Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ізолятори
Очікувана вартість
2 873 280,12 UAH
UA-2018-10-03-001482-c 758f3c6e925c4698a5731e8bf162658c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 14 листопада 2018 15:05
Очікувана вартість: 2 873 280,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 366,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ізолятори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1406 шт
Фіксаторний полімерний ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
290 шт
Фіксаторний полімерний ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
855 шт
Фіксаторний полімерний ізолятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 16:19
Зміни до тендеру_2217_05.11.2018.doc
05 листопада 2018 16:19
2217 ТД ізолятори_нова редакція від 05.11.2018.docx
03 жовтня 2018 13:30
Додаток №9.docx
05 листопада 2018 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2018 16:19
Зміни до тендеру_2217_05.11.2018.doc
05 листопада 2018 16:19
2217 ТД ізолятори_нова редакція від 05.11.2018.docx
03 жовтня 2018 13:30
2217 ТД ізолятори.docx
03 жовтня 2018 13:30
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 08 жовтня 2018 14:13
Дата відповіді: 05 листопада 2018 16:38
Наше підприємство має намір взяти участь у дані процедурі закупівлі, уважно вивчивши вимоги тендерної документації, просимо надати роз’яснення з наступних питань: 1. Відповідно до інструкції з заповнення Додатку 4: «У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.01.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року», оскільки Законом та вимогами тендерної документації не обумовлено вимог того, що продукція, яка пропонується за процедурою закупівлі обов’язково повинна бути виготовлена на дату подання тендерних пропозицій, просимо роз’яснити що повинно бути зазначено у Колонці 5, Додатку 4 «Данні на товар», в разі, якщо продукція ще на виготовлена на дату подання тендерних пропозицій, та її дата виготовлення буде залежати від дати отримання заявок від Замовника, в разі укладання договору про закупівлю; 2. Відповідно до вимог Додатку 1 вимагається надання в складі пропозиції документів та даних, що підтверджують відповідність вимог Специфікаціі щодо технічних та якісних характеристик продукції, серед яких повинні бути надані дилерські свідоцтва, копії технічних умов, копії стандартів та інші документи, просимо надати відповідь, чи повинні копії цих документів надаватися при кожній поставці товари, чи достатньо надання стандартного пакету документів при поставці, а саме: паспорт, керівництво (чи настанова) з експлуатації копія сертифікату відповідності, копія сертифікату системи управління якістю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У даному випадку ви можете зазначити період, в який буде виготовлена продукція (наприклад, «листопад – грудень 2018 року») із обов’язковим зазначенням місяця та року.
2) З кожною партією продукції, що поставляється, надаються документи зазначені у пунктах тендерної документації:
- 1.1 або 1.2 додатку 1 на підтвердження відповідності продукції;
- 2.4 додатку 1 на підтвердження якості та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
У разі якщо нормативно-технічною документацією, згідно якої здійснюється виготовлення продукції, що запропонована до постачання, передбачено у комплектації надання керівництва (чи настанови) з експлуатації тощо, то такий документ повинен бути надано у стандартному пакеті документів при поставці.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2018 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД" 2 872 689,60
UAH з ПДВ
2 872 689,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ" 2 873 280,12
UAH з ПДВ
2 873 280,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 17:34
Електронний підпис
12 листопада 2018 17:32
ISO Славенергопром.pdf
12 листопада 2018 17:32
УкрСЕПРО Славенергопром.pdf
12 листопада 2018 17:32
ТУ У 31.6-34974747-001_2008.pdf
12 листопада 2018 17:32
Статут.pdf
12 листопада 2018 17:32
Пропозиція.pdf
12 листопада 2018 17:32
Порівняльна таблиця.pdf
12 листопада 2018 17:32
Повноваження.pdf
12 листопада 2018 17:32
Підтвердження.pdf
12 листопада 2018 17:32
ПДВ.pdf
12 листопада 2018 17:32
Згода.pdf
12 листопада 2018 17:32
ДСТУ3024.pdf
12 листопада 2018 17:32
Досвід.pdf
12 листопада 2018 17:32
Довкілля.pdf
12 листопада 2018 17:32
Дані на товар.pdf
12 листопада 2018 17:32
Гарантійний.pdf
12 листопада 2018 17:32
Відсутність підстав.pdf
12 листопада 2018 17:32
Відомості.pdf

Публічні документи

12 листопада 2018 16:03
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:02
Банківська гарантія.rar
12 листопада 2018 16:02
Комерційна пропозиція.rar
12 листопада 2018 16:01
Кваліфікаційні дані.rar
12 листопада 2018 16:01
Техничні дані.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕЛЕКТРО ІЗОЛЯЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД"
#39494638
Переможець 2 872 689,60
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 16:51

Документи

26 листопада 2018 16:50
Електронний підпис
26 листопада 2018 16:50
Протокол 2217.pdf
26 листопада 2018 16:50
Намір 2217.pdf
14 листопада 2018 16:38
Електронний підпис
14 листопада 2018 16:38
1482.pdf
14 листопада 2018 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВЕНЕРГОПРОМ ЛТД"
#39494638
2 872 689,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2018 16:50
Електронний підпис
26 листопада 2018 16:50
Протокол 2217.pdf
26 листопада 2018 16:50
Намір 2217.pdf
14 листопада 2018 16:38
Електронний підпис
14 листопада 2018 16:38
1482.pdf
14 листопада 2018 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 15:40
ЗПВД ЦЗВ-07-10018-01.pdf укладений
19 квітня 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2018 00:31
ПЗД ЦЗВ-07-10018-01 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2018 00:31
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 16:27
ЦЗВ-07-10018-01.pdf укладений
14 грудня 2018 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-10018-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-07-10018-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 572 343,60
UAH з ПДВ