Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
17 400,00 UAH
UA-2018-09-27-000012-c ● 8b909a8cf7da47df8257582d2d5291f1
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 05416745 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Контактна особа: |
Боровець Юлія Андріївна +3804186149 borovets09@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2018 08:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2018 13:31 |
Очікувана вартість: | 17 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис закпівлі викладено в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, Київ, Оболонський район, проспект Степана Бандери, буд.26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2018 08:01 |
Документація 0196 від 27.09.2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 вересня 2018 10:20
Дата відповіді: 28 вересня 2018 11:05
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в процедурі Закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме ПРАВО, а не обов’язок Замовника передбачати можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). В даній Закупівлі Замовником не передбачена можливість надання пропозиції еквіваленту товару, що є предметом Закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-09-27-000012-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 05 жовтня 2018 09:58
Вимога щодо перегляду безпідставної дискваліфікації ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
ecoprom_s@ukr.net
+380968574193
До Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва, Код ЄДРПОУ: 05416745
Вимога щодо перегляду безпідставної дискваліфікації ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в електронній закупівлі UA-2018-09-27-000012-c
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно ст. 3 Закону та к згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що при визначенні Переможця Закупівлі, є ознаки порушення принципу: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Із Вашого рішення випливає, що «Пропозиції Учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1 . В комерційній пропозиції не вказано країну виробника запропонованого товару.
2. Наданий Учасником Статут не містить відмітку державного реєстратора.».
Дані підстави є надуманими, оскільки:
1. В нашій комерційній пропозиції зазначанена країна-виробник товару (надаємо повторно файл із пропозицією і виділяємо жовтим кольором місце, де зазначено країну-виробника).
2. Згідно закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/755-15), зокрема, зі змінами і прийняттям нових норм у розділі Розділ III ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ТА ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ, та появою, згідно зазначеного закону електронних сервісів – відмітки державного реєстратора на Статуті суб’єкта господарювання – не передбачається. А усі відомості, які передбачені ч.2 ст.9 зазначеного закону можуть бути отримані будь-ким, в реальному часі, зокрема і безкоштовно, як це передбачено ст. 11 законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Наша цінова пропозиція відповідає очікуваній вартості закупівлі і умовам і вимогам Замовника та Порядку здійснення допороговuх закупівель, вимагаємо перегляду Вашого рішенні щодо нашої дискваліфікації.
Директор ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
Розгорнути
Згорнути
Іван Кисіль
ecoprom_s@ukr.net
+380968574193
До Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва, Код ЄДРПОУ: 05416745
Вимога щодо перегляду безпідставної дискваліфікації ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в електронній закупівлі UA-2018-09-27-000012-c
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
За змістом ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Отже, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Згідно ст. 3 Закону та к згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням». Вважаю, що при визначенні Переможця Закупівлі, є ознаки порушення принципу: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Із Вашого рішення випливає, що «Пропозиції Учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1 . В комерційній пропозиції не вказано країну виробника запропонованого товару.
2. Наданий Учасником Статут не містить відмітку державного реєстратора.».
Дані підстави є надуманими, оскільки:
1. В нашій комерційній пропозиції зазначанена країна-виробник товару (надаємо повторно файл із пропозицією і виділяємо жовтим кольором місце, де зазначено країну-виробника).
2. Згідно закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/755-15), зокрема, зі змінами і прийняттям нових норм у розділі Розділ III ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ТА ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ, та появою, згідно зазначеного закону електронних сервісів – відмітки державного реєстратора на Статуті суб’єкта господарювання – не передбачається. А усі відомості, які передбачені ч.2 ст.9 зазначеного закону можуть бути отримані будь-ким, в реальному часі, зокрема і безкоштовно, як це передбачено ст. 11 законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Наша цінова пропозиція відповідає очікуваній вартості закупівлі і умовам і вимогам Замовника та Порядку здійснення допороговuх закупівель, вимагаємо перегляду Вашого рішенні щодо нашої дискваліфікації.
Директор ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 жовтня 2018 11:52
Рішення про відхилення вимоги
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2018-09-27-000012-c.c2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 05 жовтня 2018 16:46
Відповідь Замовника обгрунтована
Шановний Замовник!
Дякуємо за роз'яснення Вашої позиції щодо відмітки державного реєстратора в Статуті. Ми визнаємо, що не уважно вивчили тендерну документацію і дійсно не надали довідку в довільній формі стосовно відсутності відмітки державного реєстратора в нашому статуті, в якій повинен був бути вказаний код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Приносимо вибачення!
З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо за роз'яснення Вашої позиції щодо відмітки державного реєстратора в Статуті. Ми визнаємо, що не уважно вивчили тендерну документацію і дійсно не надали довідку в довільній формі стосовно відсутності відмітки державного реєстратора в нашому статуті, в якій повинен був бути вказаний код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Приносимо вибачення!
З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2018 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
13 443,00
UAH з ПДВ
|
12 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
13 587,00
UAH з ПДВ
|
13 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
14 040,00
UAH з ПДВ
|
13 953,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
14 850,00
UAH з ПДВ
|
14 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ |
14 766,00
UAH з ПДВ
|
14 679,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
16 092,00
UAH з ПДВ
|
16 092,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
12 999,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 07:50
|
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА #3396310308 |
Відхилено |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 08:08
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
13 953,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 08:19
|
Андросович Сергій Адамович #2371213034 |
Відхилено |
14 030,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 08:24
|
КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ #3488607996 |
Відхилено |
14 679,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 08:30
|
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Відхилено |
16 092,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2018 08:50
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій