Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти дитячого харчування
Очікувана вартість
20 383,20 UAH
UA-2018-09-19-002531-c b3353c029b2142f8959a5ac089952651
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карчевич Тетяна

+380552353246 BUDINOKDITIN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01334387
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КУЛИКА, будинок 149А
Контактна особа: Карчевич Тетяна
+380552353246
BUDINOKDITIN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Продукти дитячого харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 пач
суміш малиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
350 шт
сік дитячий (0,2л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
260 банк
пюре яблучне дитяче (0,2л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
180 пач
суміш малишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування

Тендерна документація

19 вересня 2018 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сокульський Микола Володимирович
#2797509256
Переможець 20 383,20
UAH з ПДВ
19 вересня 2018 22:28

Документи

19 вересня 2018 22:28
Електронний підпис
19 вересня 2018 22:28
Сокульський.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 08:56
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 18:17
доп.угода №3 (1).jpg зміни до договору
18 грудня 2018 18:17
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 12:43
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 12:42
Доп.угода (1).jpg зміни до договору
07 грудня 2018 12:41
Електронний підпис укладений
19 вересня 2018 22:30
Сокульський.docx укладений
19 вересня 2018 22:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 383,20
UAH з ПДВ