Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015«33140000-3 Медичні матеріали» (Рукавички, набори оглядові, скарифікатори, катетери)
Очікувана вартість
26 467,64 UAH
UA-2018-09-20-002284-c 3d30bb5c3ee34ec0a45391c9c2df6f09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сабурова

+380542662850 smkl5-eko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Сумська міська клінічна лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 02000317
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Марко Вовчок, буд. 2
Контактна особа: Ольга Сабурова
+380542662850
smkl5-eko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2018 09:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2018 14:24
Очікувана вартість: 26 467,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7633 пара
Рукавички нестерильні №8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
712 пара
Рукавички хірургічні латексні з пудрою №8.5 (XL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
515 штука
Набір оглядовий гінекологічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1500 штука
Скарифікатор одноразовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штука
Катетер Аспіраційний Fr 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
35 штука
Катетер Фолея (2-х ходовий р.14Ch)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
35 штука
Катетер Фолея (2-х ходовий р.16Ch)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15 штука
Катетер Фолея (2-х ходовий р.18Ch)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 штука
Катетер Фолея (3-х ходовий №14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 штука
Катетер Фолея (3-х ходовий №16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 штука
Катетер Фолея (3-х ходовий №18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 16:21
Додаток 2.docx
20 вересня 2018 16:21
Додаток 1.docx
20 вересня 2018 16:21
Додаток 4.docx
20 вересня 2018 16:21
Додаток 5.docx
20 вересня 2018 16:21
Додаток 3.docx
20 вересня 2018 16:21
Додаток 6.doc
20 вересня 2018 16:21
Тендерна документация рукавички_набори.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2018 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" 22 508,50
UAH з ПДВ
21 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 23 724,82
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 09:29
Електронний підпис
01 жовтня 2018 17:16
рішення про створення.pdf
01 жовтня 2018 17:16
Уставні док. Валлента.7z
01 жовтня 2018 17:16
рішення_наказ.7z
01 жовтня 2018 17:16
перевізники.7z
01 жовтня 2018 17:16
витяг_статут.7z
01 жовтня 2018 17:16
витяг 10.09.18.PDF
01 жовтня 2018 17:08
Електронний підпис
01 жовтня 2018 17:07
скарифікатор волес.7z
01 жовтня 2018 17:07
гінек.набори Екобинт.7z
01 жовтня 2018 17:07
сертифікат хиргургия.7z
01 жовтня 2018 17:07
Рукавички н_ст..zip
01 жовтня 2018 17:07
інструкції на перчатку.7z
01 жовтня 2018 17:07
перчатки хірургічнії.7z
01 жовтня 2018 17:07
ВІКТЕР 24.09 -1 Валлента .pdf
01 жовтня 2018 17:07
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 21 990,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 09:23

Документи

17 жовтня 2018 09:23
Електронний підпис
17 жовтня 2018 09:22
Протокол 3 розгл.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
21 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 09:23
Електронний підпис
17 жовтня 2018 09:22
Протокол 3 розгл.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 14:03
асхор 448.pdf укладений
02 квітня 2019 14:02
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 08:15
Асхор трейд 448.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 08:15
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 09:08
асхор 448.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 09:08
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 16:14
Договір Асхор 448.pdf укладений
06 листопада 2018 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.3 Договору № 448-Т від 06.11.2018 року доповнити п.10.1 Договору наступним змістом: «Дію Договору про закупівлю продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, а саме з 01.01.2019 року до 31.03.2019 року.»
Номер договору про закупівлю: 448-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 448-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору №448-Т від 06.11.2018р. на 4394,00грн., що не перевищує 20% від суми Договору з метою здійнення видатків на початку 2019 року на час проведення процедури закупівлі з 01 січня 2019р. по 31 березня 2019р.
Номер договору про закупівлю: 448-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 448-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 26 384,00
UAH з ПДВ