Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 "Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва")
Очікувана вартість
4 621 121,00 UAH
UA-2018-10-02-000700-b 5c89913bc58f44e48454995d54009cd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2018 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2018 19:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 11:21
Очікувана вартість: 4 621 121,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Розмір бюджетного призначення за кошторисом на 2018 рік - 2 000,00 тис. гривень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 "Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15200, Україна, Чернігівська область, м. Сновськ, каналізаційні мережі вулиць Незалежності, Некрасова, Сновська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 19:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД Сновськ.docx
10 жовтня 2018 19:14
ТЗ зі змінами Сновськ.rtf
10 жовтня 2018 19:14
ТД зі змінами Сновськ.doc
02 жовтня 2018 17:25
Проект договору.docx
02 жовтня 2018 17:25
Схеми.zip
02 жовтня 2018 17:25
ТЗ Сновськ.rtf
02 жовтня 2018 17:25
ТД Сновськ.PDF
10 жовтня 2018 19:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 19:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД Сновськ.docx
10 жовтня 2018 19:14
ТЗ зі змінами Сновськ.rtf
10 жовтня 2018 19:14
ТД зі змінами Сновськ.doc
02 жовтня 2018 17:25
Проект договору.docx
02 жовтня 2018 17:25
Схеми.zip
02 жовтня 2018 17:25
ТЗ Сновськ.rtf
02 жовтня 2018 17:25
ТД Сновськ.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000045 ● 510f1a7498cb4a568b09429d46c7819f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.12.2020 № 95


Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.12.2020 №95


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу



№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14
UA-2018-10-02-000700-b 02.10.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-29 15:31:11

Запит замовнику про надання пояснення

Дата: 29.12.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-02-000700-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховувалось замовником, при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «БУДПЛАСТ-2» відсутність у локальному кошторисі на будівельні роботи №4-1-1 Улаштування мереж електропостачання витрат «Полоса ГОСТ 103-2006 80х6,0 мм обсягом 0,001208 т», що вимагалось в додатку 8 тендерної документації Замовника?
2. Чому в додатку №4 «План фінансування будівництва» до Договору підряду від 07.11.2018 №18-Б по об’єкту «Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» передбачено фінансування з обласного бюджету 5 387 666,00 грн, тоді як ціна договору підряду від 07.11.2018 №18-Б становить 4 606 794,00 грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-04 17:32:54

