Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Частини електророзподільної чи контрольної апаратури, код 31230000-7 за ДК 021:2015 (пристрої контактні)»
“Parts of the electrical distribution or control equipment, under the Code 31230000-7 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (contact devices)”
Очікувана вартість
12 614 600,00 UAH
UA-2018-09-24-000861-a 46e5c68c638e4bf08bd3844c4f029a4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сонько Валентина Григорівна

044 238-58-07 V.Sonko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Сонько Валентина Григорівна
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Борисенко Ірина Павлівна
(044) 238-58-60
I.Borysenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Sonko Valentyna
044 238-58-07
V.Sonko@metro.kiev.ua
Additional contacts: Борисенко Ірина Павлівна
(044) 238-58-60
I.Borysenko@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 15:18
Очікувана вартість: 12 614 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 24 вересня 2018 19:33
Enquiries until: 19 жовтня 2018 17:00
Complaints submission until: до 25 жовтня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 12 614 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 63 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
A detailed description of the purchase pursuant to the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11890 шт
пристрої контактні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, вул. Червоноткацька, 1-А, Головний матеріальний склад
ДК 021:2015: 31230000-7 — Частини електророзподільної чи контрольної апаратури

contact devices
CPV: 31230000-7
Період постачання: по 31 березня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 17:29
Повідомлення учасникам від 19.10.2018.doc
19 жовтня 2018 17:29
ТД зі змінами від 19.10.2018.docx
19 жовтня 2018 17:29
Додаток 4.docx
09 жовтня 2018 15:24
Повідомлення учасникам від 09.10.2018.doc
24 вересня 2018 19:30
Додаток 2.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 7.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 5.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 6.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 3.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 1.docx
19 жовтня 2018 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2018 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 17:29
Повідомлення учасникам від 19.10.2018.doc
19 жовтня 2018 17:29
ТД зі змінами від 19.10.2018.docx
09 жовтня 2018 15:24
ТД зі змінами від 09.10.2018.docx
24 вересня 2018 19:30
ТД.docx
19 жовтня 2018 17:29
Додаток 4.docx
09 жовтня 2018 15:24
Додаток 4.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 4.docx
09 жовтня 2018 15:24
Повідомлення учасникам від 09.10.2018.doc
24 вересня 2018 19:30
Додаток 2.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 7.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 5.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 6.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 3.docx
24 вересня 2018 19:30
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 03 жовтня 2018 12:57
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 18:20
Вимога Замовника про надання документу, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника (п.4.4. Додатку 4 Тендерної документації) – є дискримінаційною вимогою, оскільки звужує коло учасників процедури закупівлі. Будь-яке підприємство, незалежно від форм власності, може здійснити поставки будь-якої продукції на Ваше підприємство придбавши товар від виробника на власних домовленостях без надання документу, який підтверджує повноваження представляти інтереси виробника. Пунктом 5.3 Додатку 4 Тендерної документації вимагається надання гарантійного листа про надання на дату поставки товару (партії товару) на склад покупця, документу від виробника. Тим самим, цей документ і буде вказувати на комерційні та гарантійні відносини учасника процедури закупівлі з виробником згідно пункту 5.2 Додатку 4 Тендерної документації. Відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити кваліфікаційні критерії, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Проте про документ, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника в Законі України «Про публічні закупівлі» нічого не вказано. Таким чином, Замовник встановив умови, якi порушують вимоги Закону України "Про публiчнi закупiвлi", а саме вимоги статті 3, статті 5, статті 16, статті 20, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з Додатку 4 Тендерної документації пункт 4.4 (Документ, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Елементи кулачкові та пристрої контактні призначені для включення і виключення кіл управління тягових приводів вагону метрополітену. Якщо одне вищезазначене обладнання під час перебування поїзда на лінії виходить з ладу, це призводить до порушення графіку руху, та зняття поїзда з лінії. З метою недопущення випадків порушень графіку руху поїздів на лінії, забезпечення надійного та безпечного перевезення пасажирів, та встановлення на вагони метрополітену якісного нефальсифікованого обладнання, КП «Київський метрополітен» встановило вимогу: «Документ, який підтверджує повноваження Учасника торгів представляти інтереси виробника. Наданий документ повинен бути дійсним на весь термін постачання товару (термін дії закінчується не раніше 31.03.2019р.) (вимога стосується Учасників, які не є виробником товару), що не порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника не містить вимог, які обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників, тому внесення змін в тендерну документацію, вважаємо недоцільним.
