Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ДНЗ "Яблунька" за адресою вул. Червоноармійська, 11, м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
52 917 391,00 UAH
UA-2018-09-20-002580-c f8cbd0602e754247b69ae26eafcde693
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 11:36
Очікувана вартість: 52 917 391,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 917,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ДНЗ "Яблунька" за адресою вул. Червоноармійська, 11, м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08133, Україна, Київська область, м. Вишневе, Києво-Святошинського району , вул. Червоноармійська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2018 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 19:43
ТД ЗМІНИ - 3.docx
10 жовтня 2018 19:43
Зміни - 3 .pdf
03 жовтня 2018 11:41
Перелік змін.PDF
20 вересня 2018 17:58
Перелік змін.PDF
20 вересня 2018 17:40
Додаток_№ 2 до дог.xlsx
20 вересня 2018 17:40
Додаток № 3-18 до дог.xlsx
20 вересня 2018 17:40
Додаток № 3 до дог.xlsx
20 вересня 2018 17:40
Додаток № 1 до дог.doc
20 вересня 2018 17:40
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
20 вересня 2018 17:40
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
20 вересня 2018 17:40
ДОДАТОК 1 до ТД.docx
10 жовтня 2018 19:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2018 19:43
ТД ЗМІНИ - 3.docx
03 жовтня 2018 11:41
ТД ЗМІНИ2.docx
20 вересня 2018 17:58
ТД ЗМІНИ.docx
20 вересня 2018 17:40
ТЕНДЕРНА ДОК.docx
10 жовтня 2018 19:43
Зміни - 3 .pdf
03 жовтня 2018 11:41
Перелік змін.PDF
20 вересня 2018 17:58
Перелік змін.PDF
20 вересня 2018 17:40
Додаток_№ 2 до дог.xlsx
20 вересня 2018 17:40
Додаток № 3-18 до дог.xlsx
20 вересня 2018 17:40
Додаток № 3 до дог.xlsx
20 вересня 2018 17:40
Додаток № 1 до дог.doc
20 вересня 2018 17:40
ДОДАТОК 3 до ТД ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
20 вересня 2018 17:40
ДОДАТОК 2 до ТД.docx
20 вересня 2018 17:40
ДОДАТОК 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконна вимога у пункті 7 розділа 3
Дата подання: 21 вересня 2018 15:17
Дата відповіді: 25 вересня 2018 11:44
У пункті 7 (Інформація про субпідрядника) розділа 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Ви вимагаєте «…інформацією про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт; наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які можуть бути залучені до виконання робіт а також про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (на підтвердження зазначеної інформації надати копію аналогічного договору». Вважаємо що дана вимога незаконна, та не може вимагатися від субпідрядника. Саме такі вимоги зазначенні у статі 16 та стосуються Учасника, пункт 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Просимо внести зміни та виключити з пункту 7 розділу 3 вище зазначенні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Повідомляємо, що оскаржувана Вами вимога тендерної документації не є незаконною, оскільки Закон не містить зоборони щодо неможливості її застосування.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 25 вересня 2018 18:23
Дата відповіді: 03 жовтня 2018 11:47
Просимо надати пояснення стосовно визначення «аналогічного договору», чому саме договори укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі визначені як аналогічні? Виходячи з цього учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору, який було укладено без проведення електронних торгів або контрагент за договором не опубліковує інформацію про договір в публічному доступі не можуть приймати участь в данній закупівлі. Тому вважаємо цю вимогу дискримінацією стосовно таких учасників-резидентів та нерезидентів та просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне. Під вимогою «Аналогічними є договори укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення електронних торгів, за якими було укладено Договори, інформація про які подається учасником як про аналогічні, або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладені аналогічні договори» не мається на увазі, що це повинні бути договори виключно із бюджетними установами або за результатами процедур із законів «Про публічні закупівлі» та «Про здійснення державних закупівель».
Звертаємо вашу увагу, що в Україні, окрім системи публічних закупівель Prozorro створена ціла система торгових бірж, комерційних майданчиків, публічних аукціонів, конкурсних та інших відборів, що досить ефективно використовуються, зокрема, комерційними (приватними) підприємствами для відбору постачальників продукції, виконавців послуг та робіт, саме з метою забезпечення конкурентного середовища та максимальної економії при закупівлях товарів, робіт чи послуг. В переважній більшості інформація про такі конкурси, як і про правочини, за результатами яких укладаються, знаходиться у публічному доступі. Тобто, отримання такої інформації або посилання на конкурсний відбір є таким, що не обмежує участь у закупівлі добросовісних постачальників. Разом з тим, такі вимоги запобігають участі закупівлях тих суб’єктів господарювання, які не є прозорими у своїй діяльності, та звикли вирішувати питання ведення своєї діяльності у непублічний, а отже, прихований спосіб.
Крім того, згідно ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-21-000025 ● e3b8495abd264e8f93e31f1cd6a7ef3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 жовтня 2019 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.10.2019 № 195
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.10.2019 № 195

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-09-20-002580-c 20.09.2018
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ На висновок моніторингу по процедурі закупівлі Реконструкція ДНЗ "Яблунька" за адресою вул. Червоноармійська, 11, м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області 14 листопада 2019 року вами опубліковано висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів Реконструкція ДНЗ "Яблунька" за адресою вул. Червоноармійська, 11, м. Вишневе, Києво-Святошинського району Київської області, в якому зазначено, що за результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 4 ст. 36 Закону, що призвело до його нікчемності відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. А саме ви вказуєте, що «встановлено, що договір від 30.11.2018 № 244-18 укладено не у відповідності до тендерної пропозиції Переможця, оскільки вартість робіт на 2018-2019 роки, що зазначені у Додатку 2 до договору не відповідає змісту тендерної пропозиції, чим порушено вимоги ч. 4 ст. 36 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договір про закупівлю від 30.11.2018 № 244-18 є нікчемним». Департамент регіонального розвитку не погоджується з вашими доводами виходячи з наступного. Перш за все слід зазначити, що укладений за результатами процедури закупівлі договір № 244-18 датований 30.10.2018р. а не 30.11.2018р., як зазначено вами у висновку. Даний договір заключний з переможцем процедури закупівлі ТОВ "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп". Як видно з інформації в системі публічних закупівель ціна тендерної пропозиції учасника-переможця становить 52 900 000,80 грн. У пункті 3.1 розділу 3 заключеного договору зазначено, що загальна ціна даного договору становить 52 900 000,80 грн. Щодо додатку 2 до даного договору, яким є календарний графік виконання робіт та який знаходиться на стор. 21 файлу «Договір 344-18.pdf» в системі Prozorro, то зі змісту даного документу також вбачається що сума робіт за 2018 рік складає 12328553.00 грн., а сума робіт за 2019 рік складає 40571447.80грн. Що в сумі повністю дорівнює загальній вартості договору та ціні тендерної пропозиції переможця ТОВ "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп". Також звертаємо вашу увагу на той факт, що відповідно до вимог статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону. Жодної із викладених вище підстав нікчемності договору вами у висновку не наведено, оскільки в наявності такі відсутні. Тож, враховуючи викладене, договір про закупівлю № 244-18 від 30.10.2018 року не може бути визнаний нікчемним, а тому є таким, що укладений у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» а також відповідно до чинних норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.

2019-11-18 13:56:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп" 52 900 000,80
UAH з ПДВ
52 900 000,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БК "ОРІОН БІЛД" 52 904 106,00
UAH з ПДВ
52 904 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2018 16:52
Електронний підпис
19 жовтня 2018 16:51
Довідки переможця!.pdf.p7s
19 жовтня 2018 16:51
Довідки переможця!.pdf
19 жовтня 2018 16:50
Довідки переможця!.pdf
19 жовтня 2018 16:50
Довідки переможця!.pdf
19 жовтня 2018 16:50
Довідки переможця!.pdf.p7s
19 жовтня 2018 16:50
Довідки переможця!.pdf.p7s
19 жовтня 2018 14:21
Електронний підпис
19 жовтня 2018 14:20
Довідки переможця!.pdf
19 жовтня 2018 14:20
Довідки переможця!.pdf.p7s
16 жовтня 2018 14:20
Електронний підпис
16 жовтня 2018 14:17
Файл № 3.2 ЯБЛУНЬКА!!!.imd
16 жовтня 2018 14:17
Файл № 3.2 ЯБЛУНЬКА!!!.imd.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БК "ОРІОН БІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп"
#41571669
Переможець 52 900 000,80
UAH з ПДВ
19 жовтня 2018 15:15

Документи

19 жовтня 2018 15:15
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:14
Протокол про намір.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна Компанія "Буд-Проект-Груп"
#41571669
52 900 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2018 15:15
Електронний підпис
19 жовтня 2018 15:14
Протокол про намір.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:09
DOC.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 18:07
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 11:17
ДУ 1.PDF зміни до договору
01 листопада 2018 11:15
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 14:36
ДОГОВІР 244-18.PDF укладений
30 жовтня 2018 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 244-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 244-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 244-18
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 650 000,00 UAH)