Пояснення

Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації розглянуло запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2018-10-02-000700-b: «Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» на отримання інформації та повідомляє наступне.
1. Щодо відсутності у локальному кошторисі на будівельні роботи № 4-1-1 «Улаштування мереж електропостачання» витрат «Полоса ГОСТ 103-2006 80х6,0 мм обсягом 0,001208 т».
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "БУДПЛАСТ-2", у зв’язку з великим обсягом документів та їх хаотичним розміщенням в електронній системі закупівель, Замовником було не помічено відсутність у локальному кошторисі на будівельні роботи № 4-1-1 «Улаштування мереж електропостачання» позицію «Полоса ГОСТ 103-2006 80х6,0 мм обсягом 0,001208 т».
2. Щодо відмінностей в плані фінансування будівництва об’єкта.
Згідно з експертним звітом від 24.09.2018 № 0129-18/ПРОЕКСП (з доповненням від 04.10.2018 №2/АВ) кошторисна вартість об’єкта: «Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області» становить 6 602 927,00 грн (в тому числі вартість виконаних робіт – 1 215 261,00 гривень).
В плані фінансування даного об’єкта було визначено залишок кошторисної вартості об’єкта (за мінусом вартості виконаних робіт) у розмірі 5 387 666,00 гривень.
У подальшому, під час укладання додаткової угоди від 17.05.2019 № 4, план фінансування будівництва було викладено у новій редакції та зазначено вартість фінансування Договору у сумі 4 606 794,00 гривень.
Додаток: Експертний звіт від 24.09.2018 № 0129-18/ПРОЕКСП (з доповненням від 04.10.2018 №2/АВ).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області моніторингу процедури закупівлі UA-2018-10-02-000700-b: «Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» було встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Користуючись своїм правом Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації надає свої заперечення до висновку, виходячи з наступного. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «БУДПЛАСТ-2», у зв’язку з великим обсягом документів та їх хаотичним розміщенням в електронній системі закупівель, Замовником було не помічено відсутність у локальному кошторисі на будівельні роботи № 4-1-1 «Улаштування мереж електропостачання» позицію «Полоса ГОСТ 103-2006 80х6,0 мм обсягом 0,001208 т». Разом з тим, в тендерній пропозиції Приватне підприємство «БУДПЛАСТ-2» наявний лист-згода, що учасник погоджується та приймає до виконання (у разі визнання його переможцем) всі основні умови договору про закупівлю. Слід зазначити, що відсутність даної позиції, у разі її виявлення під час розгляду тендерної пропозиції, не мала суттєвого впливу на зміст тендерної пропозиції учасника, відтак цілком підпадала під ознаку «формальної» помилки у розумінні Закону та тендерної документації, а отже не могла бути відхилена в силу вимог Закону. Аналогічна ситуація (відсутність кількох сторінок локального кошторису у пропозиції учасника) була предметом розгляду Волинського окружного адміністративний суду (справа № 460/718/20). Так, у рішенні від 25 травня 2020 року по зазначеній справі суд дійшов до висновку, що кваліфікація помилки в оформленні пропозиції учасника, як формальної (технічної, описки), може мати місце залежно від ступеня її впливу на зміст тендерної пропозиції учасника в цілому. За обставинами справи в тендерній пропозиції Учасника також був наявний гарантійний лист щодо виконання всього обсягу робіт. У висновках суду вказано, що «Встановлені обставини безумовно свідчать про технічний, формальний (несуттєвий) характер допущеної помилки. Водночас, обставин щодо умисного приховування інформації з метою зміни договірної ціни тендерної пропозиції судом також не встановлено». Вказане рішення оскаржувалося в апеляційному порядку до Восьмого апеляційного адміністративного суду, однак постановою від 03 вересня 2020 року рішення Волинського окружного адміністративного суду від 25 травня 2020 року було залишено без змін, а апеляційну скаргу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області залишено без задоволення. У касаційному порядку рішення не оскаржувалося. За таких умов, враховуючи судову практику про визнання відсутності навіть окремих сторінок у пропозиції формальною помилкою, той факт, що у пропозиції Приватне підприємство «БУДПЛАСТ-2» відсутня лише одна позиція технічного завдання, яка суттєво не вплинула на зміст пропозиції, та відсутні обставини умисного приховування інформації з метою зміни договірної ціни тендерної пропозиції, вважаємо, що пропозиція ПП «БУДПЛАСТ-2» не підлягала відхиленню при її розгляді, а відтак у діях Замовника відсутнє порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Відповідно до статті 3 Закону, закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Відхилення пропозиції учасника з такої підстави було б порушенням діючого законодавства про публічні закупівлі (адже відхилення з формальних підстав не допускається) та призвело б до оскарження рішення замовника та його скасування, в результаті чого ПП «БУДПЛАСТ-2» було б визначено переможцем. Зважаючи на вище викладене, Замовник не вбачає наявності порушень діючого законодавства про публічні закупівлі при проведенні процедури закупівлі: «Реконструкція каналізаційних мереж по вул. Незалежності, Некрасова, Сновській у м. Сновськ Чернігівської області (код за ДК 021:2015 - 45200000-9 «Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва»)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-10-02-000700-b), вказаних у висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області.

2021-01-18 16:50:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДПЛАСТ-2" 4 606 794,00
UAH з ПДВ
4 606 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРТ-ХОЛ" 4 621 121,00
UAH з ПДВ
4 621 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2018 14:40
локальний 4-1-1 (3).pdf
18 жовтня 2018 14:40
локальний 4-1-1 (1).pdf
18 жовтня 2018 14:40
локальний 2-1-3 (1).pdf
18 жовтня 2018 14:40
локальний 2-1-2 (1).pdf
18 жовтня 2018 14:40
договір найму крану (3).pdf
18 жовтня 2018 14:40
календарний графік.pdf
18 жовтня 2018 14:40
23 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:40
9 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:40
3 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
Банківська гарантія.rar
18 жовтня 2018 14:37
71.imd
18 жовтня 2018 14:37
локальний 4-1-1 (6).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 4-1-1 (5).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 4-1-1 (4).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 4-1-1 (2).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-4 (2).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-4 (1).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-3 (3).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-3 (2).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-2 (3).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-2 (2).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (14).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (13).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (12).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (11).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (10).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (9).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (8).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (7).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (6).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (5).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (4).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (3).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (2).pdf
18 жовтня 2018 14:37
локальний 2-1-1 (1).pdf
18 жовтня 2018 14:37
договір найму крану (6).pdf
18 жовтня 2018 14:37
договір найму крану (5).pdf
18 жовтня 2018 14:37
договір найму крану (4).pdf
18 жовтня 2018 14:37
договір найму крану (2).pdf
18 жовтня 2018 14:37
договір найму крану (1).pdf
18 жовтня 2018 14:37
2 договірна ціна.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 договірна ціна.pdf
18 жовтня 2018 14:37
гарантійний лист 50 %.pdf
18 жовтня 2018 14:37
відгук.pdf
18 жовтня 2018 14:37
25 додаткова.pdf
18 жовтня 2018 14:37
24 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
22 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
21 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
20 додаткова.pdf
18 жовтня 2018 14:37
18 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
17 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
16 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
15 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
14 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
13 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
12 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
11 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
10 додаткова.pdf
18 жовтня 2018 14:37
8 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
7 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
6 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
5 КБ-3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
5 додатокова угода.pdf
18 жовтня 2018 14:37
4 КБ-3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
4 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
3 КБ-3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
2 КБ-3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
2 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 КБ-3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 договір.pdf
18 жовтня 2018 14:37
21 корень.pdf
18 жовтня 2018 14:37
20 сипченко.pdf
18 жовтня 2018 14:37
19 кондратенко.pdf
18 жовтня 2018 14:37
18 сапон.pdf
18 жовтня 2018 14:37
17 тищенко о.pdf
18 жовтня 2018 14:37
16 безкоровайний.pdf
18 жовтня 2018 14:37
15 шакун.pdf
18 жовтня 2018 14:37
14 олійник.pdf
18 жовтня 2018 14:37
13 динька.pdf
18 жовтня 2018 14:37
12 динька.pdf
18 жовтня 2018 14:37
11 охрименко.pdf
18 жовтня 2018 14:37
10 самусь.pdf
18 жовтня 2018 14:37
9 тищенко в.pdf
18 жовтня 2018 14:37
8 тищенко в.pdf
18 жовтня 2018 14:37
7 швед.pdf
18 жовтня 2018 14:37
6 сердюк.pdf
18 жовтня 2018 14:37
5 молчун.pdf
18 жовтня 2018 14:37
4 молчун.pdf
18 жовтня 2018 14:37
3 молчун.pdf
18 жовтня 2018 14:37
