Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПУТИВЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ " ПУТИВЛЬСЬКА ДИТЯЧО - ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА" |
Код ЄДРПОУ: | 34264584 |
Місцезнаходження: | 41500, Україна , Сумська обл., ПУТИВЛЬСЬКИЙ РАЙОН/М.ПУТИВЛЬ, просп. Іоанна Путивлського, 77 |
Контактна особа: |
Качура Ігор Олександрович 0661526164 putivlschool@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 24 жовтня 2018 15:08 |
Очікувана вартість: | 6 685 928,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,75% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2018 13:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2018 13:19 |
Додаток 7 Технічне завдання.pdf | |
11 жовтня 2018 12:08 |
Документ видалено | |
11 жовтня 2018 11:32 |
Проект договору Додаток 6 випр.doc | |
08 жовтня 2018 15:40 |
Тендерна документація.doc | |
08 жовтня 2018 15:40 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc | |
08 жовтня 2018 15:40 |
Документи для переможця Додаток 4.doc | |
08 жовтня 2018 15:40 |
Інші документи Додаток 3.doc | |
08 жовтня 2018 15:40 |
стаття 17 Додаток 2.doc | |
08 жовтня 2018 15:40 |
стаття 16 Додаток 1.doc |
11 жовтня 2018 13:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
11 жовтня 2018 13:19 |
Додаток 7 Технічне завдання.pdf
|
||
11 жовтня 2018 12:08 |
Документ видалено
|
||
11 жовтня 2018 11:32 |
Проект договору Додаток 6 випр.doc
|
||
08 жовтня 2018 15:40 |
Тендерна документація.doc
|
||
08 жовтня 2018 15:40 |
Форма пропозиції Додаток 5.doc
|
||
08 жовтня 2018 15:40 |
Документи для переможця Додаток 4.doc
|
||
08 жовтня 2018 15:40 |
Інші документи Додаток 3.doc
|
||
08 жовтня 2018 15:40 |
стаття 17 Додаток 2.doc
|
||
08 жовтня 2018 15:40 |
стаття 16 Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Дякуємо за уважність, помилки будуть виправлені (замість реконструкція слід мати на увазі капітальний ремонт).
3. Загальна кошторисна заробітна плата складає 12% від вартості проекту станом на кінець 2017 року (час розробки проекту). В зв"язку з ростом цін та заробітної плати, в проекті передбачені кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва. Є практика, якщо кошти неосвоєні в поточному році з незалежних від сторін обставин, ці кошти будуть заплановані на наступний рік.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-26-000006 ● ff7b8a75a3524e98a683a3a39eaa013a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2018 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2018 №2
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.12.2018 № 2
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-10-08-002073-c 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-03 18:07:12
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту спорткомплексу за адресою: проспект Іоанна Путивльського, 2 в м. Путивль Сумської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-08-002073-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до частини другої статті 32 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Чому замовником укладено договір від 19.11.2018 № 12 з ТОВ «Будівельна фірма «Елітбуд» на виконання робіт з капітального ремонту спорткомплексу за адресою: проспект Іоанна Путивльського, 2 в м. Путивль Сумської області, який за змістом не відповідає вимогам тендерної документації, а саме проекту договору, наведеному в додатку 6 до тендерної документації?
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Будівельна фірма «Елітбуд» підтверджено відсутність підстав передбачених пунктами 2,5,6 частини першої та частини другої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-09 18:15:26
Відповідь на вимогу
Пояснення на вимогу знаходяться в листі № 3 від 09.01.2019 (додається).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-01-10 09:42:52
Відповідь на вимогу
Пояснення на вимогу знаходиться в листі №3 від 09.01.2019
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-01-10 10:34:25
Пояснення до запиту
«09» січня 2019 року №3
Пояснення до запиту
1. Договір № 12 від 19.11.2018 не відповідає проекту договору, наведеному в додатку 6 до тендерної документації в зв’язку з вимогою Державної казначейської служби України: було додано пункт 2 «Строки виконання робіт», до якого увійшли підпункти 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 проекту договору відповідно під номерами: 2.2, 2.3, 2.4, 2.5. У пункті 2.1. розшифровано строки початку та закінчення робіт за етапами виконання. Також за вимогою Державної казначейської служби України включено підпункт 3.3, де розшифровано суми бюджетних асигнувань по роках. Ці зміни не вплинули на істотні умови договору про закупівлю.
