Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Промислові секційні ворота
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2018-09-27-001296-a ● 8345b73c840c4ae19fe04683a7984fa6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 100 ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33956554 |
Місцезнаходження: | 87000, Україна , Донецька обл., смт.Нікольське ( Володарське), Нікольський район, ВУЛИЦЯ ЗАТИШНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Бардукова Анастасія +380667675556 DPRCH100@DN.MNS.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2018 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Промислові секційні ворота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87000, Україна, Донецька обл., смт.Нікольське ( Володарське), Затишна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2018
—
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2018 13:47 |
допороги документация.doc |
27 вересня 2018 13:47 |
Додаток 2 Проект договору (ворота).docx |
27 вересня 2018 13:47 |
Додаток 1. Технічні вимоги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просьба внести коррективы в тендерную документацию
Дата подання: 28 вересня 2018 12:27
Дата відповіді: 28 вересня 2018 15:44
Добрый день,
1) Как официальный дилер производителей секционных ворот, информируем Вас, что срок производства секционных ворот составляет не менее 5 рабочих дней (в осенний сезон срок производства увеличивается), учитывая тот факт, что большинство производств находится в Киеве, а место установки - Донецкая обл, то надо добавить еще время на пересылку - минимум 3 рабочих дня.
2) Хотим обратить Ваше внимание, что в разделе договора, касающегося гарантийного срока не прописан срок, а при выявлении производственных дефектов Покупатель предлагает заменить товар в течении 14 календарных дней, но не указанно в каком временном интервале выявление дефектов. Информируем: стандартный срок гарантийный на конструкцию секционных ворот в сборе - 12 месяцев.
3) В разделе договора по поводу оплаты за поставленный товар не прописаны конкретные сроки оплаты после подписания расходной накладной и акта приема-передачи товара.
4) Просьба пересмотреть цену закупки - цена занижена с учетом того, что будут торги и необходимы работы по демонтажу/монтажу ворот + пересылка товара на объект.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що:
1. Документація узгоджена тендерним комітетом та встановлені загальні строки.
2. Гарантійний термін встановлюється стандартний, який надає Постачальник і саме якщо під час такого строку виявляються дефекти-складається відповідний акт. Тому щодо питання про часовий інтервал – він охоплюється гарантійним строком стандартним, який не потребує обов’язкового визначення.
3. Відповідно до п.3.4. розділу 3. «Порядок здійснення оплати»: «Замовник, здійснює оплату по факту отримання та монтажу Товару і після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам, а також наявності всіх необхідних документів протягом 20 робочих днів.» А саме, конкретний строк 20 днів. Наявність необхідних документів включає в себе також видаткову накладну та акт приймання-передачі товару.
4. Ціна була визначена тендерним комітетом з моніторингу цін, аналогічних предмету закупівлі. Також враховуючи той факт, що придбання секційних воріт пожежною частиною здійснюється з субвенційних коштів цільового призначення з районних бюджетів, збільшити які ми не можемо.
1. Документація узгоджена тендерним комітетом та встановлені загальні строки.
2. Гарантійний термін встановлюється стандартний, який надає Постачальник і саме якщо під час такого строку виявляються дефекти-складається відповідний акт. Тому щодо питання про часовий інтервал – він охоплюється гарантійним строком стандартним, який не потребує обов’язкового визначення.
3. Відповідно до п.3.4. розділу 3. «Порядок здійснення оплати»: «Замовник, здійснює оплату по факту отримання та монтажу Товару і після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам, а також наявності всіх необхідних документів протягом 20 робочих днів.» А саме, конкретний строк 20 днів. Наявність необхідних документів включає в себе також видаткову накладну та акт приймання-передачі товару.
4. Ціна була визначена тендерним комітетом з моніторингу цін, аналогічних предмету закупівлі. Також враховуючи той факт, що придбання секційних воріт пожежною частиною здійснюється з субвенційних коштів цільового призначення з районних бюджетів, збільшити які ми не можемо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович #1337010455 |
Переможець |
189 999,99
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода (2) (1).pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2018 11:56
|
005 (1).jpg | укладений |
11 жовтня 2018 09:00
|
004 (1).jpg | укладений |
11 жовтня 2018 09:00
|
003 (1).jpg | укладений |
11 жовтня 2018 09:00
|
002 (1).jpg | укладений |
11 жовтня 2018 09:00
|
001 (3).jpg | укладений |
11 жовтня 2018 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів договору |
Номер договору про закупівлю: | 3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3110 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |