Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Великій Панасівській від пров. Лосівського до вул. Євгена Котляра
Очікувана вартість
13 951 366,68 UAH
UA-2018-09-28-000972-a ad5c32cc715e45c1a77ce947d301f1f7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куколь Олександр Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Куколь Олександр Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
З метою закінчення будівництва та введення об’єкта будівництва в експлуатацію виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які, через непередбачувані обставини, стали необхідними для виконання проекту. Філією «Харківська» ТОВ «Консалтингова агенція «Галілео» здійснено експертизу наданої проектно-кошторисної документації та надано позитивний висновок експертизи від 10.08.2018 року № 18319, Наказом Департаменту інфраструктури Харківської міської ради від 10.08.2018 року № 352/1 перезатверджено проектну документацію по зазначеному будівництву. В зазначеному наказі враховані кошти на додаткові роботи, які необхідно виконати для завершення будівництва та введення об’єкту в експлуатацію. З врахуванням попередньо виконаних та оплачених робіт, залишок виконання робіт становить 13951366,68 (Тринадцять мiльйонiв дев`ятсот п`ятдесят одна тисяча триста шiстдесят шiсть гривень 68 копiйок) ( з ПДВ). Таким чином виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, які не зазначено в початковому проекті, але які через непередбачувані обставини стали необхідними для виконання проекту. Договір пропонується укласти з попереднім виконавцем цих робіт. У зв’язку із тим, що : - роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, а загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 % вартості головного договору - залучення до виконання зазначених робіт попереднього виконавця обумовлена необхідністю забезпечення сумісності виконуваних робіт із застосованими технологіями та наявними результатами будівництва вказаного об’єкту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 16:53
Оскарження наміру укласти договір: 09 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Додаткові будівельні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Великій Панасівській від пров. Лосівського до вул. Євгена Котляра"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт трамвайної колії по вул. Великій Панасівській від пров. Лосівського до вул. Євгена Котляра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Харків, по вул. Великій Панасівській від пров. Лосівського до вул. Євгена Котляра
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

28 вересня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС»
#37761936
Переможець 13 951 366,68
UAH з ПДВ
28 вересня 2018 16:53

Документи

28 вересня 2018 16:52
Електронний підпис
28 вересня 2018 16:52
сканирование0051.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2018 16:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС»
#37761936
13 951 366,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2018 16:52
Електронний підпис
28 вересня 2018 16:52
сканирование0051.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 13:37
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 11:39
сканирование0023.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 10:12
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 12:02
сканирование.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 09:52
сканирование0003.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 09:30
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 10:04
сканирование0002.pdf зміни до договору
31 січня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 14:09
сканирование0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 14:06
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 12:42
сканирование.pdf зміни до договору
26 липня 2019 12:40
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 17:09
сканирование0011.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 17:08
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 17:33
сканирование0004.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 17:32
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 16:45
сканирование.pdf укладений
24 жовтня 2018 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 4118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 4118
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування 13. Номер додаткової угоди: №3 14. Сума договору після внесення змін: 13 951 366.68 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №4 14. Сума договору після внесення змін: 13 951 366.68 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №5 14. Сума договору після внесення змін: 13 951 366.68 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку виконання робіт та зміна фінансування робіт 13. Номер додаткової угоди: №6 14. Сума договору після внесення змін: 13 951 366.68 з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінено (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 4118
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2018 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 9 245 871,38
UAH (в тому числі ПДВ 1 540 978,56 UAH)