Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЄЗС ДК 021:2015 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2018-10-09-000969-c ● 0d16eae7918e43f1b50cc71d18ac064a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖВАНЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04404036 |
Вебсайт: | http://zhvanecka.gromada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 32365, Україна , Хмельницька обл., Жванець, Кам'янець-Подільський район, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 57 |
Контактна особа: |
Дорошенко Богдан +380969166144 ZHVANECSR@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2018 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2018 12:37 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
шкільний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32365, Україна, Хмельницька обл., Жванець, Центральна, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2018 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2018 13:16 |
Тендерна документація автобус 09.10.docx |
09 жовтня 2018 13:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2018 13:16 |
Тендерна документація автобус 09.10.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни у ДКТ
Дата подання: 10 жовтня 2018 10:23
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 15:34
Просимо Вас розглянути та внести зміни в Технічне завдання зазначені у ДОДАТКУ 3 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, які також нададуть можливість прийняти участь у процедурі закупівлі іншим учасникам з продукцією інших виробників, а саме:
Редакція Замовника:
1. Пасажиромісткість – не менше 28 місць (сидінь) для школярів. Сидіння м’які (напівм’які).
8. Задня підвіска – залежна пневматична або пневморесорна.
17. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи:
6) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений головним державним санітарним лікарем;
Запропонована редакція:
1. Пасажиромісткість – не менше 30 місць (сидінь) крім сидіння для водія. Сидіння м’які (напівм’які).
8. Задня підвіска – залежна пневматична, пневморесорна або залежна ресорна .
17. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник подає в сканованому форматі такі документи:
6) цей пункт потрібно видалити тмуо що враховуючи нормативно правову базу з питань надання адміністративної послуги, такої як отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, складають:
- Закон України "Про безпечність та якість харчових продуктів";
- Закон України "Про відходи";
- Закон України «Про дитяче харчування»;
- Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;
- Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення".
Разом з тим, детальний порядок отримання такого документа передбачено в розпорядчому акті, проекті постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи» (далі по тексту Порядок). Положення наведені в тексті Порядку кореспондуються зі статтею 41 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", де серед іншого встановлено: Порядок проведення дозвільної (погоджувальної) процедури, переоформлення та анулювання документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади, їх територіальними органами встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. В свою чергу, пункт 8 Порядку передбачає: «8. Висновки затверджуються керівником Держпродспоживслужби або вповноваженими ним заступниками та керівниками територіальних органів Держпродспоживслужби, яким делеговані повноваження в установленому порядку, і скріплюються печаткою Держпродспоживслужби або її територіального органу. Після затвердження висновки уносяться до реєстру і їм присвоюються відповідні номери. Висновки вважаються дійсними тільки за наявності номера реєстрації в реєстрі. Реєстр висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи веде Держпродспоживслужба та оприлюднює його на своєму офіційному сайті.».
Тому встановлення вимоги в контексті надання копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений головним державним санітарним лікарем являється неможливим позаяк, відповідно до постанови КМУ № 667 від 2 вересня 2015 року «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Держпродспоживслужба перейняла функції і повноваженя Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, Державної інспекції з питань захисту прав споживачів, Державної санітарно-епідеміологічної служби, оскільки вони в свою чергу припиняють свою діяльність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч.2 чт. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому зміст та якісні показники товару, що планується закуповувати Замовник визначає самостійно.
Проаналізувавши Ваші пропозиції в частині зміни очікуваної пасажиромісткості Замовник вважає, що збільшення цього показника навпаки призведе до зменшення конкуренції.
Проаналізувавши Ваші пропозиції в частині вимог до задньої підвіски Замовник прийшов до висновку, що транспортні засоби з залежною ресорною підвіскою, яка є застарілою технологією мають значно гірші експлуатаційні хакартеристики ніж аналогічні ТЗ з пневматичною чи пневморесорною підвіскою. Отже такі зміни можу призвезти до погіршення якості ТЗ.
Як зазначено у ТД Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, якщо Учасник вважає, що він не повинен подавати документ, що вимагається у ТД він може подати в складі пропозиції інший документ, що містить відповідні дані або лист-пояснення про те, що Учасник не зобов'язаний такий документ.
При цьому зміст та якісні показники товару, що планується закуповувати Замовник визначає самостійно.
Проаналізувавши Ваші пропозиції в частині зміни очікуваної пасажиромісткості Замовник вважає, що збільшення цього показника навпаки призведе до зменшення конкуренції.
Проаналізувавши Ваші пропозиції в частині вимог до задньої підвіски Замовник прийшов до висновку, що транспортні засоби з залежною ресорною підвіскою, яка є застарілою технологією мають значно гірші експлуатаційні хакартеристики ніж аналогічні ТЗ з пневматичною чи пневморесорною підвіскою. Отже такі зміни можу призвезти до погіршення якості ТЗ.
Як зазначено у ТД Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Отже, якщо Учасник вважає, що він не повинен подавати документ, що вимагається у ТД він може подати в складі пропозиції інший документ, що містить відповідні дані або лист-пояснення про те, що Учасник не зобов'язаний такий документ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2018 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" |
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛМ ТРЕЙД" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АК "ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ" #41195771 |
Відхилено |
1 825 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2018 16:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ ДИНАТ ГРУП" #38293839 |
Переможець |
1 845 000,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2018 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 10:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 12:48
|
договір.pdf | укладений |
13 листопада 2018 12:48
|