ви засвідчили свою безумовну згоду з усіма положеннями Оголошення (у тому числі щодо відповідності їх чинному законодавству) та погодились на виконання всіх умов і вимог (в т.ч. вимоги щодо надання документів про якість товару), передбачених Оголошенням.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-11-001511-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 25 жовтня 2018 17:41
Порушення конкуренції!!!
Хочемо повідомити, що ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", подав скаргу ще до рішення про результати закупівлі, таким чином здійснивши тиск на тендерний комітет, що могло привести до неупередженого розгляду нашої пропозиції.
Такі дії учасника ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", розглядаємо як порушення конкуренції!!!
Тому вважаємо, що в даній закупівлі були порушені основні правила державних Закупівель, а саме не дискримінація учасників та добросовісна конкуренція серед учасників
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2018 16:24
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Вимога, подана учасником ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." розглянута та не задоволена. Вона не впливала на процес оцінки Ваших документів, а саме розгляд пропозиції проводився лише на підставі поданих Вами документів у відповідності до умов та вимог Оголошення.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Номер вимоги: UA-2018-10-11-001511-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 29 жовтня 2018 15:14
дотримання принципів, встановлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (дане повідомлення в жодному випадку не може тлумачитися, як тиск на замовника, проте є застереженням щодо недопущення порушення вимог законодавства та вимогою щодо дотримання принципів здійснення закупівель)
Шановний, Замовник. Звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання вимог чинного законодавства стосовно об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій.
Додатком2 (п.п.. 6.2.1- 6.2.7) Оголошення про проведення торгів у системі допорогових електронних закупівель визначений обов’язок Учасника у випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) чітко визначених документів.
Вважаємо за необхідне звернути увагу Замовника на невідповідність доданих у складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" документів, які не відносяться до картриджів FREE Label, які запропоновані учсником.
Зокрема у складі документів пропозиції ТОВ "Клаудгруп" наявні Паспорт якості на Картридж FLCE285A/725 FREE Label та Паспорт якості на Картридж FL-737 FREE Label із зазначенням виробника: Ninestar Corp.
Проте всупереч п. 6.2.7 Длодатку2 у складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" відсутній оригінал листа авторизації Учасника від Ninestar Corp., яким Ninestar Corp. Підтверджує, що ТОВ "Клаудгруп" є авторизованим партнером або офіційним представником.
Наявний у складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" Лист авторизації за вих.№1734/-1-03 від 18.10.2018 року не може вважатися належним виконанням вимог п. 6.2.7 Длодатку2, оскільки виданий ТОВ «В.М.», яке є виробником продукції під торговою маркою «РАTRON», а не FREE Label.
Крім того всупереч вимогам п.п. 6.2.2, 6.2.3, 6.2.4 та 6.2.6 у складі пропозиції ТОВ "Клаудгруп" відсутні документи відносно Ninestar Corp., а саме: завіреної копіЇ сертифікату підприємства виробника еквівалентної продукції (Ninestar Corp.) на систему управління якістю ISO 9001:2015 виданого стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій; завіреної копії сертифікату підприємства виробника еквівалентної продукції (Ninestar Corp.) на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виданого стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій; завіреної копію атестата виробництва виданого виробнику (Ninestar Corp.) еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) органом сертифікації, дійсного на момент подання пропозицій, або обґрунтування його відсутності; завіреної копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) та сировина/матеріали (тонери, фотобарабани, ракелі, магнітні вали, стрічки), які використані для виготовлення запропонованих еквівалентних лазерних картриджів (картриджів FREE Label вироблених Ninestar Corp.) відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням (в визначеній сфері), дійсні на момент подання пропозицій). Враховуючи наведене, звертаємося до Замовника із вимогою щодо належної перевірки документів пропозиції ТОВ "Клаудгруп" на предмет виконання вимог Додатоку2., з огляду на те, що невиконання відповідних вимог спричинило відхилення інших учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2018 13:52
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.14 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі.
Ваша вимога не містить по суті порушень допущених Замовником у процесі проведення закупівлі.
Рішення стосовно пропозицій учасників буде прийнято та оприлюднене в електронній системі закупівель.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 103 300,00
UAH з ПДВ
103 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" 128 500,00
UAH з ПДВ
122 279,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 128 360,40
UAH з ПДВ
122 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 129 996,00
UAH з ПДВ
123 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2018 19:48
Електронний підпис
18 жовтня 2018 19:47
Canon ISO 9001.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Довідка МВС.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Витяг з реєстру.pdf
18 жовтня 2018 19:47
4. Виписка з реєстру.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Сертифікат Quantec ISO 14001.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Кваліфікація.pdf
18 жовтня 2018 19:47
3. Паспорт.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2018 19:47
8. ІПН.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Сертифікат Quantec ISO 9001.pdf
18 жовтня 2018 19:47
Canon ISO 14001.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 19:06
Електронний підпис
25 жовтня 2018 19:05
Цінова пропозиція_2.pdf
18 жовтня 2018 19:15
ВИТЯГ З ЄДР.pdf
18 жовтня 2018 19:15
Витяг ЄП (подпись).PDF
18 жовтня 2018 19:15
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2018 18:28
Цінова пропозиція 3021320.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Відхилено 103 300,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 17:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ"
#3250007077
Відхилено 122 279,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 12:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 122 280,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 13:53
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Відхилено 123 900,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 12:08

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

25 жовтня 2018 17:19
рішення.PDF

Документи

29 жовтня 2018 12:55
рішення №2.PDF

Документи

31 жовтня 2018 13:53
рішення 3.PDF

Документи

01 листопада 2018 12:07
рішення 4.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій