Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Промислові секційні ворота
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2018-09-27-001296-a 8345b73c840c4ae19fe04683a7984fa6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бардукова Анастасія

+380667675556 DPRCH100@DN.MNS.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 100 ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33956554
Місцезнаходження: 87000, Україна , Донецька обл., смт.Нікольське ( Володарське), Нікольський район, ВУЛИЦЯ ЗАТИШНА, будинок 1
Контактна особа: Бардукова Анастасія
+380667675556
DPRCH100@DN.MNS.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 14:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Промислові секційні ворота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька обл., смт.Нікольське ( Володарське), Затишна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  30 листопада 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просьба внести коррективы в тендерную документацию
Дата подання: 28 вересня 2018 12:27
Дата відповіді: 28 вересня 2018 15:44
Добрый день, 1) Как официальный дилер производителей секционных ворот, информируем Вас, что срок производства секционных ворот составляет не менее 5 рабочих дней (в осенний сезон срок производства увеличивается), учитывая тот факт, что большинство производств находится в Киеве, а место установки - Донецкая обл, то надо добавить еще время на пересылку - минимум 3 рабочих дня. 2) Хотим обратить Ваше внимание, что в разделе договора, касающегося гарантийного срока не прописан срок, а при выявлении производственных дефектов Покупатель предлагает заменить товар в течении 14 календарных дней, но не указанно в каком временном интервале выявление дефектов. Информируем: стандартный срок гарантийный на конструкцию секционных ворот в сборе - 12 месяцев. 3) В разделе договора по поводу оплаты за поставленный товар не прописаны конкретные сроки оплаты после подписания расходной накладной и акта приема-передачи товара. 4) Просьба пересмотреть цену закупки - цена занижена с учетом того, что будут торги и необходимы работы по демонтажу/монтажу ворот + пересылка товара на объект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що:
1. Документація узгоджена тендерним комітетом та встановлені загальні строки.
2. Гарантійний термін встановлюється стандартний, який надає Постачальник і саме якщо під час такого строку виявляються дефекти-складається відповідний акт. Тому щодо питання про часовий інтервал – він охоплюється гарантійним строком стандартним, який не потребує обов’язкового визначення.
3. Відповідно до п.3.4. розділу 3. «Порядок здійснення оплати»: «Замовник, здійснює оплату по факту отримання та монтажу Товару і після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам, а також наявності всіх необхідних документів протягом 20 робочих днів.» А саме, конкретний строк 20 днів. Наявність необхідних документів включає в себе також видаткову накладну та акт приймання-передачі товару.
4. Ціна була визначена тендерним комітетом з моніторингу цін, аналогічних предмету закупівлі. Також враховуючи той факт, що придбання секційних воріт пожежною частиною здійснюється з субвенційних коштів цільового призначення з районних бюджетів, збільшити які ми не можемо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович 189 999,99
UAH з ПДВ
189 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 14:29
документи.rar
02 жовтня 2018 14:29
цінова пропозиція 2.jpeg
02 жовтня 2018 14:29
цінова пропозиція 1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович
#1337010455
Переможець 189 999,99
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 16:20

Документи

05 жовтня 2018 16:20
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович
#1337010455
189 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 16:20
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода (2) (1).pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 11:56
005 (1).jpg укладений
11 жовтня 2018 09:00
004 (1).jpg укладений
11 жовтня 2018 09:00
003 (1).jpg укладений
11 жовтня 2018 09:00
002 (1).jpg укладений
11 жовтня 2018 09:00
001 (3).jpg укладений
11 жовтня 2018 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: 3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 3110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 189 999,99
UAH з ПДВ