Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мобільне автоматизоване робоче місце адміністратора Центра надання адміністративних послуг Департамента адміністративних послуг Маріупольської міської ради
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2018-09-25-000591-b 3ffeffefe2754b41a551c234c5fe0190
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Козлова Наталія Вікторівна

+380629474395 dap@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг, орган місцевого самоврядування
Код ЄДРПОУ: 39003124
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру, 70
Контактна особа: Козлова Наталія Вікторівна
+380629474395
dap@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 11:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2018 11:48
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Мобільне автоматизоване робоче місце адміністратора Центра надання адміністративних послуг Департамента адміністративних послуг Маріупольської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Мира 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 25 вересня 2018 21:18
Дата відповіді: 27 вересня 2018 09:44
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція з аналогічним обладнанням буде розглядатися, якщо технічні характеристики запропонованого обладнання будуть не гірше тих, що вказані у технічному завданні або будуть кращими.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АІСІТ" 67 000,00
UAH з ПДВ
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АІСІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
Переможець 67 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 11:44

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
67 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Підписаний контракт укладений
11 жовтня 2018 08:26