Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для закладів освіти Дніпровського району
Очікувана вартість
22 500,00 UAH
UA-2018-09-19-002366-c 05ef824a71c14fef8e7c941c57389ee7
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Коноваленко

+380676111099
+380612248952
olga_42004@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Дніпровського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611401
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Бородінська, 1а
Контактна особа: Ольга Коноваленко
+380676111099,+380612248952
olga_42004@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 вересня 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2018 17:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2018 18:00
Очікувана вартість: 22 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, згідно з Договором
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 вересня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2018 17:38
ТД_БФП_19.09.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 вересня 2018 09:32
Дата відповіді: 21 вересня 2018 10:28
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, дійсно в п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 «… У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник МОЖЕ ВКАЗАТИ, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». В нашому випадку, разом із погодженням з закладами освіти, прийнято рішення проводити процедуру закупівлі без використання аналогів та еквівалентів. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА 22 364,00
UAH з ПДВ
22 364,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2018 17:05
CANON СЕС до 2019.pdf
25 вересня 2018 17:05
СПЕЦІФІКАЦІЯ.pdf
25 вересня 2018 17:05
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 вересня 2018 17:05
Кваліфікаційна частина.zip
25 вересня 2018 17:05
Завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕМЕНЕНКО ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА
#3396310308
Очікує рішення 22 364,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2018 18:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 жовтня 2018 13:35
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.11 наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 "Про здійснення допорогових закупівель" Замовник скасовує закупівлю у зв'язку зі збільшенням видатків на здійснення закупівлі (Комп’ютерне обладнання для закладів освіти Дніпровського району)
Документи:
23 жовтня 2018 13:35
Електронний підпис