Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95, Дизель паливо (талонна система); Дизельне паливо (постачання бензовозом)
Очікувана вартість
4 120 000,00 UAH
UA-2018-09-27-001345-a ● d66e9f00c4434995bc3f5a186f34626d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03334894 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53 |
Контактна особа: |
Сущенко Сергій Анатолійович +380445255096 golosshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2018 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2018 14:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2018 14:08 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2018 11:27 |
Очікувана вартість: | 4 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
137000 л
код ДК 021:2015 –09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, А-95, Дизель паливо (талонна система); Дизельне паливо (постачання бензовозом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, м.Київ, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 13:25 |
Перелік змін (2).doc | |
19 жовтня 2018 13:25 |
ТД паливо 2018 (6) зі змінами 2.docx |
19 жовтня 2018 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 жовтня 2018 13:25 |
Перелік змін (2).doc
|
||||||
19 жовтня 2018 13:25 |
ТД паливо 2018 (6) зі змінами 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-27-001345-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41850141
Дата подання: 02 жовтня 2018 12:25
Вимога щодо бренду
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі. У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Тендерною документації встановлюються дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників. Так, Додатком 3 до тендерної документації вимагається «Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.» Отже, Вами встановлюється вимога щодо відповідності бренду нанесеного на талонах назві бренду АЗС. Таким чином, Вами штучно звужується коло учасників та наявні підстави вважати, що Замовник орієнтується на певне коло учасників. Дискримінаційні вимоги полягають у тому, що можливість прийняти участь у закупівлі тільки ті учасники, які нададуть в пропозицію талони з брендом відповідності АЗС. Наше підприємство має позитивний досвід поставки нафтопродуктів на території України та співпрацює з партнерськими автозаправними станціями. Тобто відпуск палива з АЗС-партнерів відбувається за талонами єдиного зразку емітентом котрих є наше підприємство. Частиною 2 статті 5 зазначеного Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу відносно відповідності бренду нанесеного на талонах та АЗС.
У разі не задоволення Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
У разі не задоволення Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2018 16:02
Доброго дня! Тендерний комітет розглянув Вашу скаргу та повідомляє наступне:
Замовник не вважає що вимога зазначена в додатку 3 тендерної документації «Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо» має дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників та будь яким чином може обмежити права потенційних учасників. Отже, потенційний учасник маючи партнерські договори за якими Ви не в змозі забезпечити надання Замовнику талонів, які повинні відповідати назві бренду мережі АЗС, наводять на думку чи взагалі спроможні такі потенційні учасники забезпечити поставки пального за цінами, які будуть надані в тендерній пропозиції та виконати договір в повному обсязі. Замовник маючи талони, які відповідають назві бренду мережі АЗС має сто відсотковий захист від недобросовісних учасників тому що брендові мережі АЗС відпускають талони при сто відсотковій проплаті за товар а маючи талони єдиного зразку емітентом котрих є Ваше підприємство, це має для нашого підприємства потенційні ризики щодо якості товару, відсутність сто відсоткової впевненості що в майбутньому наданні так звані талони єдиного зразку будуть дійсні бо так звані партнерські угоди/договори не забезпечують надійний захист прав Замовника. Замовник не обмежує Вас в правах вибора способу підтвердження та дає Вам право для підтвердження кваліфікаційних вимог ст..16 Закону надавати договори( на підставі права володіння, користування або іншого правового статусу). Також, не зрозуміло чому Ви не можете укласти угоди/договори котрі можуть забезпечить вимоги Замовника. Маючи негативний досвід співпраці з недобросовісним постачальником Замовник в праві захищати та відстоювати свої права та інтереси. Враховуючи вищевказане, можливо дійти висновку що Замовник вимагаючи талони, які відповідають назві бренду мережі АЗС захищає свої права від недобросовісних учасників.
Крім того, враховуючи практику розгляду скарг АМКУ з наведеного Вами питання можливо стверджувати що дана вимога не є дискримінаційною ( рішення № 191-р/пк-пз від 10.01.2018 року, ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-22-001440-c ).
Замовник не вважає що вимога зазначена в додатку 3 тендерної документації «Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо» має дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників та будь яким чином може обмежити права потенційних учасників. Отже, потенційний учасник маючи партнерські договори за якими Ви не в змозі забезпечити надання Замовнику талонів, які повинні відповідати назві бренду мережі АЗС, наводять на думку чи взагалі спроможні такі потенційні учасники забезпечити поставки пального за цінами, які будуть надані в тендерній пропозиції та виконати договір в повному обсязі. Замовник маючи талони, які відповідають назві бренду мережі АЗС має сто відсотковий захист від недобросовісних учасників тому що брендові мережі АЗС відпускають талони при сто відсотковій проплаті за товар а маючи талони єдиного зразку емітентом котрих є Ваше підприємство, це має для нашого підприємства потенційні ризики щодо якості товару, відсутність сто відсоткової впевненості що в майбутньому наданні так звані талони єдиного зразку будуть дійсні бо так звані партнерські угоди/договори не забезпечують надійний захист прав Замовника. Замовник не обмежує Вас в правах вибора способу підтвердження та дає Вам право для підтвердження кваліфікаційних вимог ст..16 Закону надавати договори( на підставі права володіння, користування або іншого правового статусу). Також, не зрозуміло чому Ви не можете укласти угоди/договори котрі можуть забезпечить вимоги Замовника. Маючи негативний досвід співпраці з недобросовісним постачальником Замовник в праві захищати та відстоювати свої права та інтереси. Враховуючи вищевказане, можливо дійти висновку що Замовник вимагаючи талони, які відповідають назві бренду мережі АЗС захищає свої права від недобросовісних учасників.
Крім того, враховуючи практику розгляду скарг АМКУ з наведеного Вами питання можливо стверджувати що дана вимога не є дискримінаційною ( рішення № 191-р/пк-пз від 10.01.2018 року, ідентифікатор закупівлі UA-2017-11-22-001440-c ).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
3 856 130,76
UAH з ПДВ
|
3 856 130,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" |
3 885 354,00
UAH з ПДВ
|
3 885 354,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
4 114 706,40
UAH з ПДВ
|
4 114 706,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД" |
4 119 999,84
UAH з ПДВ
|
4 119 999,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Відхилено |
3 856 130,76
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2018 15:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" #31202724 |
Переможець |
3 885 354,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 12:13
|
ду 6 від 17.01.19.pdf | зміни до договору |
17 січня 2019 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 15:06
|
ДУ 369 від 28.12.18 ТОВ Київагронафтотрейд.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 10:24
|
ДУ 369 від 26.2.18 КАНТ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 10:15
|
ДУ 369 від 21.12.18 тов КАНТ.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2018 10:10
|
ДУ 369 віід 19.12.18 ТОВ Київагронафтотрейд.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2018 15:02
|
ДУ 369 від 28.11.18 ТОВ КАНТ.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2018 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 11:35
|
договір кант.pdf | укладений |
20 листопада 2018 11:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів з поточного на бюджетний |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої 36 статті сума 20% становить 747500.00 грн. з ПДВ загальна вартість договору становить 4632854.00 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 369 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 369 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |