Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Боринський професійний ліцей народних промислів і ремесел |
Код ЄДРПОУ: | 05537182 |
Вебсайт: | http://borynya-lyceum.at.ua |
Місцезнаходження: | 82547, Україна , Львівська обл., Бориня, Львівська область Турківський район смт. Бориня вул.Вояків УПА-1 |
Контактна особа: |
-- -- -- +380326934163 borunjalicej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2018 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2018 12:02 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2018 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2018 17:07 |
ТД-Обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
В зв'язку із обмеженим розміром приміщення, де буде встановлюватись обладнання, габарити мусять чітко відповідати вимогам ТД.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-07-000093 ● 93cb5828cb054cf4945f93603a4c5106
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 10:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.02.2019 № 25
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2019 № 25
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-03-000658-a 03.10.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-15 15:03:09
Про надання пояcнення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Електричні побутові прилади» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-03-000658-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
З яких причин не відхилено тендерну пропозицію учасника ТзОВ «АРМ-ЕКО», в якого не завірена копія Статуту (п. 5.1 Додатку І Тендерної документації».
Станом на 15.02.2019 згідно договору від 06.11.2018 № 06/11 на яку суму ТзОВ «АРМ-ЕКО» поставлено товару та яку суму Боринським професійним ліцеєм народних промислів і ремесел за товар оплачено?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2018 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО |
270 018,00
UAH з ПДВ
|
270 018,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
289 583,64
UAH з ПДВ
|
289 583,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Пролог ЛТД |
296 400,00
UAH з ПДВ
|
296 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АРМ-ЕКО #33001226 |
Переможець |
270 018,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2018 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2018 17:07
|
Додаток до угоди.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2018 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2018 13:15
|
Договір | укладений |
06 листопада 2018 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 06/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |