Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул.Шкільна,3 у с.Піски Житомирського району Житомирської області - будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
6 749 460,00 UAH
UA-2018-09-24-000149-b c0e25d229bde4a2daf0a6e2d8bdbd65a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубченко Оксана Володимирівна

+380412474388 odaguba@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Зубченко Оксана Володимирівна
+380412474388
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 вересня 2018 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2018 11:15
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2018 11:15
Початок аукціону: 12 жовтня 2018 13:50
Очікувана вартість: 6 749 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул.Шкільна,3 у с.Піски Житомирського району Житомирської області - будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12431, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с.Піски, вул.Шкільна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2018 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 10:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
04 жовтня 2018 10:18
ТД амбулаторія Піски2.doc
24 вересня 2018 11:11
Технічне завдання амбулаторії 2 (1).rtf
04 жовтня 2018 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2018 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 10:18
ПЕРЕЛІК ЗМІН до тендерної документації.doc
04 жовтня 2018 10:18
ТД амбулаторія Піски2.doc
24 вересня 2018 11:11
ТД амбулаторія Піски2.doc
24 вересня 2018 11:11
Технічне завдання амбулаторії 2 (1).rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2018 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 6 480 335,40
UAH з ПДВ
6 434 865,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Прогрес-Буд 6 707 290,00
UAH з ПДВ
6 479 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ 6 740 000,00
UAH з ПДВ
6 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2018 19:28
85.imd
11 жовтня 2018 10:57
Електронний підпис
11 жовтня 2018 10:56
Календаний графік.FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:56
Інше.FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:56
Інше (частина 2).FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:56
Статут.FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:56
Настанова з якості.FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:56
Інвентарні картки.FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:55
Гарантійний лист.FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:55
Відгук ФК .FR12.pdf
11 жовтня 2018 10:55
85.imd

Публічні документи

11 жовтня 2018 06:18
Електронний підпис
11 жовтня 2018 06:16
Установчі документи.pdf
11 жовтня 2018 06:16
Субпідрядник.pdf
11 жовтня 2018 06:16
Статут.PDF
11 жовтня 2018 06:16
ПРоект договору.PDF
11 жовтня 2018 06:16
Копія паспорту.PDF
11 жовтня 2018 06:16
виписка ст2.PDF
11 жовтня 2018 06:16
Виписка ст1.PDF
11 жовтня 2018 06:16
132.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"

ПП Прогрес-Буд

ТОВ БК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"
#20419787
Відхилено 6 434 865,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2018 18:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП Прогрес-Буд
#32805423
Переможець 6 479 900,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 13:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" #20419787

№ рішення у справі

60/21-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

06 листопада 2018 13:18
Електронний підпис
01 листопада 2018 18:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Прогрес-Буд
#32805423
6 479 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 13:18
Електронний підпис
01 листопада 2018 18:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 14:16
Лист про відмову договору _64 від 23.11.2018.pdf укладений
06 березня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:02
Додаткова угода 5 зміни до договору
03 січня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
29 червня 2019 18:32
Додаткова угода с.Піски.pdf зміни до договору
29 червня 2019 18:29
Електронний підпис укладений
29 червня 2019 18:23
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 19:24
Додаткова угода 2 Піски.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 19:21
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 10:46
Додаткова угода 1 Піски амбулаторія.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 10:43
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 11:29
Договір підряду укладений
23 листопада 2018 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із допущенням технічної помилки в Договорі підряду № 64 від 23.11.2018 Сторони дійшли згоди виправити допущену технічну помилку в ціні договору, вказавши її відповідно до тендерної пропозиції учасника та викласти пункт 2.5 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування в 2018 році робіт по об'єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкілька,3 у с.Піски Житомирського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель), керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору підряду від 23.11.2018 № 64 до 30 червня 2019 року та внести зміни до пункту 18.2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи часткове фінансування робіт по об'єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна,3 у с.Піски Житомирського району Житомирської області – будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель) та керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору підряду № 64 від 23.11.2018 до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 15.1 розділу 15. Договору підряду № 64 від 23.11.2018р по об’єкту: Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул.Шкільна,3 у с.Піски Житомирського району Житомирської області - будівництво (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000-2 - Будівництво будівель), Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 905 959,40
UAH (в тому числі ПДВ 817 659,90 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 4 ст. 849 Цивільного кодексу України замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від договору підряду, виплативши підрядникові плату за виконану частину роботи та відшкодувавши йому збитки, завдані розірванням договору