Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля касового апарату EKKAMINI- 61.01
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2018-09-27-000558-a f596d028096b47a1aedcbca0d5a1f9b4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2018 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2018 08:00
Очікувана вартість: 7 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні вимоги до предмету закупівлі:
Товари, що постачаються, повинні мати наступні документи : сертифікати якості виробника, оформлені відповідно до вимог законодавства України.
. Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
-Цінова пропозиція відповідно до предмета закупівлі, оформлена на фірмовому бланку
( за наявності), підписана керівником, завірена «мокрою» печаткою.
-Копія свідоцтва про державну реєстрацію для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності (у разі наявності) або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємців.
-Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
-Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника податку на додану вартість ( для платників на загальній системі оподаткування)
-Копія свідоцтва (витяг) про реєстрацію платника єдиного податку ( для платників єдиного податку)
-Контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон).
-Копії документів, що підтверджують якість товару та його походження.
Інша інформація:
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників , а також копія статуту або копія паспорту (для фізичної особи-підприємця), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем , для перевірки , на протязі 24-х годин з моменту визначення переможця.
У випадку виявлення зфальсифікованого документу , Переможця буде дискваліфіковано та, згідно з внутрішнім регламентом системи державних електронних торгів РRОZORRО , його подальша участь в торгах на усіх електронних тендерних площадках буде заблокована
Тип кассового аппарата стационарный
Версия ПО 6101-2
Функциональные характеристики
Количество программируемых товаров 12288
Количество отделов 64
Количество кассиров 8
Скорость печати, строк/с 8
Ширина ленты, мм 58
Максимальный диаметр рулона бумаги, мм 40
Количество символов в наименовании товара 48
Символов в строке 32
Налоговые группы и дополнительные сборы
Налоговые группы с положительным итогом 6
Налоговые группы с отрицательным итогом 6
Дополнительные сборы с положительным итогом 5
Дополнительные сборы с отрицательным итогом 5
Дисплей
Количество 2
Тип дисплея графический 128х64(8 строк) + знакосинтезирующий 2х16
Подсветка дисплея есть
Дополнительно отображение заряда аккумулятора, режима подключения к ПК, необходимости снятия Z-отчета, активации двойного налогообложения, уровня GSM-сигнала
Клавиатура
Тип клавиатуры влагозащищенная
Количество клавиш 28 + 17 программируемых
Подсветка нет
Условия эксплуатации
Условия эксплуатации
Температура -5°C … +40°C
Относительная влажность до 95%
Условия хранения
Температура хранения +5°C … +35°C
Относительная влажность при хранении не более 85%
Питание
Источник питания встроенная аккумуляторная батарея
Тип батареи литий-полимерная
Емкость, Ач 2,0 (опционально 3,6)
Подзарядка аккумулятора через блок питания
Интерфейс
RS232 2х (1хRJ-45; 1х8P8C)
USB 1x
Каналы доступа в интернет
GSM/GPRS-модем встроенный
Ethernet есть
Подключаемые устройства
Сканер да
Весы да
Денежный ящик да (micro-jack 2,5мм; 6В)
Считыватели встроенные: магнитных карт, RFID/NFC (опция), SMART-карт (опция)
Физические характеристики
Габаритные размеры (ШхГхВ), мм 254 х 285 х 105
Масса, кг 1,61
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Закупівля касового апарату
EKKAMINI- 61.01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2018  —  15 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30142200-8 — Касові апарати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2018 10:30
Істотні умови договору.doc
27 вересня 2018 10:29
Кваліфікаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 вересня 2018 10:11
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОМАРКЕТ-СЕРВІС" 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2018 12:01
Витяг.jpg
01 жовтня 2018 12:01
выписка2.png
01 жовтня 2018 12:01
выписка.png

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОМАРКЕТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОМАРКЕТ-СЕРВІС"
#39824825
Переможець 7 500,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2018 11:24

Документи

03 жовтня 2018 11:23
Протокол 226.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2018 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОМАРКЕТ-СЕРВІС"
#39824825
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2018 11:23
Протокол 226.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис4.jpeg укладений
05 жовтня 2018 11:42
рис3.jpeg укладений
05 жовтня 2018 11:42
рис2.jpeg укладений
05 жовтня 2018 11:41
рис.jpeg укладений
05 жовтня 2018 11:41