Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне(канцелярське приладдя та товари)
Очікувана вартість
24 770,00 UAH
UA-2018-10-04-000444-b f5c53714b4b04a1e9fa74c9706fb31d1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубовський Петро Петрович

+380342532535 cmyaotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Код ЄДРПОУ: 02136376
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, площа Міцкевича, 3
Контактна особа: Якубовський Петро Петрович
+380342532535
cmyaotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2018 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 15:52
Очікувана вартість: 24 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт
Ручки гелеві(чорні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пач
Скрепки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пач
Скоби для степлера №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пач
Файли прозорі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папки на зав"язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Папка швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт
Олівець простий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
202 пач
Папір офсетний А4 75/500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 рулон
Майстер плівка для Duplo -21SII
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 банки
Чорнило для Duplo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Місто Івано-Франківськ, пл.Міцкевича,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 17:28
ТЕНДЕР (2).docx
08 жовтня 2018 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 17:28
ТЕНДЕР (2).docx
04 жовтня 2018 14:54
ТЕНДЕР (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 23 720,05
UAH з ПДВ
20 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ПАНДА ЛЬВІВ" 24 770,00
UAH з ПДВ
20 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 13:10
Лист-відмова.pdf
19 жовтня 2018 18:14
Електронний підпис
19 жовтня 2018 18:13
25551379_2580207839_DS170111163215.ZS2
19 жовтня 2018 18:12
ТП.pdf
19 жовтня 2018 18:12
ТВ.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Протокол.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Протокол в.о. Зуб О.С..pdf
19 жовтня 2018 18:12
Проект договору.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Наказ.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Додаток 5.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Довідка щодо санкцій.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Довідка працівники.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Довідка МТБ.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Довідка ЄДРПОУ.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Довідка досвід.pdf
19 жовтня 2018 18:12
висновок Buromax,3926,22962.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Висновок 2 Фінляндія.pdf
19 жовтня 2018 18:12
Виписка.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 10:20
IMG_20181029_0001.pdf
29 жовтня 2018 10:19
IMG_20181029_0001.pdf
19 жовтня 2018 17:04
img286.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img283.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img282.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img287.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img284.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img285.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img281.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img280.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img275.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img277.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img273.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img274.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img279.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img278.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img276.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img272.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img271.jpg
19 жовтня 2018 17:04
img270.jpg
19 жовтня 2018 16:58
008.jpg
19 жовтня 2018 16:58
003.jpg
19 жовтня 2018 16:58
002.jpg
19 жовтня 2018 16:58
007.jpg
19 жовтня 2018 16:58
001.jpg
19 жовтня 2018 16:58
5.jpg
19 жовтня 2018 16:58
1.jpg
19 жовтня 2018 16:58
4.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Приватне підприємство "ПАНДА ЛЬВІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Рішення скасоване 20 998,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 11:25
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 20 998,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 11:54
Приватне підприємство "ПАНДА ЛЬВІВ"
#36848235
Рішення скасоване 20 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 14:17
Приватне підприємство "ПАНДА ЛЬВІВ"
#36848235
Відхилено 20 999,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 14:23

Документи

24 жовтня 2018 10:40
Електронний підпис
24 жовтня 2018 10:38
Протокол 2
24 жовтня 2018 10:38
Протокол

Документи

26 жовтня 2018 11:54
Електронний підпис
26 жовтня 2018 11:52
Протокол 2
26 жовтня 2018 11:52
Протокол 1

Документи

26 жовтня 2018 11:57
Електронний підпис
26 жовтня 2018 11:56
Протокол 2
26 жовтня 2018 11:56
Протокол 1

Документи

31 жовтня 2018 14:23
Електронний підпис
31 жовтня 2018 14:20
Протокол 2
31 жовтня 2018 14:20
Протокол 1

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2018 14:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі