Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція приміщень будівлі консультативної поліклініки КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» під центр інноваційної хірургії за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро». Коригування (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
655 170,00 UAH
UA-2018-10-09-000615-b 44f406170c8943d3929911fe3e3ef9d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Наталія Миколаївна

+380567135116 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Федоренко Наталія Миколаївна
+380567135116
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2018 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 15:21
Очікувана вартість: 655 170,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція приміщень будівлі консультативної поліклініки КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» під центр інноваційної хірургії за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро». Коригування (45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 7.doc
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 6.doc
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 5.doc
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 4.doc
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 3.doc
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 2.doc
09 жовтня 2018 16:55
Додаток 1.doc
09 жовтня 2018 16:55
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо класу відповідальності
Дата подання: 09 жовтня 2018 23:59
Дата відповіді: 10 жовтня 2018 17:12
Який клас відповідальності СС1 чи СС2
Відповідь: Тендерний комітет КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» у відповідь на Ваше питання повідомляє наступне. Клас відповідальності СС1.
щодо подання документації
Дата подання: 11 жовтня 2018 13:55
Дата відповіді: 16 жовтня 2018 14:39
Доброго дня. Які конкретно документи треба надати окремими електронними полями.
Відповідь: Тендерний комітет КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» у відповідь на Ваше питання повідомляє наступне. Згідно ч.1 ст.25 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 650 018,60
UAH з ПДВ
650 018,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛД ІНВЕСТСІТІ" 655 050,05
UAH з ПДВ
655 050,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 10:12
Електронний підпис
01 листопада 2018 15:06
Довідка про несудимість.pdf
25 жовтня 2018 14:17
Електронний підпис
25 жовтня 2018 10:22
D5.pdf
24 жовтня 2018 19:43
D5.pdf
24 жовтня 2018 19:43
D4.pdf
24 жовтня 2018 19:43
D3.pdf
24 жовтня 2018 19:43
D2.pdf
24 жовтня 2018 19:43
D1.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 13:16
Субпідрядники.pdf
24 жовтня 2018 13:16
Статут.pdf
24 жовтня 2018 13:16
Статистика.pdf
24 жовтня 2018 13:16
Протокол директор.pdf
24 жовтня 2018 13:16
Протокол адреса.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Приказ.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Працівники.pdf
24 жовтня 2018 13:15
МТБ.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Лицензия.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Лист Дод.5.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Лист Дод.2.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Захист довкілля.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Досвід.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Дозволы.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Договірна ціна.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Выписка ПДВ.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Виписка з ЄДР.pdf
24 жовтня 2018 13:15
Вимоги ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛД ІНВЕСТСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"
#32713453
Переможець 650 018,60
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 13:54

Документи

01 листопада 2018 13:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"
#32713453
650 018,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2018 13:53
Електронний підпис

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, «узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)»
Номер договору про закупівлю: 103-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 103-ЕВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 103-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 103-ЕВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML