Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2018 11:36 |
Очікувана вартість: | 52 917 391,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 917,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2018 19:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2018 19:43 |
ТД ЗМІНИ - 3.docx | |
10 жовтня 2018 19:43 |
Зміни - 3 .pdf | |
03 жовтня 2018 11:41 |
Перелік змін.PDF | |
20 вересня 2018 17:58 |
Перелік змін.PDF | |
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток_№ 2 до дог.xlsx | |
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток № 3-18 до дог.xlsx | |
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток № 3 до дог.xlsx | |
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток № 1 до дог.doc | |
20 вересня 2018 17:40 |
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
20 вересня 2018 17:40 |
ДОДАТОК 2 до ТД.docx | |
20 вересня 2018 17:40 |
ДОДАТОК 1 до ТД.docx |
10 жовтня 2018 19:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 жовтня 2018 19:43 |
ТД ЗМІНИ - 3.docx
|
|||||||||
10 жовтня 2018 19:43 |
Зміни - 3 .pdf
|
|||||||||
03 жовтня 2018 11:41 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:58 |
Перелік змін.PDF
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток_№ 2 до дог.xlsx
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток № 3-18 до дог.xlsx
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток № 3 до дог.xlsx
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
Додаток № 1 до дог.doc
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
|
|||||||||
20 вересня 2018 17:40 |
ДОДАТОК 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо вашу увагу, що в Україні, окрім системи публічних закупівель Prozorro створена ціла система торгових бірж, комерційних майданчиків, публічних аукціонів, конкурсних та інших відборів, що досить ефективно використовуються, зокрема, комерційними (приватними) підприємствами для відбору постачальників продукції, виконавців послуг та робіт, саме з метою забезпечення конкурентного середовища та максимальної економії при закупівлях товарів, робіт чи послуг. В переважній більшості інформація про такі конкурси, як і про правочини, за результатами яких укладаються, знаходиться у публічному доступі. Тобто, отримання такої інформації або посилання на конкурсний відбір є таким, що не обмежує участь у закупівлі добросовісних постачальників. Разом з тим, такі вимоги запобігають участі закупівлях тих суб’єктів господарювання, які не є прозорими у своїй діяльності, та звикли вирішувати питання ведення своєї діяльності у непублічний, а отже, прихований спосіб.
Крім того, згідно ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-21-000025 ● e3b8495abd264e8f93e31f1cd6a7ef3a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2019 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 195
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-09-20-002580-c 20.09.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Реконструкція ДНЗ "Яблунька" за адресою вул. Червоноармійська, 11, м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області 14 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів Реконструкція ДНЗ "Яблунька" за адресою вул. Червоноармійська, 11, м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до його нікчемності відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. А саме ви вказуєте, що «встановлено, що договір від 30.11.2018 № 244-18 укладено не у відповідності до тендерної пропозиції Переможця, оскільки вартість робіт на 2018-2019 роки, що зазначені у Додатку 2 до договору не відповідає змісту тендерної пропозиції, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 30.11.2018 № 244-18 є нікчемним». Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Перш за все слід зазначити, що укладений за результатами процедури закупівлі договір № 244-18 датований 30.10.2018р. а не 30.11.2018р., як зазначено вами у висновку. Даний договір заключний з переможцем процедури закупівлі ТОВ "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп". Як видно з інформації в системі публічних закупівель ціна тендерної пропозиції учасника-переможця становить 52 900 000,80 грн. У пункті 3.1 розділу 3 заключеного договору зазначено, що загальна ціна даного договору становить 52 900 000,80 грн. Щодо додатку 2 до даного договору, яким є календарний графік виконання робіт та який знаходиться на стор. 21 файлу «Договір 344-18.pdf» в системі Prozorro, то зі змісту даного документу також вбачається що сума робіт за 2018 рік складає 12328553.00 грн., а сума робіт за 2019 рік складає 40571447.80грн. Що в сумі повністю дорівнює загальній вартості договору та ціні тендерної пропозиції переможця ТОВ "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп". Також звертаємо вашу увагу на той факт, що відповідно до вимог статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Жодної із викладених вище підстав нікчемності договору вами у висновку не наведено, оскільки в наявності такі відсутні. Тож, враховуючи викладене, договір про закупівлю № 244-18 від 30.10.2018 року не може бути визнаний нікчемним, а тому є таким, що укладений у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» а також відповідно до чинних норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
2019-11-18 13:56:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп" |
52 900 000,80
UAH з ПДВ
|
52 900 000,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БК "ОРІОН БІЛД" |
52 904 106,00
UAH з ПДВ
|
52 904 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп" #41571669 |
Переможець |
52 900 000,80
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:09
|
DOC.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2018 11:17
|
ДУ 1.PDF | зміни до договору |
01 листопада 2018 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2018 14:36
|
ДОГОВІР 244-18.PDF | укладений |
30 жовтня 2018 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 244-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 244-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 244-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |