Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Поточний ремонт та технічне обслуговування вуличного освітлення)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2018-10-01-000667-b 38ce08b017354d9782fb6597bb00f574
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827704 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Вебсайт: http://www.bashtanka.org.ua
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2018 17:35
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

01 жовтня 2018 17:30
Протокол 245.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
Переможець 104 974,00
UAH
01 жовтня 2018 17:35

Документи

01 жовтня 2018 17:35
Електронний підпис
01 жовтня 2018 17:34
Протокол 245.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
104 974,00
UAH
Документи

Документи

01 жовтня 2018 17:35
Електронний підпис
01 жовтня 2018 17:34
Протокол 245.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 11:31
дод.угода №3-226.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:31
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 15:31
дод.угода№2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 15:15
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 15:32
гумельник освітлення.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 15:30
гумельник освітлення.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 13:54
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2018 13:52
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2018 17:39
дог.323.pdf укладений
17 жовтня 2018 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів робіт через виявлені недоліки,що не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323 від 17.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів робіт через виявлені недоліки, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323 від 17.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" внести зміни до Договору п.2.1 р.2,зменшивши ціну договору на 5826,00 грн,та викласти його в новій редакції:Ціна договору становить 99148,00 грн."
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 1 п.4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до п.3.1 розділу 3 Договору, зменшивши ціну Договору на суму 59 грн. 00 коп. (п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 99 089,00
UAH