Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Теодора Драйзера, 14/33, під’їзд 2 у Деснянському районі м.Києва
Очікувана вартість
1 669 273,00 UAH
UA-2018-09-28-000799-a 9603de2df23d4cbbb7a8a8d4a79341f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 вересня 2018 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 13:05
Очікувана вартість: 1 669 273,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 669,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Теодора Драйзера, 14/33, під’їзд 2 у Деснянському районі м.Києва
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою:
вул. Теодора Драйзера, 14/33, під’їзд 2 у Деснянському районі м.Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Теодора Драйзера, 14/33, під’їзд 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 1 666 848,00
UAH з ПДВ
1 666 848,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 1 669 272,00
UAH з ПДВ
1 669 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2018 12:05
Драйзера, 1433.pdf
12 жовтня 2018 14:49
2. Пропозиція.rar

Публічні документи

11 жовтня 2018 17:03
7. Інші документи.rar
11 жовтня 2018 17:03
12. Кошторис.rar
11 жовтня 2018 17:03
2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 1 666 848,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2018 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
1 666 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 13:51
Звіт про виконання договору вул. Драйзера, 14-33 дог № 45-18-КТ від 07.11.2018.pdf укладений
27 грудня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:47
Додаткова угода №4 від 26.12.2019 до дог. №45-18-КТ від 07.11.2018 вул. Т. Драйзера, 14-33, п. 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:21
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 13:12
Додаткова угода № 3 від 02.05.19 до договору 45_18-КТ.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:10
додаткова_угода_2_вiд_27.12.2018_до_дог_45-18-КТ_вул._Теодора_Драйзера,_14-33.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:09
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2018 15:47
додаткова угода 1 від 07.11.2018 до дог 45-18-КТ вул. Теодора Драйзера, 14-33.pdf зміни до договору
09 листопада 2018 15:46
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 15:39
договір 45-18 КТ від 07.11.2018 вул. Теодора Драйзера, 14-33.pdf укладений
09 листопада 2018 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору та викласти п. 5.5. Договору в такій редакції: «п.5.5. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 14 000,00 грн. (чотирнадцять тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2 333,33 грн. (дві тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2019 році, становить – 1 652 848,00 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят дві тисячі вісімсот сорок вісім грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 275 474,67 грн. (двісті сімдесят п’ять тисяч чотириста сімдесят чотири грн. 67 коп.).». 2. План фінансування робіт (Додаток № 4 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 45/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 45/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки в порядку та на умовах, визначених договором Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору, в розділ 6 «Права та обов’язки Cторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору, до Розділу 15 «Адреси, реквізити та підписи Сторін» Договору. Також Сторони дійшли згоди внести зміни до додатків до Договору №3 та №4, які є невід’ємними його частинами. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 02.05.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 45/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконаних робіт та враховуючи економію витрат , в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календарний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді № 4 від 26.12.2019
Номер договору про закупівлю: 45/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 624 924,80
UAH (в тому числі ПДВ 270 820,80 UAH)