Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекс послуг пов’язаних з друком, зокрема виробництво та поставка поліграфічної продукції (Послуги, пов’язані з друком ДК 021:2015 – 79820000-8)
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2018-09-21-000980-a ● 5bd4538fcfd34925a4d4b84e0b9642d9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство інформаційної політики України |
Код ЄДРПОУ: | 39601044 |
Вебсайт: | http://mip.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 15 |
Контактна особа: |
Гайдай Сергій Володимирович 080969556271 MIP2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 вересня 2018 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 08 жовтня 2018 11:48 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Комплекс послуг пов’язаних з друком, зокрема виробництво та поставка поліграфічної продукції (Послуги, пов’язані з друком ДК 021:2015 – 79820000-8)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплекс послуг пов’язаних з друком, зокрема виробництво та поставка поліграфічної продукції (Послуги, пов’язані з друком ДК 021:2015 – 79820000-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2018 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2018 13:59 |
!!!ТД_ друк_2,2 млн. зі змінами.docx | |
27 вересня 2018 13:59 |
Протокол_8-0926.1.pdf | |
27 вересня 2018 13:59 |
!!Перелік змін до ТД_2,2 млн..doc | |
21 вересня 2018 14:38 |
!!!ТД_ друк_2,2млн.docx |
27 вересня 2018 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 вересня 2018 13:59 |
!!!ТД_ друк_2,2 млн. зі змінами.docx
|
|||
27 вересня 2018 13:59 |
Протокол_8-0926.1.pdf
|
|||
27 вересня 2018 13:59 |
!!Перелік змін до ТД_2,2 млн..doc
|
|||
21 вересня 2018 14:38 |
!!!ТД_ друк_2,2млн.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Комплекс послуг пов’язаних з друком, зокрема виробництво та поставка поліграфічної продукції (Послуги, пов’язані з друком ДК 021:2015 – 79820000-8)
Дата подання: 23 вересня 2018 16:20
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:32
Добрий день. В Додатку 3- Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону
та спосіб їх документального підтвердження в п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в останньому абзаці вказано, що "Учасник повинен надати примірник(и) газети, створений(і) згідно такого договору та з врахуванням вимог п. 2 Додатку 3. " Про який примірник газети йде мова ? В даному тендері в технічних умовах йде мова про 1.1. Виробництво поліграфічної продукції (фотопроспекту) під умовною назвою «WAR NO COMMENT»:, 1.2. Виробництво поліграфічної продукції (фотопроспекту) під умовною назвою «СВІТ, ЯКИЙ МИ ЗАХИЩАЄМО»:, 1.3. Виробництво поліграфічної продукції (євробуклет). Також в п.2 Додатку 3 йде мова про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід..
Просимо внести зміни в Тендерну документацію з уточненням п.3 Додатку 3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни
Щодо строків ндання послуг
Дата подання: 24 вересня 2018 13:21
Дата відповіді: 27 вересня 2018 13:31
У додатку № 5 "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" зазначені такі стронки надання послуг за результатами відкритих торгів - орієнтовно до 14.10.2018 року увесь комплекс послуг (у томі числі надання на погодження Замовнику до 10.10.2018 року примірників готових виробів в кількості не менше 3 (трьох)). З огляду на строки проведення цпроцедури відкритих торгів (аукціон призначено на 08.10.2018 року) - станом на 10 та 14 жовтня 2018 року (строки виконання послуг) Замовник ще не матиме права укласти договір за результатами аукціону.
Чи підтверджує Замовник зазначені у додатку № 5 строки виконання послуги? Чи будуть вноситися зміни до тендерної документації в частині строків виконання послуги з урахуванням реальних термінів процедури відкритих торгів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРТЕХНОДРУК |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 366 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" |
1 847 040,00
UAH з ПДВ
|
1 389 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Видавництво "СЛОВО" |
2 170 000,00
UAH з ПДВ
|
2 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНТЕРТЕХНОДРУК #38780661 |
Відхилено |
1 366 000,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 19:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ" #32114278 |
Переможець |
1 389 840,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2018 19:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2018 17:10
|
8П1108-2_09.11.2018.pdf | укладений |
12 листопада 2018 17:09
|