Технічні вимоги
Дата подання: 03 жовтня 2018 18:04
Дата відповіді: 08 жовтня 2018 11:07
Згідно пункту 5.2 Додатку 4 , вимагається Зразок документа від виробника . Треба викласти зразок документа для всіх предметів закупівель чи достатньо для одного с найменувань ?
Відповідь: Документ від виробника повинен бути наданий на кожну позицію зазначену в таблиці технічної специфікації, а саме: відповідно до п.2. (Додаток 2 до тендерної документації) Учасником зазначається документ від виробника, в якому конструкція, розміри та технічні дані пристроїв контактних відповідатимуть наведеним на малюнках 1-6 до технічної специфікації. Допускається відхилення від зазначених на малюнках розмірів в межах допусків (відхилень) передбачених експлуатаційним або конструкторським документом виробника на товар.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-24-000861-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСТЕХГРУП", Код ЄДРПОУ:42052009
Дата подання: 01 жовтня 2018 11:07
Кваліфікаційні вимоги.
Вимога Замовника про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у вигляді «Довідки про досвід виконання договору з постачання низьковольтного електричного обладнання» (п.2.1. Додатку 4 Тендерної документації) з наданням підтверджуючого документу, а саме: лист-відгук (у довільній формі) від контрагента, щодо виконання постачальником зобов’язань договору – є дискримінаційною вимогою, оскільки звужує коло учасників процедури закупівлі.
Відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити кваліфікаційний критерій такий як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» проте про предмет закупівлі в Законі України «Про публічні закупівлі» нічого не вказано.
Таким чином, Замовник встановив умови, якi порушують вимоги Закону України "Про публiчнi закупiвлi", а саме вимоги статті 3, статті 5, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо (вимагаємо) внести зміни до тендерної документації, а саме до п.3.1. Додатку 4 Тендерної документації відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти в наступній редакції: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2018 19:19
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-09-24-000861-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСТЕХГРУП", Код ЄДРПОУ:42052009
Дата подання: 10 жовтня 2018 13:30
Кваліфікаційні вимоги
Внесені Вами зміни до п.2.1. Додатку 4 Тендерної документації про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у вигляді «Довідки про досвід виконання договору на постачання частин електророзподільної чи контрольної апаратури», так як і раніше, – є дискримінаційною вимогою, оскільки суттєво звужує коло учасників процедури закупівлі.
Просимо (вимагаємо) внести зміни до тендерної документації, а саме до п.2.1. Додатку 4 Тендерної документації відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та викласти в наступній редакції: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
У випадку, якщо Замовником знову буде проігноровано Закон України «Про публічні закупівлі», залишаємо за собою право на подачу скарги до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2018 18:23
Відповідно до пунктів 17 та 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Замовником було визначено предмет закупівлі за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) із зазначенням в дужках конкретної назви товару, а саме: «Частини електророзподільної чи контрольної апаратури», код 31230000-7 за ДК 021:2015 (пристрої контактні)».
Враховуючи, що пристрої контактні призначені для включення і виключення кіл управління тягових приводів вагону метрополітену під час перебування поїзда на лінії, з метою недопущення випадків порушень графіку руху поїздів та безпечного перевезення пасажирів, Замовником відповідно до статті 16 Закону було встановлено кваліфікаційний критерій до Учасників торгів:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: надання Учасниками в складі тендерної пропозиції довідки (згідно з формою) про досвід виконання договору на постачання частин електророзподільної чи контрольної апаратури, що не є конкретною назвою товару, що закуповується, а відповідає опису предмета закупівлі згідно з Єдиним закупівельним словником, за яким визначається аналогічність.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна документація Замовника в частині кваліфікаційних критеріїв встановлених до Учасників, не порушує вимог Закону «Про публічні закупівлі».

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 листопада 2018
UA-2018-09-24-000861-a46e5c68c638e4bf08bd3844c4f029a4a
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СВП "Квазар" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСТЕХГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ"" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Європейська морська компанія «С.Поінт Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 листопада 2018 15:33
Протокол від 23.11.2018 №3081.pdf
23 листопада 2018 15:33
Електронний підпис

Публічні документи

05 грудня 2018 13:57
Довідка МВС
05 грудня 2018 12:17
Витяг ПДВ
05 грудня 2018 12:16
Цінова
05 грудня 2018 12:16
протокол на договір
05 грудня 2018 12:16
Довідка податкова
05 грудня 2018 12:15
Довідка ст. 17
05 грудня 2018 12:15
Довідка корупція
05 грудня 2018 12:15
Протокол
05 грудня 2018 12:15
Наказ про призначення
05 грудня 2018 12:15
Статут
28 жовтня 2018 08:42
14. Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2018 08:42
6. ЕБГ КВАЗАР.zip
28 жовтня 2018 08:42
6. Банк.док.zip
28 жовтня 2018 08:42
5. Лист-Згода.pdf
28 жовтня 2018 08:42
1. Умови пропозиції.pdf

Документи

23 листопада 2018 15:35
_Протокол від 23.11.2018 №3081.pdf
23 листопада 2018 15:35
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 11:58
ЭУ-5.pdf
29 жовтня 2018 11:58
ЭУ-1.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Умови пропозиції.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Отзыв.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Лист-Згода.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-48.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-47А.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-46А-1.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-42.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Довідка СТ 17.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Гарантіний лист.pdf
29 жовтня 2018 11:58
2 Протокол.pdf
29 жовтня 2018 11:58
2 Протокол 2-01.pdf
29 жовтня 2018 11:58
2 Наказ 2.pdf

Документи

23 листопада 2018 15:37
_Протокол від 23.11.2018 №3081.pdf
23 листопада 2018 15:37
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 12:22
Умови пропозиції.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Паспорт ЭУ-5.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Паспорт ЭУ-1.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Паспорт КЭ-48.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Паспорт КЭ-47А.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Паспорт КЭ-46А-1.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Паспорт КЭ-42.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Лист-згода.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Лист відгук.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Зразок креслення ЭУ-5.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Зразок креслення ЭУ-1.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Зразок креслення КЭ-48.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Зразок креслення КЭ-47А.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Зразок креслення КЭ-42.pdf
29 жовтня 2018 12:22
Гарантійний лист.pdf

Документи

29 жовтня 2018 17:04
Звіт з ЄДР (припинено)
23 листопада 2018 15:37
_Протокол від 23.11.2018 №3081.pdf
23 листопада 2018 15:38
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 15:49
Паспорти КЭ-46А-1, КЭ-47А.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Ліцензія.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Довіреність.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Умови пропозиції.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Паспорти ЭУ-1, ЭУ-5.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Паспорт КЭ-48.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Паспорт КЭ-42.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Лист-відгук.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Енергомаш.pdf.p7s
29 жовтня 2018 15:49
Енергомаш.pdf
29 жовтня 2018 15:49
Довідка стаття 17.pdf

Документи

23 листопада 2018 15:39
_Протокол від 23.11.2018 №3081.pdf
23 листопада 2018 15:39
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 16:22
Електронний підпис
29 жовтня 2018 16:21
Зразки паспортів.pdf
29 жовтня 2018 16:21
Умови пропозиції.pdf
29 жовтня 2018 16:21
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2018 16:21
Листи від виробників.pdf
29 жовтня 2018 16:21
Відгук.pdf

