Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); бензин А-95 та дизельне паливо (заправні талони))
Очікувана вартість
4 364 000,00 UAH
UA-2018-09-24-001105-c ● d380927ab3d647cda8d478f4175114af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Сергій Титаренко +380442862705 tender@kasm.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 вересня 2018 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2018 12:40 |
Очікувана вартість: | 4 364 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 820,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
141000 літр
Бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); бензин А-95 та дизельне паливо (заправні талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київ, м.Київ, Набережно-Печерська дорога, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2018 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2018 10:34 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc | |
09 жовтня 2018 10:34 |
Додаток_5_пропозицiя.doc | |
09 жовтня 2018 10:34 |
Перелiк_змiн.docx | |
09 жовтня 2018 10:34 |
ТД_Паливо рідинне.doc | |
09 жовтня 2018 10:34 |
Додаток_6_договір.doc | |
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc | |
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_7__переможець.doc | |
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc | |
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_2_ст.17.doc | |
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc |
09 жовтня 2018 10:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2018 10:34 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
|
|||
09 жовтня 2018 10:34 |
Додаток_5_пропозицiя.doc
|
|||
09 жовтня 2018 10:34 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
09 жовтня 2018 10:34 |
ТД_Паливо рідинне.doc
|
|||
09 жовтня 2018 10:34 |
Додаток_6_договір.doc
|
|||
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
|
|||
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_7__переможець.doc
|
|||
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc
|
|||
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_2_ст.17.doc
|
|||
24 вересня 2018 13:36 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 28 вересня 2018 19:04
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 10:14
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації.
Тендерною документації встановлюються дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників.
Так, пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагається копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) зворотня та лицьова сторона на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин А-95,А-92 та дизельне паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.
Отже, Вами встановлюється вимога щодо відповідності бренду нанесеного на талонах назві бренду АЗС.
Таким чином, Вами штучно звужується коло учасників та наявні підстави вважати, що Замовник орієнтується на певне коло учасників. Дискримінаційні вимоги полягають у тому, що можливість прийняти участь у закупівлі тільки ті учасники, які нададуть в пропозицію талони з брендом відповідності АЗС.
Наше підприємство має позитивний досвід поставки нафтопродуктів на території України та співпрацює з партнерськими автозаправними станціями. Тобто відпуск палива з АЗС-партнерів відбувається за талонами єдиного зразку емітентом котрих є наше підприємство.
Частиною 2 статті 5 зазначеного Закону визначено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та видалити вимогу відносно відповідності бренду нанесеного на талонах та АЗС.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами опрацювання інформації, зазначеної в зверненні, повідомляємо наступне.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено надання Учасником «копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) зворотня та лицьова сторона на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин А-95,А-92 та дизельне паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.»
Зазначений вимога необхідна для контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Відповідно до п.5.9 проекту договору викладеного в Додатку 6 до тендерної документації: Поставка товару «Приймання-передача заправних талонів на АЗС по талонам Продавця здійснюється за кількістю та якістю в порядку, передбаченому чинним законодавством України.».
Замовник має право брати відбори для контролю якості пального, згідно Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої наказом №271/121 від 04.06.2007р. ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ, що відпускається в мережі АЗС, та перевірці відповідності товару чинним ДСТУ, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»/ ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927 та відповідності класу Євро-5.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізи можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено надання Учасником «копії єдиного зразка бланків – дозволів (талонів) зворотня та лицьова сторона на всі АЗС, на яких можливо отримати паливо - бензин А-95,А-92 та дизельне паливо (згідно наданого списку розташування (адрес) АЗС). Назва бренду нанесеного на талонах повинна відповідати назві бренду мережі АЗС, на яких можливо отримати паливо.»
Зазначений вимога необхідна для контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Відповідно до п.5.9 проекту договору викладеного в Додатку 6 до тендерної документації: Поставка товару «Приймання-передача заправних талонів на АЗС по талонам Продавця здійснюється за кількістю та якістю в порядку, передбаченому чинним законодавством України.».
Замовник має право брати відбори для контролю якості пального, згідно Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої наказом №271/121 від 04.06.2007р. ДЕРЖАВНИМ КОМІТЕТОМ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ, що відпускається в мережі АЗС, та перевірці відповідності товару чинним ДСТУ, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»/ ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро та/або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 927 та відповідності класу Євро-5.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізи можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2018 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
4 253 015,00
UAH з ПДВ
|
4 253 015,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" |
4 324 400,00
UAH з ПДВ
|
4 324 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ ЛУБРІКАНТС ЛТД" |
4 363 995,00
UAH з ПДВ
|
4 363 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Переможець |
4 253 015,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2019 15:09
|
Додаткова угода 20% до договору 11-1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2019 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2018 14:05
|
11-1 ТОВ ПК Укрпромпостач.pdf | укладений |
01 листопада 2018 14:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 11-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |