Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, олівці, папки, папір, факспапір, конверти, файли А-4, блоки для нотаток, закладки неонові пластикові, біндери, диропробивачі, скоби, маркери, коректори, ластики, скріпки, штемпельна фарба, печатки та штампи)
Очікувана вартість
222 678,00 UAH
UA-2018-09-27-000991-a 23b1051a18a645358d8da022aa502f63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воєдило Сергій Миколайович

380462652225 chernigov@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівська митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39482156
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Перемоги, 6
Контактна особа: Воєдило Сергій Миколайович
380462652225
chernigov@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2018 11:48
Очікувана вартість: 222 678,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 113,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, олівці, папки, папір, факспапір, конверти, файли А-4, блоки для нотаток, закладки неонові пластикові, біндери, диропробивачі, скоби, маркери, коректори, ластики, скріпки, штемпельна фарба, печатки та штампи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
270 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (олівці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
800 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (папки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1600 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 Рулон
Офісне устаткування та приладдя різне (факспапір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4000 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (конверти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
125 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (файли А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (блоки для нотаток)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (закладки неонові пластикові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (біндери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (диропробивачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
180 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (скоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
170 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (маркери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (коректори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (ластики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1800 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (скріпки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (штемпельна фарба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне (печатки та штампи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Перемоги, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2018 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 15:34
ТД_ЗІ_ЗМІНАМИ_КАНЦТОВАРИ_ШТАМПИ (09)_2.doc
05 жовтня 2018 19:11
ЗМІНИ_ДОД_1_6_7_ТД_КАНЦЕЛ_ШТАМПИ.doc
08 жовтня 2018 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2018 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2018 15:34
ТД_ЗІ_ЗМІНАМИ_КАНЦТОВАРИ_ШТАМПИ (09)_2.doc
27 вересня 2018 11:55
ТД_КАНЦТОВАРИ_ШТАМПИ (09)_2.doc
05 жовтня 2018 19:11
ЗМІНИ_ДОД_1_6_7_ТД_КАНЦЕЛ_ШТАМПИ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-27-000991-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 жовтня 2018 17:14
вимога
Чернігівській митниці ДФС


Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-09-27-000991-а на закупівлю «ДК:021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, олівці, папки, папір, факспапір, конверти, файли А-4, блоки для нотаток, закладки неонові пластикові, біндери, диропробивачі, скоби, маркери, коректори, ластики, скріпки, штемпельна фарба, печатки та штампи)», де Замовником виступає Чернігівська митниця ДФС.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2018-09-27-000991-а нами було встановлено, що в одиницях виміру на товар прописані одиниці «уп», «упак», що унеможливлює реєстрацію податкових накладних на даний товар, оскільки згідно кодів одиниць виміру для податкових накладних такої одиниці не передбачено.
А також нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу офісного не відповідають технічним характеристикам паперу класу С. Папір, який може бути запропонований Вам не буде відповідати одному або декільком встановленим Вами параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.

ТОВ «Український папір» просить Вас змінити ці дискримінаційні параметрит на: одиниці виміру – «пач» та папір офісний на: Папір офісний А4,80 г/м2 : Формат ГОСТ 9327-60 – А4; Вага 1м2, г/м2 ISO 536 – 80 ±3; Товщина паперу, мікрон ISO 534 – 104 ±2; Шорохуватість, ml/min ISO 8791 – 220-300 Непрозорість, % - не менше 91; Жорсткість, mN.m ISO – 2493-1 md - не менше 100 cd - не менше 35; Білість СІЕ - 146 ± 3, для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2018 15:41
Товариству з обмеженою відповідальністю
«Український папір»

На вашу вимогу (ідентифікатор- UA-2018-09-27-000991-a.c1) щодо зміни параметрів окремих предметів закупівлі у тендерній документації по закупівлі офісного устаткування та приладдя різного, код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (номер закупівлі UA-2018-09-27-000991) повідомляємо, що засіданням тендерного комітету Чернігівської митниці ДФС від 05.10.2018 затверджені зміни та доповнення до тендерної документації по вказаній вище закупівлі.
Зміни та доповнення до тендерної документації по закупівлі UA-2018-09-27-000991 оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер вимоги: UA-2018-09-27-000991-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 22 жовтня 2018 17:07
Невідповідність вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-09-27-000991-a (Офісне устаткування та приладдя різне (ручки кулькові, олівці, папки, папір, факспапір, конверти, файли А-4, блоки для нотаток, закладки неонові пластикові, біндери, диропробивачі, скоби, маркери, коректори, ластики, скріпки, штемпельна фарба, печатки та штампи)), який проходив 16.10.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "Юніканц" у складі своєї пропозиції у технічних характеристиках товару залишає вирази типу «не менше», «до» та «або подібна», а також допуски щільності 80-100 г/м2, що унеможливлює підтвердження надання товару належної якості.
Учасник ПП "Канцекспрес" у складі своєї пропозиції надає файл «Тендерна дукументація.rar», який завантажено 10.10.2018 року, проте даний файл пошкоджено та неможливо переглянути надані ним документи, а отже неможливо підтвердити, що учасником надано необхідні документи, що є порушенням.
Учасник ТОВ "КПМ Трейд" у складі своєї пропозиції не надає Цінової прпозиції, а також у технічних характеристиках товару залишає вирази типу «не менше», «до» та «або подібна», а також допуски щільності 80-100 г/м2, що унеможливлює підтвердження надання товару належної якості.
Просимо відхилити пропозиції учасників ТОВ "Юніканц", ПП "Канцекспрес" та ТОВ "КПМ Трейд" як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 17:30
Товариству з обмеженою відповідальністю
«Український папір»