Документи

23 листопада 2018 15:40
_Протокол від 23.11.2018 №3081.pdf
23 листопада 2018 15:40
Електронний підпис

Публічні документи

29 жовтня 2018 16:42
Справка ТПП.pdf
29 жовтня 2018 16:42
Гарантыйний лист.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Паспорт.7z
29 жовтня 2018 16:42
Тех спец.7z
29 жовтня 2018 16:42
Лист-згода.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Приказ о назначении.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Протокол о назначении.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Протокол.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Довідка ст 17.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Лист відгук.JPG
29 жовтня 2018 16:42
Довідка про досвід.jpg
29 жовтня 2018 16:42
Умови пропозиції.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВП "Квазар"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСТЕХГРУП"

ТОВ "ВО "ЕНЕРГОМАШ""

ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП"

ТОВ Європейська морська компанія «С.Поінт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВП "Квазар" 8 313 400,00
UAH з ПДВ
8 313 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ" 10 528 250,00
UAH з ПДВ
10 528 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 13:57
Довідка МВС
05 грудня 2018 12:17
Витяг ПДВ
05 грудня 2018 12:16
Цінова
05 грудня 2018 12:16
протокол на договір
05 грудня 2018 12:16
Довідка податкова
05 грудня 2018 12:15
Довідка ст. 17
05 грудня 2018 12:15
Довідка корупція
05 грудня 2018 12:15
Протокол
05 грудня 2018 12:15
Наказ про призначення
05 грудня 2018 12:15
Статут
28 жовтня 2018 08:42
14. Гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2018 08:42
6. ЕБГ КВАЗАР.zip
28 жовтня 2018 08:42
6. Банк.док.zip
28 жовтня 2018 08:42
5. Лист-Згода.pdf
28 жовтня 2018 08:42
1. Умови пропозиції.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 11:58
ЭУ-5.pdf
29 жовтня 2018 11:58
ЭУ-1.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Умови пропозиції.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Технічна специфікація.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Отзыв.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Лист-Згода.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-48.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-47А.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-46А-1.pdf
29 жовтня 2018 11:58
КЭ-42.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Довідка СТ 17.pdf
29 жовтня 2018 11:58
Гарантіний лист.pdf
29 жовтня 2018 11:58
2 Протокол.pdf
29 жовтня 2018 11:58
2 Протокол 2-01.pdf
29 жовтня 2018 11:58
2 Наказ 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВП "Квазар"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
Переможець 8 313 400,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 16:15

Документи

04 грудня 2018 16:15
Електронний підпис
29 листопада 2018 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СВП "Квазар"
#36177373
8 313 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 16:15
Електронний підпис
29 листопада 2018 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 14:41
звіт.pdf укладений
17 липня 2019 14:40
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 10:35
802_НХ-18 від 19.12.18 - CВП Квазар - ДУ2 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 10:34
1_802_НХ-18 від 19.12.18 - CВП Квазар - ДУ2.pdf укладений
29 березня 2019 10:34
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:32
802_НХ-18 від 19.12.18 - CВП Квазар - ДУ1 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:32
1_802_НХ-18 від 19.12.18 - CВП Квазар - ДУ1.pdf укладений
19 грудня 2018 12:32
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 12:26
802_НХ-18 від 19.12.18 - CВП Квазар.pdf укладений
19 грудня 2018 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін - здійснено коригування (зниження) ціни за одиницю товару з метою приведення даної ціни товару з ПДВ до двох знаків після коми.
Номер договору про закупівлю: 802/НХ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 802/НХ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За згодою Сторін, відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 802/НХ-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 802/НХ-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2018 — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 8 313 390,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 385 565,00 UAH)