Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2018-09-18-003097-c af57759725444e9c9d6f5706eeb375e5
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Анісімова

+380930115071 anisimova_k@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Нафтогаз - Енергосервіс"
Код ЄДРПОУ: 30167066
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. І. Гонти, 3-а корп. 2
Контактна особа: Катерина Анісімова
+380930115071
anisimova_k@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2018 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2018 18:30
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, Київ, м. Київ, вул. І.Гонти 3-а, корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 17:41
Додаток 7.xlsx
18 вересня 2018 17:41
Додаток 6Б.xlsx
18 вересня 2018 17:41
Додаток 6А.xlsx
18 вересня 2018 17:41
Додаток 4.docx
18 вересня 2018 17:41
ДДЗ (монітори).FR12.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2018 08:36
Дата відповіді: 19 вересня 2018 11:21
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вдячні за Ваше запитання. За результатами розгляду повідомляємо, що Додаток 3 Документації допорогових закупівель (далі - Документація) містить вичерпну інформацію відносно предмету закупівлі, зокрема, його технічних, кількісних та якісних характеристик. Додатково повідомляємо, що згідно з вимогами Документації, передбачено надання Учасником еквіваленту Товару - під еквівалентом Замовник та Учасник розуміють обладнання, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками повністю відповідають вказаним технічним та якісним характеристикам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2018 18:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАЛАГУРА БОГДАН ОЛЕГОВИЧ" 45 120,00
UAH з ПДВ
45 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАЛАГУРА БОГДАН ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАЛАГУРА БОГДАН ОЛЕГОВИЧ"
#3457706631
Очікує рішення 45 120,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2018 18:34

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 вересня 2018 12:27
Коментар щодо відміни: З метою забезпечення конкурентного середовища під час закупівель Тендерним комітетом прийнято рішення скасувати та повторно оголосити закупівлю на попередніх умовах (Протокол від 26.09.18 №26/09-18)
Документи:
26 вересня 2018 12:27
Електронний підпис
26 вересня 2018 12:26
Протокол ТК НГЕС від 26.09.18 скасування.FR12.pdf