Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Устаткування для операційних блоків (Стіл операційний)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2018-09-24-002315-c 3fa8ca66c9b9419ea5a39c804f8f90b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ляшко

+380532608411 tender.oklvl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ТА ДІАГНОСТИКИ З ОБЛАСНИМИ ЦЕНТРАМИ ПЛАНУВАННЯ СІМ'Ї ТА РЕПРОДУКЦІЇ ЛЮДИНИ,МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ"
Код ЄДРПОУ: 01999112
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 10
Контактна особа: Наталія Ляшко
+380532608411
tender.oklvl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2018 19:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 11:25
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Стіл операційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2018 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 17:52
ТД -інструмент стіл.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги тендерної документації
Дата подання: 26 вересня 2018 18:04
Дата відповіді: 28 вересня 2018 17:20
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення стосовно Тендерної документації, а саме: Додаток 3 «Специфікація та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі ДК 021:2015 «33160000-9 Устаткування для операційних блоків» Стіл операційний – 1 шт». На все обладнання повинна бути державна реєстрація як виробу медичного призначення в Україні або сертифікати відповідності. Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» №753 від 02.10.2013 року, з 01 липня 2017 року технічні регламенти набули статусу обов’язкових до застосування для всіх медичних виробів, за винятком раніше зареєстрованих медичних виробів. На сьогоднішній день, для введення виробів медичного призначення в обіг, виробник повинен пройти процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту. Така процедура оцінки може проводитись шляхом по-партійної оцінки відповідності, що передбачає видачу сертифіката на конкретну партію (поставку) медичних виробів за результатами проведення експертизи документації та випробувань зразків виробу. З огляду на викладене вище, відповідні документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію, застосування медичного виробу за результатами проходження оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на обладнання, запропоноване до постачання, будуть надані при постачанні (що не суперечить чинному законодавству України) та по завершенню проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту в порядку передбаченому Постановою КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» №753 від 02.10.2013 року. Вказаний порядок не суперечить чинному законодавству України. Чи може Учасник надати лист з роз’ясненнями та гарантію, що на момент поставки запропонованого обладнання надасть Декларацію про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів та Сертифікат відповідності на запропоноване до постачання обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Все , що ви написали відповідає дійсності . Ви можете докласти гарантійний лист про надання всіх документиів про відповідність під час поставки ,
Дякуємо за інтерес , проявлений до наших закупівель !

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 1 320 000,00
UAH з ПДВ
1 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АНКОН 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ПП АНКОН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 1 288 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 16:24

Документи

18 жовтня 2018 16:24
Електронний підпис
18 жовтня 2018 16:22
Протокол 118.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2018 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
1 288 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2018 16:24
Електронний підпис
18 жовтня 2018 16:22
Протокол 118.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
01 листопада 2018 15:42
Договір 90.pdf укладений
01 листопада 2018 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 288 000,00
UAH з ПДВ