Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фарби» код 44810000-1 за ДК 021:2015 (емалі)
Очікувана вартість
2 442 219,90 UAH
UA-2018-09-20-000197-c cee82e2d0ab44f3a8cba8745b92cbc43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тисмінецька Тетяна Володимирівна

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 вересня 2018 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 вересня 2018 11:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 жовтня 2018 11:30
Початок аукціону: 11 жовтня 2018 14:00
Очікувана вартість: 2 442 219,90 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 найменувань
«Фарби» код 44810000-1 за ДК 021:2015 (емалі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 вересня 2018 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2018 09:33
ТД Емалі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо гарантованого строку служби системи покриття
Дата подання: 20 вересня 2018 13:47
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:38
Надайте, будь ласка, роз'яснення: - відповідно до яких стандартів, чинних на території України, повинні бути проведені випробування в лабораторії, за результатами яких буде складений відповідний висновок для підтвердження гарантованого строку служби системи покриття в умовах експлуатації відкритої промислової атмосфери помірного та холодного клімату не менше 10 років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КП «Київпастранс» забезпечує надання послуг з перевезення пасажирів наземним автомобільним та електротранспортом. Якість транспортних послуг залежить у тому числі і від якості системи покриття лакофарбовими матеріалами. Автором звернення не доведено та документально не підтверджено неможливість надання підтвердження строку служби на систему покриття.
Щодо підтвердження акредитації незалежної акредитованої лабораторії
Дата подання: 20 вересня 2018 13:51
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:39
Зробіть, будь ласка, утонення: - яким саме документом учасник повинен підтвердити акредитацію незалежної акредитованої лабораторії, якою буде наданий висновок для підтвердження гарантованого строку служби системи покриття в умовах експлуатації відкритої промислової атмосфери помірного та холодного клімату не менше 10 років, та в якій саме країні повинна бути акредитована така лабораторія.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження акредитації незалежної акредитованої лабораторії, якою буде наданий висновок для підтвердження гарантованого строку служби системи покриття в умовах експлуатації відкритої промислової атмосфери помірного та холодного клімату не менше 10 років.
Щодо набувача висновоку незалежної акредитованої лабораторії
Дата подання: 20 вересня 2018 13:55
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:44
Поясніть, будь ласка, наступне: - чи повинен висновок незалежної акредитованої лабораторії бути наданий на ім'я саме Учасника або виробника продукції, чи може бути виданий на будь-яке підприємство?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо набувача висновку незалежної акредитованої лабораторії.
Стосовно змісту висновка
Дата подання: 20 вересня 2018 13:57
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:40
Дайте, будь ласка, пояснення: - чи повинен висновок незалежної акредитованої лабораторії містити чітке визначення, згідно яких ТУ, ДСТУ або іншого технічного документу (технічного регламенту), виготовлено продукцію, щодо якої проводились кліматичні випробування?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо набувача висновку незалежної акредитованої лабораторії.
Щодо недискримінації Учасників.
Дата подання: 20 вересня 2018 14:07
Дата відповіді: 21 вересня 2018 13:40
Ми вважаємо, що Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Кліматичні випробування незалежної акредитованої лабораторії для підтвердження гарантованого строку служби системи покриття в умовах експлуатації відкритої промислової атмосфери помірного та холодного клімату не менше 10 років -зазвичай тривають від 18 до 21 календарного дня. Будь-який виробник, який здатний виробити продукцію, яка за своїми характеристиками відповідає вашому технічному завданню, та який має право надати свою пропозицію – не встигне за строками провести кліматичні випробування та отримати такий висновок. Тому вимагаємо скасувати вимогу щодо надання такого висновку або подовжити термін прийому пропозицій від учасників з метою надання рівних можливостей всім виробникам такої продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КП «Київпастранс» забезпечує надання послуг з перевезення пасажирів наземним автомобільним та електротранспортом. Якість транспортних послуг залежить у тому числі і від якості системи покриття лакофарбовими матеріалами.
Автором звернення не доведено та документально не підтверджено неможливість надання підтвердження строку служби на систему покриття до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-000563 ● 8a6d8afeb267427cb5fda1d5bf36bc76
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 17:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2019 № 33

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-09-20-000197-c 20.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-18 16:57:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-02-000361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім «Промбізнес» вимогам встановленим у додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, зважаючи на те, що ним не надано:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для позиції № 47 розріджувач для акрило-поліуретонових (акрилових, поліуретанових) фарб (далі – № 47 розріджувач);
договір з акредитованою лабораторією на випробування кожної партії для позицій № 46 затверджувач для акрил-поліуретанових (акрилових, поліуретанових) фарб на основі аліфатичного ізоціанату (далі – № 46 затверджувач) та № 47 розріджувач;
листи-відгуки на запропоновану систему від споживачів, зокрема на позиції № 46 затверджувач та № 47 розріджувач?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-21 17:33:40

Пояснення

пояснення

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку

2019-03-13 18:09:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK1-4_2

RISK1-8_1

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK1-13_1

RISK1-13_2

RISK1-14

RISK1-3_1

RISK1-3_2

RISK1-8_2

RISK2-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" 2 413 988,70
UAH з ПДВ
2 389 880,10
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт" 2 400 712,50
UAH з ПДВ
2 400 712,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 15:52
003 Довідка ДПІ.pdf
24 жовтня 2018 15:51
002 Довідка МВС.pdf
10 жовтня 2018 10:30
Л_ценз_я.zip
10 жовтня 2018 10:30
Довереность Рыжий.zip
10 жовтня 2018 10:30
Гарантия_6442.zip
10 жовтня 2018 10:30
038 Технічна інформація.pdf
10 жовтня 2018 10:30
037 Лист відгук.pdf
10 жовтня 2018 10:30
036 Лист відгук.pdf
10 жовтня 2018 10:30
033 ISO 9001 Аврора.pdf
10 жовтня 2018 10:30
032 ISO 14001 Аврора.pdf
10 жовтня 2018 10:30
025 ДСЕЕ ПФ-115.pdf
10 жовтня 2018 10:30
019 Паспорти якості ПФ.pdf
10 жовтня 2018 10:30
012 Статут.pdf
10 жовтня 2018 10:30
011 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 жовтня 2018 10:30
010 Свідотство ПДВ.pdf
10 жовтня 2018 10:30
009 Протокол 1-2018.PDF
10 жовтня 2018 10:29
007 Протокол 1-2007.pdf
10 жовтня 2018 10:29
005 ПН 0067.pdf
10 жовтня 2018 10:29
004 ПН 0030.pdf
10 жовтня 2018 10:29
003 ВН 1021.pdf
10 жовтня 2018 10:29
002 ВН 0084.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2018 14:51
Рах банк ХП.PDF
09 жовтня 2018 14:51
Про право підпису.pdf
09 жовтня 2018 14:51
Наказ.pdf
09 жовтня 2018 14:51
Комерційна.pdf
09 жовтня 2018 14:51
Довідка ЄДРПОУ.pdf
09 жовтня 2018 14:51
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"

Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"
#32851360
Переможець 2 389 880,10
UAH з ПДВ
22 жовтня 2018 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2018 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес"
#32851360
2 389 880,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 16:57
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
30 липня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 20:45
ДУ 1 52 18-514.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 20:44
Електронний підпис укладений
05 листопада 2018 11:25
Контракт укладений
05 листопада 2018 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення описок
Номер договору про закупівлю: 52.18-514
Договір:
Номер додаткової угоди: 52.18-514
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2018 — 02 листопада 2019
Сума оплати за договором: 726 145,76
UAH (в тому числі ПДВ 121 024,29 UAH)