Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2018 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2018 11:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2018 11:30 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 2 442 219,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,98% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2018 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2018 09:33 |
ТД Емалі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Автором звернення не доведено та документально не підтверджено неможливість надання підтвердження строку служби на систему покриття до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-000563 ● 8a6d8afeb267427cb5fda1d5bf36bc76
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2019 № 33
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.02.2019 № 33
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-09-20-000197-c 20.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-18 16:57:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-11-02-000361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім «Промбізнес» вимогам встановленим у додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, зважаючи на те, що ним не надано:
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи для позиції № 47 розріджувач для акрило-поліуретонових (акрилових, поліуретанових) фарб (далі – № 47 розріджувач);
договір з акредитованою лабораторією на випробування кожної партії для позицій № 46 затверджувач для акрил-поліуретанових (акрилових, поліуретанових) фарб на основі аліфатичного ізоціанату (далі – № 46 затверджувач) та № 47 розріджувач;
листи-відгуки на запропоновану систему від споживачів, зокрема на позиції № 46 затверджувач та № 47 розріджувач?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-21 17:33:40
Пояснення
пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку
2019-03-13 18:09:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK1-4_2
RISK1-8_1
RISK2-13
RISK2-17_2
RISK1-13_1
RISK1-13_2
RISK1-14
RISK1-3_1
RISK1-3_2
RISK1-8_2
RISK2-2_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2018 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" |
2 413 988,70
UAH з ПДВ
|
2 389 880,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "НВП Хімпродукт" |
2 400 712,50
UAH з ПДВ
|
2 400 712,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Переможець |
2 389 880,10
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2018 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 16:57
|
Звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
30 липня 2020 16:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 20:45
|
ДУ 1 52 18-514.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 20:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2018 11:25
|
Контракт | укладений |
05 листопада 2018 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення описок |
Номер договору про закупівлю: | 52.18-514 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 52.18-514 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |