Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду та покрівлі КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» ММР ЗО по вул. Крупської, 7 м. Мелітополь
Очікувана вартість
6 493 628,40 UAH
UA-2018-09-27-001679-a 7adfe56b32c4402ab13ca6ddd3562de6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іляшенко Оксана Сергіївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Іляшенко Оксана Сергіївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2018 11:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2018 13:45
Очікувана вартість: 6 493 628,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 936,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32468.14 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами), прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293. Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України». Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту "Капітальний ремонт фасаду та покрівлі КУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» ММР ЗО по вул. Крупської, 7 м. Мелітополь"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72309, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул.Івана Алексєєва,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2018 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "АБЗ" 6 493 077,42
UAH з ПДВ
6 493 077,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГ КОМСНАБ" 6 493 600,00
UAH з ПДВ
6 493 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 16:08
Документи переможця.pdf
16 жовтня 2018 10:57
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2018 10:27
Довідки квіліфікація.pdf
16 жовтня 2018 08:45
Довідки кваліфікація.pdf
15 жовтня 2018 12:15
Довідки кваліфікація.pdf
15 жовтня 2018 12:15
Договірна ціна.PDF
15 жовтня 2018 12:15
Тех завдання.PDF
15 жовтня 2018 12:15
Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2018 12:15
Фін звіти.PDF
15 жовтня 2018 12:15
проект договору_пакт.PDF
15 жовтня 2018 12:15
Документ_ЄДР_1004528868 (1).zip
15 жовтня 2018 12:15
Довідки ст. 17.pdf
15 жовтня 2018 12:15
Довідки відповідності.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2018 10:20
субпідряд.pdf
16 жовтня 2018 10:20
Статут.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 7.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 6.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 5.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 4.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 3.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 2.pdf
16 жовтня 2018 10:20
ст 17 З.У. 1.pdf
16 жовтня 2018 10:20
працівники.pdf
16 жовтня 2018 10:20
підписання договорів.pdf
16 жовтня 2018 10:20
перел_к обладнання.pdf
16 жовтня 2018 10:20
наказ.pdf
16 жовтня 2018 10:20
Лист згода.pdf
16 жовтня 2018 10:20
л_ценз_я.pdf
16 жовтня 2018 10:20
Захист довкілля.pdf
16 жовтня 2018 10:20
Загальна відомість.pdf
16 жовтня 2018 10:20
досвід.pdf
16 жовтня 2018 10:20
витяг.pdf
16 жовтня 2018 10:20
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2018 10:20
Пакт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "АБЗ"

ТОВ "ЮГ КОМСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "АБЗ"
#32866224
Переможець 6 493 077,42
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 12:42

Документи

22 жовтня 2018 12:42
Електронний підпис
22 жовтня 2018 12:38
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "АБЗ"
#32866224
6 493 077,42
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 12:42
Електронний підпис
22 жовтня 2018 12:38
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 11:47
Додаткова угода укладений
12 листопада 2020 11:44
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:14
ДУ 24 від 02.11.2020.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 16:09
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:11
Дод.у._23 Крупська.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:07
Додаткова угода _ 22 від 28.08.2020.PDF зміни до договору
28 серпня 2020 08:20
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 10:54
Допугода 21.pdf зміни до договору
30 липня 2020 10:53
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:01
ДУ 20 від 24.06.2020.PDF зміни до договору
24 червня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 08:35
ДУ 19 від 01.06.2020.PDF зміни до договору
01 червня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 12:57
ДУ 18 крупская 7.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 12:56
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 14:53
ДУ 17 від 01.04.2020 Крупская_7.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
16 березня 2020 14:50
Додаткова угода _16.PDF зміни до договору
16 березня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 15:08
додаткова угода 15 від 07.02.2020.PDF зміни до договору
07 лютого 2020 14:57
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:09
ДУ _14 від 23.12.2019 - подовження строку договору.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 13:07
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 14:16
ДУ 13 від 02.12.2019 (Крупская_ 7).PDF зміни до договору
02 грудня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:39
ДУ 12 від 28.11.2019 по Крупской 7.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 15:35
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 16:45
ДУ 11 від 31.10.2019 ZP2A_03.PDF зміни до договору
31 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 15:33
Договір укладений
09 листопада 2018 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору: строк дії договору продовжується до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, відповідно до пункта 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»;Зміни календарного графіку вмконання робіт та плану фінансування виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2)
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції :Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт);п.11.1. Розділу 11.Фінансування робіт;п.12.2. розділу 12.Проведення розрахунків за виконані роботи;Розділ 20.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін;
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): просто я сегодня не смог
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №2(Календарний графік виконання робіт ) в новій редакції;Викласти Додаток №3 (План Фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П. 3.1. розділу «3. ДОГОВІРНА ЦІНА» викласти в наступні й редакції: «3.1. Договірна ціна складає: а) Сума без ПДВ: 5 367 804,36 грн. (п’ять мільйонів триста шістдесят сім тисяч вісімсот чотири грн. 36 коп.); б) ПДВ у сумі 1 073 560,87 грн. (один мільйон сімдесят три тисячі п’ятсот шістдесят грн. 87 коп.); Разом (сума рядків а і б): 6 441 365,23 грн. (шість мільйонів чотириста сорок одна тисяча триста шістдесят п’ять грн. 23 коп.); Договірна ціна є додатком (Додаток №1) до цього Договору.» 2. П. 18.1 розділу «18. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в наступній редакції: «Цей договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2020 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 3. Викласти Додаток № 1 (Договірна ціна) в новій редакції. 4. Викласти Додаток № 3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції. 5. Викласти Додаток № 4 (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План Фінансування виконаних робіт ) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3 (План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додаток №3(План фінансування виконаних робіт) в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ZP2A_03
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 441 365,23
UAH (в тому числі ПДВ 1 073 560,87 UAH)