Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Очікувана вартість
2 598 400,00 UAH
UA-2018-09-20-000879-b 66b45f0a1e42478cb3ac54a79d45b7c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Токар Наталія Юріївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Токар Наталія Юріївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2018 18:28
Оскарження умов закупівлі: до 05 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2018 18:28
Початок аукціону: 10 жовтня 2018 12:17
Очікувана вартість: 2 598 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 992,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги надаються для дошкільних навчальних закладів (ясла - садків) Деснянського району міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення системи відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Миколи Закревського, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 вересня 2018 14:22
Дата відповіді: 27 вересня 2018 20:11
1) В наданих Технічних вимогах – відсутні необхідні Вихідні дані по місцях розташування відео та мережевого обладнання на об’єктах відеоконтролю (всередині ДНЗ та прилеглої території), що унеможливлює розрахунок необхідних довжин кабельних трас. Так саме – необхідні Вихідні дані по розташуванню обладнання в міському Центрі обробки даних. 2) Повністю відсутні Вихідні дані, необхідні для розрахунку / побудови Магістральної волоконно-оптичної підсистеми СКС / ВОЛЗ для організації каналів зв'язку від об'єктів ДНЗ до міського Центру обробки даних. Розрахунок Магістральної волоконної-оптичної підсистеми СКС / ВОЛЗ вимагає попереднього отримання Вихідних даних по існуючим лінійно-кабельним спорудам від експлуатуючих організацій Укртелеком (кабельна каналізація), Міськсвітло (опори повітряних кабельних ліній). 3) В даних технічних вимогах не вказано, де будуть розміщуватись сервери даної системи, вкажіть де місце знаходження даних серверів? 4) В даних технічних вимогах не вказано про необхідність постачання серверів, потрібно чи ні докупати серверну операційну систему Windows Server, якщо потрібно то яку версію? 5) Представники якої компанії, управління, будуть проводити роботи по налаштуванню серверів Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації? 6) Як планується забезпечити доступ до даних серверів? 7) Учасник тендеру для організації каналу зв’язку перепускною спроможністю не менш 50 Мб/сек від місця встановлення обладнання до міського Центру обробки даних, що знаходиться за адресою вул. Дегтярівська 37 має використовувати канали компанії Спеціалізованого комунального підприємства (СКП) «Київтелесервіс» чи можливо використовувати приватних операторів мережі які мають право надання послуг передачі даних? 8) Для побудови, поєднання мереж і керуванням процесом маршрутизації які саме маршрутизатори плануються використовувати в даній системі? Вкажіть виробника. 9) Не вказано які плануються використовувати телекомунікаційні шафи, вкажіть марку даних шаф? 10) Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації в даному проекті забезпечує доступ до інфраструктури електромережі? З якої буде постачатися електрична енергія для обладнання відеоспостереження. Чи компанія переможець сама буде вирішувати питання по побудові і підключенню до системи електропостачання, вирішувати питання електропостачання з власниками інфраструктури? 11) Де плануються встановлюватись зовнішні камери відеонагляду, на стовпах електроживлення Міськсвітла, на фасадах будинків, потрібно чи ні планувати встановлення додаткових стовпів? 12) Хто буде робити налаштування системи ПО iVMS-9600? 13) Для проведення робіт по налаштуванню системи в Центрі обробки даних що знаходиться за адресою вул. Дегтярівська 37, Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації чи зможе забезпечити безперешкодне потрапляння? 14) підстава проведення тендеру на закупівлю обладнання, матеріалів та послуг за рахунок бюджетних коштів - Тендер на придбання обладнання, матеріалів та будівельно-монтажні роботи повинен проводитеся на підставі РОЗРОБЛЕНОГО І ЗАТВЕРДЖЕНОГО ПРОЕКТУ. Це робить неможливим коректний розрахунок вартості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Ви можете обстежити заклади дошкільної освіти для уточнення інформації. Також, Ви можете звернутися до КП "Інформатики", які є розпорядниками комплексної системи відеоспостереження м. Києва.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-09-20-000879-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:30726586
Дата подання: 05 листопада 2018 15:04
Про надання невідповідних документів

1. Замовник вимагає, Додаток 3. п.2.1. Оригінал авторизаційного листа від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), зазначеного у підпунктах 1 та 3 пункту 2 технічних вимог щодо предмету закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації), про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та збереження гарантійних зобов’язань.
У складі пропозиції ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" подано оригінали авторизаційних листів від виробників обладнання, яке зазначено у підпунктах 1 та 2 пункту 2 технічних вимог, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Замовник вимагає, Додаток 3. п. 6.1. Оригінал сертифікату відповідності обладнання, зазначеного у підпунктах 1 та 3 пункту 2 технічних вимог щодо предмету закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) європейського (CE) або українського (УкрСепро) зразка.
У складі пропозиції ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" подано оригінали сертифікатів відповідності обладнання, зазначеного у підпунктах 1 та 2 пункту 2 технічних вимог, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. У складі пропозиції ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" відсутній лист-згода на обробку персональних даних, передбачений Додатком 8 тендерної документації. При цьому у складі пропозиції подано інформацію, яка містить персональні дані.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2018 18:30
ТОВ "СТЦ Охоронні системи" повністю виконало вимоги стосовно надання авторизаційних листів від виробників обладнання та надання сертифікатів відповідності обладнання.
Щодо ненадання листа - згоди на обробку персональних даних згідно з Додатком 8 до тендерної документації повідомляєно наступне. Надання цього листа - згоди вимагається тільки від фізичних осіб - підприємців. Переможець є Товариством з обмеженою відповідальністю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2018 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ" 2 589 954,78
UAH з ПДВ
2 576 962,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" 2 594 400,00
UAH з ПДВ
2 594 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2018 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
09 жовтня 2018 17:47
Сертифкат Кукаркін.pdf
09 жовтня 2018 17:47
Лист-гарантія.pdf
09 жовтня 2018 17:47
Дозвіл Держпраці.pdf
09 жовтня 2018 17:47
Договір оренди складу.pdf
09 жовтня 2018 17:47
Договір оренди офісу.pdf
09 жовтня 2018 17:47
Власна довідка.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 13:20
ДФІ.pdf
02 листопада 2018 11:21
Довідка МВС.pdf
31 жовтня 2018 10:53
Тендерна пропозиція.pdf
31 жовтня 2018 10:52
Довідка п2 ч1 ст17.pdf
09 жовтня 2018 12:59
Електронний підпис
09 жовтня 2018 12:11
Інші Ст17 Повноваження.rar
09 жовтня 2018 12:07
Кваліфікаційні.rar
09 жовтня 2018 12:01
Тендерні пропозиції.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ"

ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОСИСТЕМ"
#30726586
Відхилено 2 576 962,78
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 17:12
ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#35810038
Переможець 2 594 400,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#35810038
2 594 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 16:59
Звіт про виконання договору укладений
28 грудня 2018 16:58
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 20:50
Додаткова угода 2 від 17.12.2018 ТОВ СТЦ Охоронні системи.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 20:49
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 12:09
Додаткова угода 1 від 10.12.2018 ТОВ СТЦ Охоронні системи.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 12:07
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 18:16
Договір укладений
20 листопада 2018 18:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: "Стров встановлення системи відеоспостереження - до 17.12.2018р.".
Номер договору про закупівлю: № 319
Договір:
Номер додаткової угоди: № 319
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: "Строк встановлення системи відеоспостереження - до 20.12.2018 р."
Номер договору про закупівлю: № 319
Договір:
Номер додаткової угоди: № 319
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 594 400,00
UAH з ПДВ