Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво нової будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 по вул. Миру, 33-а, с. Старий Салтів, на території Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
10 812 502,00 UAH
UA-2018-09-20-002627-c d597399dcdf5488db8c6c7abe8fa50db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Василівна Струк

+380574161276 dzo-saltiv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04399068
Місцезнаходження: 62560, Україна , Харківська обл., смт. Старий Салтів Вовчанський район, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Валентина Василівна Струк
+380574161276
dzo-saltiv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 14:39
Очікувана вартість: 10 812 502,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 125,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво нової будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 2 по вул. Миру, 33-а, с. Старий Салтів, на території Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62560, Україна, Харківська область, смт. Старий Салтів, вул. Миру, 33-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:57
ТД.doc
20 вересня 2018 17:57
Додатки 5-9.doc
20 вересня 2018 17:57
Додатки 1-4.doc
20 вересня 2018 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:57
ТД.doc
20 вересня 2018 17:57
Додатки 5-9.doc
20 вересня 2018 17:57
Додатки 1-4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відомість обсягів робіт з урахуванням матеріалів
Дата подання: 25 вересня 2018 17:27
Дата відповіді: 27 вересня 2018 14:20
Для розрахунку тендерної пропозиції по об'єкту Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини просимо якнайшвидше надати інформацію щодо застосовуваних матеріалів, тобто відомість обсягів робіт з урахуванням матеріалів, або файл ims
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Згідно з п.6 розділу 3 тендерної документації учасники торгів повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації (Додаток 9). У додатку 9 передбачений перелік та обсяги робіт, які необхідно виконати. Учасник може ознайомитись з проектно-кошторисною документацією у робочі часи Старосілтівської селищної ради за адресою: вул. Перемоги 15, Харківська область, Вовчанський район, смт Старий Салтів, 62560.
Клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва
Дата подання: 27 вересня 2018 11:43
Дата відповіді: 27 вересня 2018 14:21
Для розрахунку тендерної пропозиції просимо уточнити клас наслідків (відповідальності)(СС1,СС2,СС3) об'єкта будівництка згідно проектної документації, для корректного включення витрат на кошторисний прибуток та адміністративні витрати до кошторису.
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Об'єкт відноситься до класу наслідків - СС1.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-11-000010 ● 5b9e41bb03364e43a19cc4ce9b27eaec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.04.2019 №99
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.04.2019 № 99

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

7 UA-2018-09-20-002627-c 20.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Старосалтівська селищна рада Вовчанського району Харківської області надає наступні заперечення на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 11.04.2019 року. 1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ПП «Фасад-Сервіс» зазначено персональні данні працівників, які знаходяться у трудових відносинах з ним. Однак, всупереч умовам пункту 2 Розділу IV «Інші документи» Додатку 2 до тендерної документації учасником переможцем ПП «Фасад-Сервіс» надано лист-згоду про використання персональних даних лише на директора підприємства Ковтуна Н.А. Замовник не погоджується з зауваженнями ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. Відповідно до п.2 розділу 4 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду про використання персональних даних осіб, дані яких містяться у пропозиції, згідно Додатку 7. Крім цього, згідно з примітками додатку 7 тендерної документації лист-згода надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. При цьому в законі не вказано, які саме дані особи є персональними. Так, ПП «Фасад-Сервіс» було надано лист-згоду на обробку персональних даних директора- Ковтуна Н.А. Окрім, персональних даних директора учасника, пропозиція не мітить персональних даних інших осіб. Слід зазначити, що Замовник не має права стверджувати, що ПІБ осіб, які зазначені в довідці про працівників відповідної кваліфікації є персональними даними у розумінні Закону України «Про захист персональних даних». У зв'язку з вищезазначеним, дії Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області в частині визначення переможцем торгів - ПП «Фасад-Сервіс», не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Старосалтівської селищної ради Вовчанського району Харківської області до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

2019-04-18 14:53:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Не відхилено тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації Замовника.

2019-04-23 09:03:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 9 807 715,07
UAH з ПДВ
9 109 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ" 10 568 112,00
UAH з ПДВ
9 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ" 9 950 065,00
UAH з ПДВ
9 950 065,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2018 12:12
довідка МВС України.pdf
17 жовтня 2018 12:12
довідка корупція.pdf
05 жовтня 2018 13:56
Електронний підпис
05 жовтня 2018 13:55
Гарантия 03102018.rar
05 жовтня 2018 13:55
платіжне доручення.pdf
05 жовтня 2018 13:55
платіжне доручення.pdf.p7s

Публічні документи

05 жовтня 2018 13:21
Електронний підпис
05 жовтня 2018 13:20
Уставні документи.pdf
05 жовтня 2018 13:20
Договірна ціна.rar
05 жовтня 2018 13:20
Довідки.pdf
05 жовтня 2018 13:20
Аналог договір.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2018 16:55
1 Довільні.pdf
05 жовтня 2018 18:33
Електронний підпис
05 жовтня 2018 18:30
12 Ліцензія, додаток.PDF
05 жовтня 2018 18:30
18 Гарантія_662.rar
05 жовтня 2018 18:30
16 Договірна ціна .pdf
05 жовтня 2018 18:30
10 Витяг ПДВ.PDF
05 жовтня 2018 18:30
6 Копія паспорту.PDF
05 жовтня 2018 18:30
15 Опис, код для пошуку.pdf
05 жовтня 2018 18:30
14 Наказ директор.PDF
05 жовтня 2018 18:30
1_Довільні.pdf
05 жовтня 2018 18:30
20 Правила.rar
05 жовтня 2018 18:30
4 Відомості з ЄДР.pdf
05 жовтня 2018 18:30
9 Довідка з банку.PDF
05 жовтня 2018 18:30
22 Виписка ЄДР.PDF
05 жовтня 2018 18:30
5 Лист-відгук.pdf
05 жовтня 2018 18:30
13 Протокол №1.PDF
05 жовтня 2018 18:30
19 Ліцензія.rar
05 жовтня 2018 18:30
7 Статут.pdf
05 жовтня 2018 18:30
21 Свідоцтво.rar
05 жовтня 2018 18:30
3 Аналогічний договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СТРОЙСТИЛЬ"

ТОВ "БУД ГАРАНТ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
Переможець 9 109 999,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2018 17:24

Документи

16 жовтня 2018 17:24
Електронний підпис
16 жовтня 2018 17:22
Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2018 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
#32438415
9 109 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2018 17:24
Електронний підпис
16 жовтня 2018 17:22
Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 11:27
ДУ №9 від 25.11.2021р..pdf зміни до договору
26 листопада 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 15:44
додаткова №8.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 18:07
дог.амб.pdf зміни до договору
02 липня 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:42
дод угода 6.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 16:26
амбулаторія20.pdf зміни до договору
21 липня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:04
ДУ буд Ст Салт.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:03
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 08:41
доп угода 3 будівництво.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 08:40
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 13:30
доп угода будівництво 24.07.19.pdf зміни до договору
26 липня 2019 13:29
доп угода будівництво стр2.pdf зміни до договору
26 липня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 10:57
допугода3.pdf зміни до договору
21 червня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2018 10:04
ДУ 26.11.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 10:03
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 09:38
ДУ буд 12.11.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 09:36
Електронний підпис укладений
02 листопада 2018 21:34
Договор.pdf укладений
02 листопада 2018 21:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 281
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 281
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 13. Номер додаткової угоди: 3. 14. Сума договору після внесення змін: 9 109 999,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 281
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повторне розміщення додаткової угоди, яка була оприлюднена 26.07.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 281
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 901 422,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 316 903,72 UAH)