Спортивно-оздоровчі послуги льодового майданчика та прилеглих приміщень для учнів Лівобережних районів м. Києва для ДЮСШ «Крижинка»
Очікувана вартість
333 500,00 UAH
UA-2018-09-20-001128-a 40a54487793e48e295f0a24469308316
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марянов Іван Дмитрович

380981348608 i.maryanov@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Централізована бухгалтерія дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Код ЄДРПОУ: 26476487
Місцезнаходження замовника: 02098, Україна, Київська обл., Київ, проспект П.Тичини,18
Контактна особа замовника: Марянов Іван Дмитрович
380981348608
i.maryanov@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 01 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Технічні вимоги та умови, які необхідні для проведення навчально - тренувального процесу та змагань різного рівня: ___________________________________________________________________ 1. Час проведення навчально – тренувального процесу: Понеділок – п’ятниця (вечірный час ) *Цей період часу є найкращим для якісного засвоєння навичок хокейної майстерності для учнів ДЮСШ «Крижинка» та проведення різноманітних турнірів з хокею з шайбою різних рівнів. Враховуючи навчання дітей у загальноосвітніх навчальних закладах міста Києва, Вищих навчальних закладах міста Києва, регламент проведення змагань Федерації хокею України та Федерації хокею міста Києва. 2. Строк надання спортивно - оздоровчих послуг: Місяці: жовтень – грудень 2018 р. 3. Кількісні вимоги до предмету закупівлі: жовтень 2018 р. - 39 годин листопад 2018 р. - 38 годин грудень 2018 р. - 38 годин Всього - 115 годин *Розклад занять на місяць складається згідно навчально – тренувального процесу ДЮСШ «Крижинка» 4. Умови для тренувань та проведення змагань повинні відповідати таким технічним вимогам: - площа льодового поля яка відповідає нормам для гри «хокей з шайбою», та не менше - 30 х 60 м²; - наявність бортів які відповідають нормам для гри «хокей з шайбою»; - льодове поле повинно мати чітку розмітку для гри «хокей з шайбою»; - наявність воріт з двох сторін льодового поля для гри «хокей з шайбою»; - льодове покриття, яке відповідає нормам для гри «хокей з шайбою»; - наявність освітлення льодового поля згідно чинного законодавства, норм та правил ДБН для гри « хокей з шайбою» (не менше 300 лк); - аудіо система, підсилювач, гучномовці, мікрофон - для акустичного благоустрою льодового катка та проведення матчів хокею з шайбою; - наявність табло для проведення матчів «хокею з шайбою»; - наявність відповідних місць при проведенні матчів для суддівської бригади; - роздягальні для команд 3-4, а саме: кімнати для розміщення офіційних представників команд, гравців, їх екіпіровки, устатковані лавками і душовими з гарячою водою та холодною водою; - санітарні приміщення – 2; - наявність пункту надання першої медичної допомоги; - інші технічні приміщення; - наявність комбайну для чистки льоду. Документальне підтвердження відповідності приміщень технічним, якісним та кількісним характеристикам надавати у довільній формі пояснювальної записки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
спортивно-оздоровчі послуги льодового майданчика та прилеглих приміщень для учнів Лівобережних районів м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, Лівий беріг м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 92600000-7 — Послуги у сфері спорту

Документація

Тендерна документація

20 вересня 2018 15:34
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Бранч"
#34578634
Переможець 333 500,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2018 15:41

Документи

20 вересня 2018 15:40
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2018 15:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Бранч"
#34578634
333 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 вересня 2018 15:40
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 жовтня 2018 15:24
Договір 6_18.PDF укладений
01 жовтня 2018 15:23
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 14:24
sign.p7s укладений
08 квітня 2019 14:22
sign.p7s зміни до договору
05 лютого 2019 11:51
Крижинка 6_1_18к.PDF зміни до договору
05 лютого 2019 11:51
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2019 16:59
6_18к крижинка дог 6_18.PDF зміни до договору
24 січня 2019 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року
Номер договору про закупівлю: 6/18к
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: сума дод угоди 66700 грн
Номер договору про закупівлю: 6/1/18к
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 400 200,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку