Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Поточний ремонт та технічне обслуговування вуличного освітлення)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2018-10-01-000667-b 38ce08b017354d9782fb6597bb00f574
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Вебсайт замовника: http://www.bashtanka.org.ua
Місцезнаходження замовника: 56100, Україна, Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа замовника: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування вуличного освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Документація

Тендерна документація

01 жовтня 2018 17:30
Протокол 245.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
Переможець 104 974,00
UAH
01 жовтня 2018 17:35

Документи

01 жовтня 2018 17:35
sign.p7s
01 жовтня 2018 17:34
Протокол 245.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2018 17:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гумельник Володимир Олександрович
#2690714953
104 974,00
UAH
Документи

Документи

01 жовтня 2018 17:35
sign.p7s
01 жовтня 2018 17:34
Протокол 245.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 жовтня 2018 17:39
дог.323.pdf укладений
17 жовтня 2018 17:39
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2019 14:16
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 11:31
дод.угода №3-226.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:31
sign.p7s зміни до договору
30 жовтня 2018 15:31
дод.угода№2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2018 15:15
sign.p7s зміни до договору
26 жовтня 2018 15:32
гумельник освітлення.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 15:30
гумельник освітлення.pdf зміни до договору
26 жовтня 2018 13:54
sign.p7s зміни до договору
26 жовтня 2018 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів робіт через виявлені недоліки,що не призведе до збільшення суми,визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323 від 17.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною обсягів робіт через виявлені недоліки, що не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323 від 17.10.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" внести зміни до Договору п.2.1 р.2,зменшивши ціну договору на 5826,00 грн,та викласти його в новій редакції:Ціна договору становить 99148,00 грн."
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 1 п.4 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» внести зміни до п.3.1 розділу 3 Договору, зменшивши ціну Договору на суму 59 грн. 00 коп. (п’ятдесят дев’ять грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 99 089,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку