Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крани, роз’єми
Очікувана вартість
760 800,00 UAH
UA-2018-10-05-000672-a 3e77b16d2fec4f61802723e5804e88bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2018 15:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2018 15:48
Очікувана вартість: 760 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
323 шт
Кран трехходовий кипятильника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
300 шт
Кран двухходовий кипятильника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
320 шт
Міжвагонне з`єднання (54V), (Рукав Пинча), в комплекті: кабель, клеми, штекера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 16:48
ТД_551_Крани, роз'єми.doc
05 жовтня 2018 16:48
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
05 жовтня 2018 16:48
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-05-000672-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМЕТ 2000", Код ЄДРПОУ:32762385
Дата подання: 09 жовтня 2018 09:23
Відокремити поз №3 (Міжвагонне з`єднання (54V), (Рукав Пинча), в комплекті: кабель, клеми, штекера) в окремий лот
Наше підприество є виробником (Міжвагонне з`єднання (54V), (Рукав Пинча). Для участі в цій закупівлі просимо відокремити поз №3 (Міжвагонне з`єднання (54V), (Рукав Пинча), в комплекті: кабель, клеми, штекера) в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2018 17:10
Розглянувши ваше запитання повідомляємо наступне: прийнято рішення відмовити в Вашому проханні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2018 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП" 758 734,80
UAH з ПДВ
758 734,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖКОМТРАНС" 760 727,28
UAH з ПДВ
760 727,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2018 11:10
Електронний підпис
01 листопада 2018 11:08
011 Цинова пропозиция .pdf
01 листопада 2018 11:08
010 Довидка с банку.pdf
01 листопада 2018 11:08
009 Паспортни дани.pdf
01 листопада 2018 11:08
008 Витяг з ЄДР.pdf
01 листопада 2018 11:08
007 Довидка код доступу .pdf
01 листопада 2018 11:08
006 Копия статута.pdf
01 листопада 2018 11:08
005 Довидка антикор.прог..pdf
01 листопада 2018 11:08
004 Довидка п.4 ч.6 ст.50.pdf
01 листопада 2018 11:08
001 Довидка МВС.pdf
17 жовтня 2018 15:23
Електронний підпис
17 жовтня 2018 15:21
021 Доверенность 121.zip
17 жовтня 2018 15:21
020 Ліцензія.zip
17 жовтня 2018 15:21
019 Гарантия 6914.zip
17 жовтня 2018 15:21
018 Цинова пропозоция .pdf
17 жовтня 2018 15:21
016 Лист видгук .pdf
17 жовтня 2018 15:21
015 Договора .pdf
17 жовтня 2018 15:21
012 Витяг з реэстру ПДВ .pdf
17 жовтня 2018 15:21
011 Лист згода дод.10 .pdf
17 жовтня 2018 15:21
010 Наказ про приз.дир..pdf
17 жовтня 2018 15:20
007 Данни на товар .pdf
17 жовтня 2018 15:20
004 Сертификати.pdf
17 жовтня 2018 15:20
003 Креслення .pdf

Публічні документи

20 жовтня 2018 19:56
Тех частина.rar
20 жовтня 2018 19:56
Комерційна частина.rar
20 жовтня 2018 19:56
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖКОМТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"
#34824830
Переможець 758 734,80
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 11:09

Документи

31 жовтня 2018 11:08
Електронний підпис
31 жовтня 2018 11:08
551 Протокол.docx
31 жовтня 2018 11:08
551 Намір.docx
26 жовтня 2018 13:12
Електронний підпис
26 жовтня 2018 13:12
_Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІРКОС ГРУП"
#34824830
758 734,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 11:08
Електронний підпис
31 жовтня 2018 11:08
551 Протокол.docx
31 жовтня 2018 11:08
551 Намір.docx
26 жовтня 2018 13:12
Електронний підпис
26 жовтня 2018 13:12
_Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 11:59
ЗВІТ Міркос 18646.docx укладений
13 січня 2020 11:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:11
18646-ДУ (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:11
повідомлення Міркос 18646.docx зміни до договору
29 грудня 2018 14:11
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 15:36
УЗ-ЦЛ-18646-Ю.pdf укладений
16 листопада 2018 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.» Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони прийшли до згоди доповнити Договір № УЗ/ЦЛ-18625/Ю від 12.11.2018р. (далі Договір) специфікацією №2 та змінити п.1.1., п.2.1., п.4.3., п.14.2., п.14.7., Договору, виклавши їх у наступній редакції: 1.1. „ПОСТАЧАЛЬНИК” зобов’язується поставити та передати у власність, а „ЗАМОВНИК” прийняти та оплатити Продукцію, найменування, марка й кількість якої вказується в специфікації №1, №2, що є невід’ємними частинами Договору, на умовах, що викладені у цьому Договорі. 2.1. Якість Продукції, яка поставляється ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, повинна відповідати вимогам державних стандартів, які діють в Україні та нормативно - технічній документації виробника зазначеним в Специфікації №1, №2 до даного Договору. 4.3. Загальна сума даного Договору на момент його підписання складає – 758 469,00 грн. (сімсот п’ятдесят вісім тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 151 693,80 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча шістсот дев’яносто три гривні 80 коп.), що разом становить 910 162,80 грн. (дев’ятсот десять тисяч сто шістдесят дві гривні 80 коп.). 14.2. Специфікації №1, №2 до даного Договору є його невід’ємними частинами. 14.7. Строк дії даного Договору встановлюється з моменту його підписання Сторонами до 31.03.2019р. Проте в частині оплати – до повного виконання сторонами зобов’язань та в разі наявності потреби ЗАМОВНИКА, що підтверджено відповідним повідомленням та рознарядкою, направленими на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦЛ-18646/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-18646/Ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 910 162,80
UAH (в тому числі ПДВ 151 693,80 UAH)