Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)
Очікувана вартість
370 000,00 UAH
UA-2018-10-03-001872-c dafdf22d6d43490ca1218b36552ad277
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

osvita osvita osvita

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 15:51
Очікувана вартість: 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
617 штуки
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-11-15-000574 ● 20f46cf51a9f4a8f8b64b8aaaea68268
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

09.01.2019 № 2

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ

Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 09.01.2019 № 2


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-10-03-001872-c 03.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-21 11:49:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-03-001872-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання чіткого зазначення ID номеру, присвоєного електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до нього чи змінам до них, в яких передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-24 10:03:16

Пояснення щодо закупівлі.

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.01.2019 року про надання пояснень щодо закупівлі «Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)» (номер ID: UA-2018-10-03-001872-c), управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що зазначена закупівля у 2018 році була передбачена за номером річного плану ID UA-P-2018-05-21-005035-a, присвоєного електронною системою закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.01.2019 року про надання пояснень щодо закупівлі «Шкільні меблі (меблі для дитячого садка)» (номер ID: UA-2018-10-03-001872-c), управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє наступне. Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додаток 2 Тендерної документації містить вимоги щодо надання Учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що не порушує норми частини третьої цієї ж статті. Пропозиція Учасника ФОП «Семеняко Сергій Сергійович», код ЄДРПОУ 3065015739, яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі” та умовам тендерної документації.

2019-02-11 17:58:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 16:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" 359 538,00
UAH з ПДВ
357 680,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович 366 800,00
UAH з ПДВ
359 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ 368 750,00
UAH з ПДВ
368 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 369 963,00
UAH з ПДВ
369 963,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 15:53
Довідка з ДФС 24.10.2018.PDF
19 жовтня 2018 08:50
Електронний підпис
19 жовтня 2018 08:18
Тендерна пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 08:18
Проект договору.PDF
19 жовтня 2018 08:18
Лист-гарантія по ст 17.PDF
19 жовтня 2018 08:17
Витяг з ЄДР АНШАР.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 14:45
Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Таблиця відповідності.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Проект договору.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Лист про санкції.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Лист згода .pdf
12 жовтня 2018 14:45
Копія паспорта.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Довідка по персоналу.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Довідка обмеження.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Гарантійний лист3.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Гарантійний лист2.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Відгук2.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Відгук1.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Витяг.pdf
12 жовтня 2018 14:45
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2018 15:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2018 09:31
Електронний підпис
19 жовтня 2018 09:29
Статут МІРОС ГРУП.pdf
19 жовтня 2018 09:29
7_3_Сертифікати.pdf
19 жовтня 2018 09:29
9_1 Проект договору.pdf
19 жовтня 2018 09:29
5_1 Довідка аналоги.pdf
19 жовтня 2018 09:29
3_1 Довідка МТБ МІРОС.pdf
19 жовтня 2018 09:29
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"

ФОП Семеняко Сергій Сергійович

ВЕРЕМІЄНКО МАКСИМ ПЕТРОВИЧ

ТОВ "МІРОС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Рішення скасоване 357 680,40
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 14:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР"
#40764556
Відхилено 357 680,40
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 14:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
Переможець 359 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 18:58

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АНШАР" #40764556

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

13 листопада 2018 14:31
Електронний підпис
13 листопада 2018 14:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
#3065015739
359 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:01
Договір(меблі для дитячого садка) ФОП Семеняко Сергій Сергійович.pdf укладений
26 листопада 2018 11:02
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 11:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 278 360,00
UAH з ПДВ