2 котельчук л.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 котельчук а.pdf
18 жовтня 2018 14:37
(3) довідка про кадри.pdf
18 жовтня 2018 14:37
(2) довідка про кадри.pdf
18 жовтня 2018 14:37
(1) довідки про кадри.pdf
18 жовтня 2018 14:37
28 (2) трамбовка.pdf
18 жовтня 2018 14:37
28 (1) трамбовка.pdf
18 жовтня 2018 14:37
27 (2) станція насосна.pdf
18 жовтня 2018 14:37
27 (1) станція насосна.pdf
18 жовтня 2018 14:37
25 (2) компресор.pdf
18 жовтня 2018 14:37
25 (1) компресор.pdf
18 жовтня 2018 14:37
23 (2) автомобіль фіат.pdf
18 жовтня 2018 14:37
23 (1) автомобіль фіат.pdf
18 жовтня 2018 14:37
21 (2)мотопомпа.pdf
18 жовтня 2018 14:37
21 (1) мотопомпа.pdf
18 жовтня 2018 14:37
19 (3) договір оренди маз.pdf
18 жовтня 2018 14:37
19 (2) договір оренди маз.pdf
18 жовтня 2018 14:37
19 (1) договір оренди маз.pdf
18 жовтня 2018 14:37
14 (2) генератор штурм.pdf
18 жовтня 2018 14:37
14 (1) генератор штурм.pdf
18 жовтня 2018 14:37
13 (2) генератор 2500 вт.pdf
18 жовтня 2018 14:37
13 (1) генератор 2500 вт.pdf
18 жовтня 2018 14:37
12 (2) насос ел.pdf
18 жовтня 2018 14:37
12 (1) насос ел.pdf
18 жовтня 2018 14:37
9 (2) полуприцеп ОДАЗ.pdf
18 жовтня 2018 14:37
9 (1) полуприцеп одаз.pdf
18 жовтня 2018 14:37
8 (2) прицеп бу.pdf
18 жовтня 2018 14:37
8 (1) прицер бу.pdf
18 жовтня 2018 14:37
7 (2) автомобіль зіл.pdf
18 жовтня 2018 14:37
7 (1) автомобіль ЗІЛ.pdf
18 жовтня 2018 14:37
5 (2) автомобіль камаз.pdf
18 жовтня 2018 14:37
5 (1) автомобіль камаз.pdf
18 жовтня 2018 14:37
4 (2) автомобіль газель.pdf
18 жовтня 2018 14:37
4 (1) автомобіль газель.pdf
18 жовтня 2018 14:37
3 (2) автомобіль ВАЗ.pdf
18 жовтня 2018 14:37
3 (1) автомобіль ВАЗ.pdf
18 жовтня 2018 14:37
2 (2) автомобіль ГАЗ.pdf
18 жовтня 2018 14:37
2 (1) автомобіль ГАЗ.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 (2) автомобіль форд.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 (1) автомобіль форд.pdf
18 жовтня 2018 14:37
тендерна пропозиція 2.pdf
18 жовтня 2018 14:37
тендерна пропозиція 1.pdf
18 жовтня 2018 14:37
дозвіл.pdf
18 жовтня 2018 14:37
ліцензія.pdf
18 жовтня 2018 14:37
ліцензія перелік.pdf
18 жовтня 2018 14:37
свідоцтво пдв.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 17.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 16.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 15.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 14.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 13.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 12.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 11.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 10.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 9.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 8.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 7.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 6.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 5.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 4.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 2.pdf
18 жовтня 2018 14:37
статут 1.pdf
18 жовтня 2018 14:37
сторінка 4.pdf
18 жовтня 2018 14:37
сторінка 3.pdf
18 жовтня 2018 14:37
сторінка 2.pdf
18 жовтня 2018 14:37
сторінка 1.pdf
18 жовтня 2018 14:37
прописка.pdf
18 жовтня 2018 14:37
код.pdf
18 жовтня 2018 14:37
1 котельчук а.pdf
18 жовтня 2018 14:37
протокол.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2018 16:39
зведлений кошторис 1.pdf
18 жовтня 2018 16:39
зведений кошторис 2.pdf
18 жовтня 2018 16:39
договірна ціна 2.pdf
18 жовтня 2018 16:39
договірна ціна 1.pdf
18 жовтня 2018 16:39
9 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
8 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
7 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
6 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
5 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
4 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
2 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
1 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
0 підсумкова відомість.pdf
18 жовтня 2018 16:39
тендерна пропозиція.PDF
18 жовтня 2018 16:39
субпідірядники.PDF
18 жовтня 2018 16:39
Статут.PDF
18 жовтня 2018 16:39
Рiшення.PDF
18 жовтня 2018 16:39
корупція єдрпоу.PDF
18 жовтня 2018 16:39
інформація достовірна.PDF
18 жовтня 2018 16:39
довідка ст 50.PDF
18 жовтня 2018 16:39
довідка банкрутсво.PDF
18 жовтня 2018 16:39
Довiдка_2.PDF
18 жовтня 2018 16:39
Довiдка_1.PDF
18 жовтня 2018 16:39
дія закону про санкції.PDF
18 жовтня 2018 16:39
гарантійний лист ст.9.PDF
18 жовтня 2018 16:39
гарантійний лист 50%.PDF
18 жовтня 2018 16:39
Виписка.PDF
18 жовтня 2018 16:39
випадок акцепту.PDF
18 жовтня 2018 16:39
EП.PDF
18 жовтня 2018 16:39
1 паспорт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДПЛАСТ-2"

