Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-10-03-000658-a 6ac9c9fc102d47ad91745c7a513192d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

-- -- --

+380326934163 borunjalicej@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Боринський професійний ліцей народних промислів і ремесел
Код ЄДРПОУ: 05537182
Вебсайт: http://borynya-lyceum.at.ua
Місцезнаходження: 82547, Україна , Львівська обл., Бориня, Львівська область Турківський район смт. Бориня вул.Вояків УПА-1
Контактна особа: -- -- --
+380326934163
borunjalicej@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2018 12:02
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Електричні побутові прилади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82547, Україна, Львівська область, Турківський р-н, смт. Бориня, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2018 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 17:07
ТД-Обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

доброго дня!!!
Дата подання: 08 жовтня 2018 11:34
Дата відповіді: 09 жовтня 2018 23:14
доброго дня!!! підкажіть, чи можна запропонувати вам 13 і 14 позиції (ванна та стіл виробн) з розмірами 150*60*850(стіл) та 180*60*85(ванна). дякую
Відповідь: Доброго дня.
В зв'язку із обмеженим розміром приміщення, де буде встановлюватись обладнання, габарити мусять чітко відповідати вимогам ТД.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000093 ● 93cb5828cb054cf4945f93603a4c5106
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019 10:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.02.2019 № 25

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-03-000658-a 03.10.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-15 15:03:09

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Електричні побутові прилади» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-03-000658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З яких причин не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «АРМ-ЕКО», в якого не завірена копія Статуту (п. 5.1 Додатку І Тендерної документації».
Станом на 15.02.2019 згідно договору від 06.11.2018 № 06/11 на яку суму ТзОВ «АРМ-ЕКО» поставлено товару та яку суму Боринським професійним ліцеєм народних промислів і ремесел за товар оплачено?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО 270 018,00
UAH з ПДВ
270 018,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 289 583,64
UAH з ПДВ
289 583,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пролог ЛТД 296 400,00
UAH з ПДВ
296 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 10:59
судимість.PDF
26 жовтня 2018 10:59
податкова.PDF
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 1.3.1.PDF
19 жовтня 2018 14:28
Лист згода.PDF
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 5.PDF
19 жовтня 2018 14:28
додаток 4.PDF
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 3.PDF
19 жовтня 2018 14:28
додаток 2 Цінова.PDF
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 1.5.3.PDF
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 1.5.2.pdf
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 1.5.1Статут-2018.pdf
19 жовтня 2018 14:28
Додаток 1.2.1.PDF
19 жовтня 2018 14:28
додаток 1.1.PDF

Публічні документи

19 жовтня 2018 17:58
Електронний підпис
19 жовтня 2018 17:58
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Статут.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Сертифікати_ОСВ_БПП.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Сертифікати_МПР.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Сертифікати_.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Сертифікати.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Сертифікат МТ - БПП.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Сертифiкати плити_ОСВ.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Довідки.pdf
19 жовтня 2018 17:58
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АРМ-ЕКО

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ Пролог ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
Переможець 270 018,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 13:39

Документи

26 жовтня 2018 13:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АРМ-ЕКО
#33001226
270 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 13:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
13 листопада 2018 17:07
Додаток до угоди.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 17:04
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 13:15
Договір укладений
06 листопада 2018 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 06/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 270 018,00
UAH з ПДВ