Чернігівська митниця ДФС розглянула вашу вимогу (ідентифікатор- UA-2018-09-27-000991-a.b2) щодо відхилення пропозицій учасників закупівлі офісного устаткування та приладдя різного, код ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (номер закупівлі UA-2018-09-27-000991), що відбулася 16.10.2018 в системі електронних закупівель «Prozorro» та повідомляє наступне.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників вказаної вище закупівлі проводились у відповідності з вимогами статті 28 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями).
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників закупівлі переможцем відкритих торгів визначено ТОВ «Юніканц», тендерна пропозиція якого (176998,80 грн.) є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Водночас слід зазначити, що вирази «не менше»; «до»; «або подібна», допуск щільності 80-100 г/м.кв. (стосовно конвертів) містяться в тендерній документації замовника (додаток 6),- в зв’язку з чим їх наявність в тендерних пропозиціях учасників закупівлі не може кваліфікуватись як невідповідність тендерній документації замовника та бути підставою для відхилення тендерних пропозицій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2018 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІКАНЦ" 187 025,78
UAH з ПДВ
176 998,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП Канцекспрес 188 279,40
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" 208 900,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 209 721,12
UAH з ПДВ
184 993,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2018 14:22
Тендерна дукументація.rar

Публічні документи

13 жовтня 2018 15:39
Електронний підпис
13 жовтня 2018 15:37
Статут13.03Копия.PDF
13 жовтня 2018 15:37
Статут-копія.PDF
13 жовтня 2018 15:37
ДогІнвестБуд_Копия-.PDF
13 жовтня 2018 15:37
ВитягЄДР_05.10.18.PDF
13 жовтня 2018 15:37
ПРОТОКОЛ25_Копия.PDF
13 жовтня 2018 15:37
Догов_р ( ориг_нал).pdf
13 жовтня 2018 15:37
Протокол25-копія.PDF
13 жовтня 2018 15:37
Статут 01.03.18.pdf
13 жовтня 2018 15:37
Інформація_про_тех.хар.PDF
13 жовтня 2018 15:37
ПРОТОКОЛ _ 25.pdf
13 жовтня 2018 15:37
Протокол+наказ_Копия.PDF
13 жовтня 2018 15:37
Накази-копії.PDF
13 жовтня 2018 15:37
СвідПДВКопия_.PDF
13 жовтня 2018 15:37
СвідоцтвоПДВ-КОПІЯ.PDF
13 жовтня 2018 15:37
ВипискаЄДР_копия.PDF
13 жовтня 2018 15:37
Витяг ПДВ 26.09.2018.pdf
13 жовтня 2018 15:37
Витяг_пдв_копия.PDF
13 жовтня 2018 15:37
выписка 14.12.15.pdf
13 жовтня 2018 15:37
в_дгук 0965.pdf
13 жовтня 2018 15:37
Інформація_про_тех.хар.PDF
13 жовтня 2018 15:37
Заява-пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІКАНЦ"

ПП Канцекспрес

ТОВ "КПМ ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
Переможець 176 998,80
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 17:34

Документи

19 жовтня 2018 17:33
Електронний підпис
19 жовтня 2018 17:32
ПРОТОКОЛ_35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІКАНЦ"
#39070834
176 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2018 17:33
Електронний підпис
19 жовтня 2018 17:32
ПРОТОКОЛ_35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 15:38
ДОД_УГОДА_ЮНІКАНЦ_109.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 15:36
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 15:07
ДОГОВІР_ЮНІКАНЦ_105.pdf укладений
06 листопада 2018 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з необхідністю внесення змін та доповнень до Договору про закупівлю товарів від 06.11.2018 року №105 (код ДК:021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне») укладеного з ТОВ «Юніканц» (переможцем відкритих торгів), з вказаним суб'єктом господарювання підписано Додаткову угоду від 12.11.2018 року №109 до зазначеного договору, якою внесено зміни та доповнення до розділу І «Предмет Договору» та додатку 1 «Специфікація» Договору від 06.11.2018 року № 105.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 109
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 176 998,80
UAH