Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015- 09132000-3 – нафта і дистиляти (бензин марки А-95)
Очікувана вартість
99 000,00 UAH
UA-2018-09-27-000869-a 79e0322c36df47e99128ffed3ee5b342
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заставська Юлія Олександрівна

+380612968764 onko.bk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний клінічний онкологічний диспансер" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177-а
Контактна особа: Заставська Юлія Олександрівна
+380612968764
onko.bk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2018 11:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 11:29
Очікувана вартість: 99 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки товарів: талони - вул. Культурна, 177-а, м. Запоріжжя, 69040; пальне - на АЗС Учасника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 л
бензин марки А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Культурна, 177-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 11:25
Тендерна документація по бензину 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 27 вересня 2018 12:50
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:21
1. Чи можливо довідки про наявність працівників та матеріально-технічної бази надати в спрощеному вигляді? 2. Виключіть з документації положення про наявність атестату акредитації лабораторії, оскільки це суперечить Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», що набрав законної сили 01.01.2016 року, в якому йдеться про те, що проведення атестації вимірювальних лабораторій не передбачено. 3. Чи можлива передплата? 4. Чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 6.2.5 проекту договору? 6. Чи можливе коригування п. 6.3.5 проекту договору щодо часу в 3 годин від часу направлення на електронну пошту, адже не завжди може бути доступ до електронної пошти, є встановлений робочий час, та факт направлення на пошту не є доказом підтвердження отримання цього листа. 7. Чи можливе виключення останнього підпункту п. 6.3.6 проекту договору? 8. Чи є обов"язковою наявність бензовозів з паливо-роздавальними колонками? 9. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 10. Чи можливе виключення п. 7.3 проекту договору? 11. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 12. Чи можливе виключення п. 7.7 проекту договору? 13. Чи можливе виключення п. 7.8 проекту договору? 14.Замовник протирічить собі в документації, допускаючи, що картки можуть буть різних брендів, а за текстом договору прирівнює Постачальника до емітента карток. Враховуючи викладене, необхідно внести відповідні зміни до документації. Просимо відповісти на кожне питання окремо, і в разі їх незадоволення, посилатися на відповідні норми законодавства. Крім того, прошу зазначити, яка нормою законодавства передбачає забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю саме в допороговій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши ваше звернення замовник повідомляє наступне:
Замовник сформулював вимоги до предмету закупівлі згідно п.6.3 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, де сказано наступне: «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.» Ніяких посилань на відповідні норми Законодавства при цьому не передбачено.
На нашу думку всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству , є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісного товару, за найнижчою ціною, у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників і їх виконання цілком можливе для добросовісних Учасників.
З іншого боку, значне спрощення вимог, які ви пропонуєте, може призвести до участі в торгах недобросовісних Учасників і подальшому невиконанні умов Договору, що підтверджується досвідом торгів UA- 2018-08-16-000348-a .
Враховуючи те, що при проведенні Торгів, Замовник перш за все повинен керуватися інтересами лікувального закладу, а не бізнес – інтересами Учасників, вважаємо за необхідне залишити всі вимоги ТД без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" 98 820,00
UAH з ПДВ
98 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 11:51
Електронний підпис
04 жовтня 2018 11:07
Електронний підпис
04 жовтня 2018 11:03
Реєстр.pdf.p7s
04 жовтня 2018 11:03
Реєстр.pdf
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 6 ст.17.pdf.p7s
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 6 ст.17.pdf
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 6 ст.17 2.pdf.p7s
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 6 ст.17 2.pdf
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 3 ч.1 Звіти ЕСВ.pdf
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 2 ч.4 Талони.pdf.p7s
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 2 ч.4 Талони.pdf
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 2 ч.1 Транспорт.pdf
04 жовтня 2018 11:03
Додаток 12 Листи згоди.pdf
04 жовтня 2018 11:02
Довідки.pdf.p7s
04 жовтня 2018 11:02
Довідки.pdf
04 жовтня 2018 11:02
Лист для клієнтів.7z
04 жовтня 2018 11:02
Довіреність Фролова.7z
04 жовтня 2018 11:02
Гарантія 6205-18.7z
04 жовтня 2018 11:02
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Переможець 98 820,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2018 14:23

Документи

05 жовтня 2018 14:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2018 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
98 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2018 14:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 11:01
Договор 298.PDF укладений
10 жовтня 2018 08:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 98 820,00
UAH з ПДВ