ПП "АРТ-ХОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДПЛАСТ-2"
#33208120
Переможець 4 606 794,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2018 17:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2018 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДПЛАСТ-2"
#33208120
4 606 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 12:57
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 11:55
18-Б_25 Додаткт 3.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:52
18-Б_25 Додатки 2.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:52
18-Б_25 Додатки 1.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:52
18-Б_25.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
01 грудня 2021 11:07
18-Б_24 Додатки 3.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:45
18-Б_24 Додатки 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:45
18-Б_24 Додатки 1.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:45
18-Б_24.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 15:35
18-Б_23.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 11:25
18-Б_22.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 17:43
18-Б_21.pdf зміни до договору
31 травня 2021 14:44
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:05
18-Б_20.pdf зміни до договору
30 квітня 2021 08:49
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 12:53
18-Б_19 Додатки.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:39
18-Б_19.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:26
18-Б_18.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 18:02
18-Б_17.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2020 10:47
18-Б_16.pdf зміни до договору
31 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 16:52
18-Б_15.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:50
18-Б_15 Додатки 1.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 18:47
18-Б_14.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 18:05
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 12:39
18_Б ДУ13.pdf зміни до договору
25 червня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 11:30
18-Б_12.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 09:58
18-Б_11 Додатки 2.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 09:55
18-Б_11 Додатки 1.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 09:55
18-Б_11.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:09
18-Б_10 Додатки.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:03
18-Б_10.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 17:03
18-Б_9.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 11:35
Додаток 2.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 11:31
Додаток 1.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 11:31
18-Б_8.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 11:31
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:13
18-Б_7.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 15:09
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:49
18-Б_6.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 17:19
18-Б_5.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 14:41
Додатки 3.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:36
Додатки 2.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:36
Додатки 1.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:36
18-Б_4.pdf зміни до договору
20 травня 2019 14:36
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 15:04
18-Б_3.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 15:00
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 12:59
18-Б_2.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:54
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 14:46
18-Б_1 Додатки.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 14:31
18-Б_1.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 14:31
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 12:46
Додатки укладений
08 листопада 2018 12:45
18-Б укладений
08 листопада 2018 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2018 рік, строків виконання робіт, а також суми і строку надання авансу
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну використання авансу
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору до 31.12.2020, уточнення вартості робіт у 2019 році та строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення обов'язків Виконавця та відповідальності сторін
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2019 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору, уточнення вартості робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 18-Б_16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт та джерел фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення вартості робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного графіку виконання робіт та плану фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення назви робочого проекту, договірних цін на 2018-2021 роки та 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору, уточнення вартості робіт у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 18-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 602 753,60
UAH (в тому числі ПДВ 767 125,60 UAH)