Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спортивно-оздоровчі послуги льодового майданчика та прилеглих приміщень для учнів Лівобережних районів м. Києва для ДЮСШ «Крижинка»
Очікувана вартість
333 500,00 UAH
UA-2018-09-20-001128-a 40a54487793e48e295f0a24469308316
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марянов Іван Дмитрович

380981348608 i.maryanov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бухгалтерія дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Код ЄДРПОУ: 26476487
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект П.Тичини,18
Контактна особа: Марянов Іван Дмитрович
380981348608
i.maryanov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 15:41
Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Технічні вимоги та умови, які необхідні для проведення навчально - тренувального процесу та змагань різного рівня: ___________________________________________________________________ 1. Час проведення навчально – тренувального процесу: Понеділок – п’ятниця (вечірный час ) *Цей період часу є найкращим для якісного засвоєння навичок хокейної майстерності для учнів ДЮСШ «Крижинка» та проведення різноманітних турнірів з хокею з шайбою різних рівнів. Враховуючи навчання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах міста Києва, Вищих навчальних закладах міста Києва, регламент проведення змагань Федерації хокею України та Федерації хокею міста Києва. 2. Строк надання спортивно - оздоровчих послуг: Місяці: жовтень – грудень 2018 р. 3. Кількісні вимоги до предмету закупівлі: жовтень 2018 р. - 39 годин листопад 2018 р. - 38 годин грудень 2018 р. - 38 годин Всього - 115 годин *Розклад занять на місяць складається згідно навчально – тренувального процесу ДЮСШ «Крижинка» 4. Умови для тренувань та проведення змагань повинні відповідати таким технічним вимогам: - площа льодового поля яка відповідає нормам для гри «хокей з шайбою», та не менше - 30 х 60 м²; - наявність бортів які відповідають нормам для гри «хокей з шайбою»; - льодове поле повинно мати чітку розмітку для гри «хокей з шайбою»; - наявність воріт з двох сторін льодового поля для гри «хокей з шайбою»; - льодове покриття, яке відповідає нормам для гри «хокей з шайбою»; - наявність освітлення льодового поля згідно чинного законодавства, норм та правил ДБН для гри « хокей з шайбою» (не менше 300 лк); - аудіо система, підсилювач, гучномовці, мікрофон - для акустичного благоустрою льодового катка та проведення матчів хокею з шайбою; - наявність табло для проведення матчів «хокею з шайбою»; - наявність відповідних місць при проведенні матчів для суддівської бригади; - роздягальні для команд 3-4, а саме: кімнати для розміщення офіційних представників команд, гравців, їх екіпіровки, устатковані лавками і душовими з гарячою водою та холодною водою; - санітарні приміщення – 2; - наявність пункту надання першої медичної допомоги; - інші технічні приміщення; - наявність комбайну для чистки льоду. Документальне підтвердження відповідності приміщень технічним, якісним та кількісним характеристикам надавати у довільній формі пояснювальної записки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
спортивно-оздоровчі послуги льодового майданчика та прилеглих приміщень для учнів Лівобережних районів м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, Лівий беріг м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 92600000-7 — Послуги у сфері спорту

Тендерна документація

20 вересня 2018 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Бранч"
#34578634
Переможець 333 500,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 15:41

Документи

20 вересня 2018 15:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2018 15:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Бранч"
#34578634
333 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2018 15:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2019 11:51
Крижинка 6_1_18к.PDF зміни до договору
05 лютого 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 16:59
6_18к крижинка дог 6_18.PDF зміни до договору
24 січня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2018 15:24
Договір 6_18.PDF укладений
01 жовтня 2018 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
Номер договору про закупівлю: 6/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/18к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума дод угоди 66700 грн
Номер договору про закупівлю: 6/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/1/18к
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 400 200,00
UAH