Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2018-10-09-000969-c 0d16eae7918e43f1b50cc71d18ac064a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Богдан

+380969166144 ZHVANECSR@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖВАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04404036
Вебсайт: http://zhvanecka.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 32365, Україна , Хмельницька обл., Жванець, Кам'янець-Подільський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 57
Контактна особа: Дорошенко Богдан
+380969166144
ZHVANECSR@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 20:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2018 12:37
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32365, Україна, Хмельницька обл., Жванець, Центральна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 13:16
Тендерна документація автобус 09.10.docx
09 жовтня 2018 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 13:16
Тендерна документація автобус 09.10.docx
09 жовтня 2018 13:05
Тендерна документація автобус 08.10.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 10 жовтня 2018 10:23
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 15:34
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме: Редакція Замовника: 1. Пасажиромісткість – не менше 28 місць (сидінь) для школярів. Сидіння м’які (напівм’які). 8. Задня підвіска – залежна пневматична або пневморесорна. 17. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи: 6) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений головним державним санітарним лікарем; Запропонована редакція: 1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць (сидінь) крім сидіння для водія. Сидіння м’які (напівм’які). 8. Задня підвіска – залежна пневматична, пневморесорна або залежна ресорна . 17. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи: 6) цей пункт потрібно видалити тмуо що враховуючи нормативно правову базу з питань надання адміністративної послуги, такої як отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, складають: - Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів"; - Закон України "Про відходи"; - Закон України «Про дитяче харчування»; - Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»; - Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Разом з тим, детальний порядок отримання такого документа передбачено в розпорядчому акті, проекті постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи» (далі по тексту Порядок). Положення наведені в тексті Порядку кореспондуються зі статтею 41 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", де серед іншого встановлено: Порядок проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та анулювання документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. В свою чергу, пункт 8 Порядку передбачає: «8. Висновки затверджуються керівником Держпродспоживслужби або вповноваженими ним заступниками та керівниками територіальних органів Держпродспоживслужби, яким делеговані повноваження в установленому порядку, і скріплюються печаткою Держпродспоживслужби або її територіального органу. Після затвердження висновки уносяться до реєстру і їм присвоюються відповідні номери. Висновки вважаються дійсними тільки за наявності номера реєстрації в реєстрі. Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи веде Держпродспоживслужба та оприлюднює його на своєму офіційному сайті.». Тому встановлення вимоги в контексті надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений головним державним санітарним лікарем являється неможливим позаяк, відповідно до постанови КМУ № 667 від 2 вересня 2015 року «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Держпродспоживслужба перейняла функції і повноваженя Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, Державної санітарно-епідеміологічної служби, оскільки вони в свою чергу припиняють свою діяльність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч.2 чт. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому зміст та якісні показники товару, що планується закуповувати Замовник визначає самостійно.
Проаналізувавши Ваші пропозиції в частині зміни очікуваної пасажиромісткості Замовник вважає, що збільшення цього показника навпаки призведе до зменшення конкуренції.
Проаналізувавши Ваші пропозиції в частині вимог до задньої підвіски Замовник прийшов до висновку, що транспортні засоби з залежною ресорною підвіскою, яка є застарілою технологією мають значно гірші експлуатаційні хакартеристики ніж аналогічні ТЗ з пневматичною чи пневморесорною підвіскою. Отже такі зміни можу призвезти до погіршення якості ТЗ.
Як зазначено у ТД Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, якщо Учасник вважає, що він не повинен подавати документ, що вимагається у ТД він може подати в складі пропозиції інший документ, що містить відповідні дані або лист-пояснення про те, що Учасник не зобов'язаний такий документ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" 1 825 000,00
UAH з ПДВ
1 825 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛМ ТРЕЙД" 1 850 000,00
UAH з ПДВ
1 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 19:06
Електронний підпис
24 жовтня 2018 19:04
28.3. Додаткова угода 2.pdf
24 жовтня 2018 19:04
28.2. Додаткова угода 1.pdf
24 жовтня 2018 19:04
23. Сертификат ISO.pdf
24 жовтня 2018 19:04
20. Висновок санстанции.pdf
24 жовтня 2018 19:04
18. Сервісна книжка.pdf
24 жовтня 2018 19:04
15. Сертифікат типу.pdf
24 жовтня 2018 19:04
14. Технічне завдання.pdf
24 жовтня 2018 19:04
13. Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 19:04
07. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 19:04
06. Виписка.pdf
24 жовтня 2018 19:04
05. Паспорт+код Шпак А.М.pdf
24 жовтня 2018 19:04
04. Наказ Шпак А.М.pdf
24 жовтня 2018 19:04
03. Протокол.pdf
24 жовтня 2018 19:04
01. Статут АК ИАТ.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2018 13:40
Документи переможця.pdf
26 жовтня 2018 13:40
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 13:07
Документи переможця.pdf
25 жовтня 2018 16:48
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 11:58
Електронний підпис
24 жовтня 2018 11:58
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 11:58
Технічна частина.pdf
24 жовтня 2018 11:58
Статут.PDF
24 жовтня 2018 11:58
Ст 17 Закону.pdf
24 жовтня 2018 11:58
сертифікат якості .pdf
24 жовтня 2018 11:58
Сертифікат типу.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Протокол №1.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Протокол 2.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Проект договору.pdf
24 жовтня 2018 11:57
паспорт Ординат.pdf
24 жовтня 2018 11:57
наказ директор.PDF
24 жовтня 2018 11:57
МВС.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Лист відгук Крижопіль.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Лист відгук Дніпро.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Лист відгук Бабинська.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Креслення автобуса.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Копія статуту.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Копія витягу з ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Інші документи.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Зображення автобуса.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Витяг з ПДВ 21.09.18.pdf
24 жовтня 2018 11:57
Авторизація виробника.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 11:13
Електронний підпис
24 жовтня 2018 11:12
Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2018 11:12
упов.особа.pdf
24 жовтня 2018 11:12
Копія статуту.pdf
24 жовтня 2018 11:12
авторизація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛМ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ"
#41195771
Відхилено 1 825 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 16:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"
#38293839
Переможець 1 845 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 16:27

Документи

25 жовтня 2018 16:22
Електронний підпис

Документи

25 жовтня 2018 16:27
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:27
РІШЕННЯ переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП"
#38293839
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2018 16:27
Електронний підпис
25 жовтня 2018 16:27
РІШЕННЯ переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 12:48
договір.pdf укладений
13 листопада 2018 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 845 000,00
UAH з ПДВ