Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2018 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 15:51 |
Очікувана вартість: | 370 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 жовтня 2018 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2018 14:41 |
Меблі для дитячого садка Додаток 5 Дислокація.doc | |
03 жовтня 2018 14:41 |
Меблі для дитячого садка Додаток 3 ТП.doc | |
03 жовтня 2018 14:40 |
Меблі для дитячого садка Додаток 4 проект договору.doc | |
03 жовтня 2018 14:40 |
Меблі для дитячого садка Додаток 2 ст.17.doc | |
03 жовтня 2018 14:40 |
Меблі для дитячого садка Додаток 1.doc | |
03 жовтня 2018 14:39 |
Меблі для дитячого садка Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-15-000574 ● 20f46cf51a9f4a8f8b64b8aaaea68268
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 січня 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.01.2019 № 2
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 09.01.2019 № 2
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-10-03-001872-c 03.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-21 11:49:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-03-001872-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання чіткого зазначення ID номеру, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до нього чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-24 10:03:16
Пояснення щодо закупівлі.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.01.2019 року про надання пояснень щодо закупівлі «Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)» (номер ID: UA-2018-10-03-001872-c), управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що зазначена закупівля у 2018 році була передбачена за номером річного плану ID UA-P-2018-05-21-005035-a, присвоєного електронною системою закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.01.2019 року про надання пояснень щодо закупівлі «Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)» (номер ID: UA-2018-10-03-001872-c), управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне. Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 2 Тендерної документації містить вимоги щодо надання Учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що не порушує норми частини третьої цієї ж статті. Пропозиція Учасника ФОП «Семеняко Сергій Сергійович», код ЄДРПОУ 3065015739, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.
2019-02-11 17:58:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" |
359 538,00
UAH з ПДВ
|
357 680,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Семеняко Сергій Сергійович |
366 800,00
UAH з ПДВ
|
359 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ |
368 750,00
UAH з ПДВ
|
368 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІРОС ГРУП" |
369 963,00
UAH з ПДВ
|
369 963,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Рішення скасоване |
357 680,40
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 14:24
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556 |
Відхилено |
357 680,40
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 14:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Семеняко Сергій Сергійович #3065015739 |
Переможець |
359 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 17:01
|
Договір(меблі для дитячого садка) ФОП Семеняко Сергій Сергійович.pdf | укладений |
26 листопада 2018 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2018 11:01
|