2. ТОВ «Будівельна фірма «Елітбуд» підтверджено відсутність підстав, передбачених пунктами 2,5,6 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» при наданні тендерних пропозицій до проведення торгів. Підтверджуючі документи знаходяться в реєстрі отриманих тендерних пропозицій на веб-порталі Prozorro. Довідки додаються (сторінки 58,59).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Путивльська «Дитячо-юнацька спортивна школа» надає відповідь та документи що свідчать про усунення виявлених порушень: 1. Путивльською ДЮСШ не накладено цифровий підпис на річний план закупівель ID: UA-P-2018-10-08-001596-c в зв’язку технічною неможливістю накласти підпис. Було направлено запит до майданчику «Public bid» щодо усунення порушення. На даний час накласти підпис не можливо. 2. В пункті 3 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вказано: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону». Така інформація ТОВ ««Будівельна фірма «Елітбуд» була надана в установлений строк. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.», тому документи по пункту 9 не вимагались. 3. В описі методики оцінки за критерієм «ціна», визначеній у пункті 1 розділу 5 тендерної документації, не міститься інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ) в зв’язку з тим, що на веб-порталі Уповноваженого органу в розділі «Інформація про процедуру» вже була вказана очікувана вартість з ПДВ. 4. Додаток 6 до тендерної документації був виправлений в зв’язку з помилковим вказанням у проекті договору замість «капітальний ремонт» слово «реконструкція», про що оприлюднено у пункті 2 відповіді на роз’яснення від 11.10.2018 о 17:31. В додаток 7 зміни не вносились, відбулось його помилкове видалення та по-новому прикріплення без змін, тому зміни не оприлюднювались. 5. ТОВ «Будівельна фірма «Елітбуд» підтверджено відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» після визнання переможцем. Підтверджуючі документи додаються. Відповідно до частини третьої статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.», тому документи по пункту 2 не вимагались. 6. Договір № 12 від 19.11.2018 відповідає проекту договору, наведеному в додатку 6 до тендерної документації, окрім доданого пункту 2 «Строки виконання робіт», до якого увійшли підпункти 1.5, 1.6, 1.7, 1.8 проекту договору відповідно під номерами: 2.2, 2.3, 2.4, 2.5. У пункті 2.1. розшифровано строки початку та закінчення робіт за етапами виконання в зв’язку з вимогою Державної казначейської служби України. Також за вимогою Державної казначейської служби України включено підпункт 3.3, де розшифровано суми бюджетних асигнувань по роках. Згідно статті 632 Цивільного Кодексу України ці зміни не є порушенням, так як не вплинули на істотні умови договору про закупівлю. 7. Згідно проекту договору (додаток 6 до тендерної документації) вид договірної ціни не був визначений, а залишене місце для її визначення в договорі, щоб після проведення переговорів із генпідрядником вид договірної ціни був прописаний: тверда або динамічна. Після проведення переговорів згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена приблизна (динамічна) ціна. Порушення вимог законодавства щодо встановлення договірної ціни не відбувалось: згідно статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» «Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором.», а не проектом договору. За укладеним договором було визначено вид договірної ціни як динамічна. 8. Порушення оприлюднення додатку 1 «Кошторис» усунено шляхом внесення додатку до договору від 22.01.2019 та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
2019-01-22 17:17:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2019-01-29 10:05:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ"МІХБУД" |
5 794 283,00
UAH з ПДВ
|
5 794 283,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" |
6 385 546,00
UAH з ПДВ
|
6 149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК" |
6 211 383,60
UAH з ПДВ
|
6 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Біцак Ю.О. |
6 676 642,68
UAH з ПДВ
|
6 176 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інтеграл" |
6 513 778,00
UAH з ПДВ
|
6 177 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ"МІХБУД" #42002450 |
Відхилено |
5 794 283,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 19:11
|
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" #41631772 |
Переможець |
6 149 999,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2018 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 15:19
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:47
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 22:53
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 10:21
|
Додаткова угода№6.pdf | зміни до договору |
15 липня 2019 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 14:32
|
Дод.угода №5.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 17:23
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2019 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2019 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 09:50
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 13:53
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 17:26
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2018 17:24
|
Договір спорткомплекс.pdf | укладений |
19 листопада 2018 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2018 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та оговорення строків звіту за аванс. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл співфінансування з 2018 року на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 до договору № 12 від 19.11.2018 |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл кашторисних призначень з 2018року на 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування календарного графіку виконання будівельних робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення суми договору на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |