Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу ясла - садок № 23 за адресою: м. Рівне, вул. Кавказька, 10
Очікувана вартість
1 872 095,00 UAH
UA-2018-09-25-000353-b c8fbd95dabc743b3af8ae7d53aefc867
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2018 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 13:01
Очікувана вартість: 1 872 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 721,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі визначений за об'єктом будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху дошкільного навчального закладу ясла - садок № 23 за адресою: м. Рівне, вул. Кавказька, 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33013, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Кавказька, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 14:47
Тендерна документація із змінами.docx
03 жовтня 2018 14:47
Зміни до тендерної документації.docx
25 вересня 2018 10:39
Проект договору підряду.docx
25 вересня 2018 10:39
Тендерна документація.docx
03 жовтня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2018 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 14:47
Тендерна документація із змінами.docx
03 жовтня 2018 14:47
Зміни до тендерної документації.docx
25 вересня 2018 10:39
Проект договору підряду.docx
25 вересня 2018 10:39
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 1 868 984,00
UAH з ПДВ
1 868 984,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 1 870 999,20
UAH з ПДВ
1 870 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
#41150966
Відхилено 1 868 984,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 11:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 1 870 999,20
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 11:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

22 жовтня 2018 11:37
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

22 жовтня 2018 11:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
1 870 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2018 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 16:17
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
30 червня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 15:52
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 червня 2021 15:49
Додатковий договір.pdf зміни до договору
30 червня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:22
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:18
Додатковий договір.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 15:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 15:53
Додатковий договір.pdf зміни до договору
15 квітня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:46
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:44
Додатковий договір.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 16:56
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
13 червня 2019 16:51
Додатковий договір.pdf зміни до договору
13 червня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 15:35
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
28 травня 2019 15:33
Додатковий договір.pdf зміни до договору
28 травня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 17:05
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:03
Додатковий договір.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 17:03
Електронний підпис укладений
07 листопада 2018 16:54
Договір підряду укладений
07 листопада 2018 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення суми виконаних робіт в поточному році
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні призначення, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт та відповідно вартості договору
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 821 631,86
UAH (в тому числі ПДВ 303 605,31 UAH)