Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
стрілочні переводи
Очікувана вартість
3 339 049,80 UAH
UA-2018-10-08-001911-c ● 2aeb494d58ed40b38b441b2b460615b6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2018 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 339 049,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 695,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100171 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
стрілочні переводи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
З'їзд перехресний типу Р65 марки 2/6 колії 1520мм з міжколіями 6,3м з повним комплектом скріплень та гарнітури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2018 09:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2018 09:50 |
Зміни до тендеру_2232_06.11.2018.doc | |
06 листопада 2018 09:50 |
2232 ТД стрілочні переводи_нова редакція_06.11.2018.docx | |
29 жовтня 2018 16:51 |
Додаток 9_нова редакція_29.10.2018.docx | |
29 жовтня 2018 16:51 |
Зміни до тендеру_2232_29.10.2018.doc |
06 листопада 2018 09:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2018 09:50 |
Зміни до тендеру_2232_06.11.2018.doc
|
||||||
06 листопада 2018 09:50 |
2232 ТД стрілочні переводи_нова редакція_06.11.2018.docx
|
||||||
29 жовтня 2018 16:51 |
Додаток 9_нова редакція_29.10.2018.docx
|
||||||
29 жовтня 2018 16:51 |
Зміни до тендеру_2232_29.10.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 13 жовтня 2018 22:47
Дата відповіді: 29 жовтня 2018 16:58
Доброго дня.
Наша компанія має бажання прийняти участь у даному тендері, але розглянувши тендерну документацію, нами виявлені певні зауваження.
Просимо Замовника розглянути можливість та внести наступні зміни у тендерну документацію для рівноправних умов, як для замовника так і для постачальника, а саме:
1. Додаток №3 абзац «Строк поставки продукції» викласти у наступній редакції: «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 35 календарних днів).»
2. Додаток №9 розділ 2. «Якість продукції та Гарантійні терміни» пункт 2.8 викласти у наступній редакції: «2.8. Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявлені дефекти та/або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов’язується усунути недоліки або замінити невідповідну продукцію на якісну в 20-ти денний термін з дати складання двохстороннього Акту, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення Замовником правил експлуатації або зберігання Товару.»
3. Додаток №9 розділ 5. «Умови і Терміни постачання» пункт 5.2 доповнити абзацом наступного змісту: «Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 25 (двадцять п’ятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.»
4. Додаток №9 розділ 10. «Майнова відповідальність» пункт 10.6 викласти у наступній редакції: «10.6. В разі несвоєчасної оплати за поставлену Продукцію, ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми несплаченої Продукції за кожен день прострочення, а за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 15% від суми несплаченої Продукції. При розрахунку пені ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.5. даного договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Внесено зміни;
2. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін;
3. Внесено зміни;
4. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
2. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін;
3. Внесено зміни;
4. Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПУБЛИЧНОЕ АКЦИОНЕРНОЕ ОБЩЕСТВО «ДНЕПРОПЕТРОВСКИЙ СТРЕЛОЧНЫЙ ЗАВОД» |
3 339 049,80
UAH з ПДВ
|
3 339 049,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
14 листопада 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій