Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби
Очікувана вартість
38 966,40 UAH
UA-2018-10-05-000581-a 79e424ac777947e0b7758502945ae786
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богуш Микола Володимирович

+380462659217 tender@tec.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ ФІРМА "ТЕХНОВА"
Код ЄДРПОУ: 24100060
Вебсайт: http://www.tec.cn.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м Київ, вулиця Оболонська, 38/36
Контактна особа: Богуш Микола Володимирович
+380462659217
tender@tec.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Одним із основних виробників та постачальників послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання в м. Чернігові є Чернігівська ТЕЦ, яку муніципалітет м. Чернігів надав у оренду ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА». На даний час підприємство надає послуги з опалення приміщень приблизно 50% населенню міста, промисловим підприємствам Новозаводського району міста Чернігова та установам та організаціям, загальноосвітнім та дошкільнім навчальним закладам, лікарням, поліклінікам що підключені до системи централізованого теплопостачання. Відповідно до діючого законодавства КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» повинна надавати свої послуги споживачам безперебійно (ч. 3 статті 16 Закону України від 24.06.2004 № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги»), при цьому зобов’язана забезпечувати надійне постачання обсягів теплової енергії відповідно до умов договору та стандартів (ст. 25 Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV № «Про теплопостачання»), аналогічне встановлено в Правилах користування тепловою енергією (п.п. 29, 31, 36 «Правил користування тепловою енергією» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1198 від 03.10.2007). Також відповідно до ст. 5 Закону України від 20 квітня 2000 р. № 1682-ІІІ “Про природні монополії” ТОВ ФІРМА «ТЕХНОВА» є монополістом у сфері централізованого постачання теплової енергії та займає монопольне становище у Чернігівській області, зазначене підтверджується інформацією зокрема розміщеній в Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення (http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/litsenziini_reestry/reestr_monopol_teplo-vodo.pdf станом на 30.09.2017*). У пункті 2 статті 10 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ “Про природні монополії” зазначено, що суб’єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону. В між опалювальний період КЕП «Чернігівська ТЕЦ» ТОВ ФІРМИ «ТЕХНОВА» повинна провести промивки, випробування і налагоджувальні роботи на обладнанні теплоджерел, теплових мереж і ЦТП у відповідності до вимог діючих НД, в разі виявлення пошкоджень теплових мереж провести їх ремонт. Станом на 01.10.2018 року виникла необхідність проведення додаткової закупівлі, у зв’язку з використанням більшої кількості матеріалів ніж планувалось на початок здійснення первинної закупівлі, зазначене пов’язано з ліквідацією більшої кількості поривів на тепломережах ніж передбачалось, які виявилися після проведення гідравлічних випробувань під та розкопування підземних мереж. Враховуючи що до початку проведення гідравлічних випробувань та без проведення розкопування встановити фактичну кількість матеріалів необхідних для ліквідації поривів, шляхом заміни пошкодженої дільниці мережі, встановити не можливо, планування закупівлі відбувалось виходячи з минулорічних витрат матеріалів на проведення аналогічних робіт. Однак у зв’язку зі застарілістю теплових мереж кількість виявлених поривів значно більша ніж у попередніх роках, у зв’язку з чим використана більша кількість матеріалів ніж планувалась на початок здійснення первинних закупівель (за якими було укладено договори про закупівлю на постачання труб та відводів. Відповідно до інформації розміщеної в листі-роз'ясненні Мінекономрозвитку від 14.09.2016 N 3302-06/29640-06 «Щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі». Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Таким чином, закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону; 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках, можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору. Разом з тим при здійсненні закупівель без проведення процедур закупівель, передбачених частиною першою статті 12 Закону, товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує межі, встановлені частиною першою статті 2 Закону, замовник керується положеннями Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, а також Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори. При цьому здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Водночас під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору (абзац четвертий частини першої статті 2 Закону). Таким чином, Законом передбачено право замовників використовувати електронну систему закупівель у зазначеному випадку. Ураховуючи викладене, замовник самостійно приймає рішення про використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Затягування ремонту через відсутність труб ставить під загрозу надійне безперебійне забезпечення гарячою водою населення м. Чернігів і підготовку до опалювального сезону. З метою виконання вищенаведених вимог законодавства, попередження негативних соціальних наслідків та оперативного відновлення теплових та розподільчих мереж, на підставі ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом було прийняте рішення придбати труби та відводи шляхом застосування переговорної процедури у зв’язку із нагальною потребою у здійсненні закупівлі та виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення відкритих торгів та пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації, а саме: загрози надійному безперебійному забезпеченню гарячою водою населення м. Чернігів і підготовки до опалювального сезону 2018-2019

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2018 15:58
Оскарження наміру укласти договір: 11 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
960 кг
Труба 108х5 ГОСТ 8732-78
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14014, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Ушинського, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Тендерна документація

05 жовтня 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Чернігівська філія ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД»
#37412768
Переможець 38 966,40
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 15:58

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Чернігівська філія ТОВ «МЕТАЛ ХОЛДІНГ ТРЕЙД»
#37412768
38 966,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 18:18
Додаткова угода.pdf укладений
07 листопада 2018 18:15
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 16:16
Договір.pdf укладений
26 жовтня 2018 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі п. 8.2. Договору № 01/36/18 від 22 жовтня 2018 року ,Сторони прийшли до згоди припинити дію Договору