Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт залу засідань в будівлі селищної ради за адресою смт.Очеретине вул.Первомайська 12
Очікувана вартість
294 537,67 UAH
UA-2018-09-18-000728-b 8a155e43166745638e92703ebdb6ef12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Очеретинська селищна рада Омельницька

0669125214 ocheretinorada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Очеретинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04341850
Місцезнаходження: Україна , Донецька обл., 86020, смт. Очеретине, вул.Первомайська б.12, Донецька область , Ясинуватський район
Контактна особа: Очеретинська селищна рада Омельницька
0669125214
ocheretinorada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 20:20
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 20:20
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 14:02
Початок аукціону: 05 жовтня 2018 14:02
Очікувана вартість: 294 537,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 472,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт залу засідань в будівлі селищної ради за адресою смт.Очеретине вул.Первомайська 12

Поточний ремонт залу засідань в будівлі селищної ради за адресою смт.Очеретине вул.Первомайська 12
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Поточний ремонт залу засідань в будівлі селищної ради за адресою смт.Очеретине вул.Первомайська 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 17:26
Документація_ Зал (1).doc
18 вересня 2018 17:26
проект договору (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2018 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЕНД ГРУПП 294 450,35
UAH з ПДВ
294 450,35
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гемма" 294 500,00
UAH з ПДВ
294 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2018 14:44
1.rar

Публічні документи

03 жовтня 2018 14:52
inquiry_print.pdf
03 жовтня 2018 14:52
10. баланс.pdf
03 жовтня 2018 14:52
7. Дозвіл.pdf
03 жовтня 2018 14:52
6. відомості ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2018 14:52
5. протокол.pdf
03 жовтня 2018 14:52
4. наказ.pdf
03 жовтня 2018 14:52
4. Довідка ст 17.pdf
03 жовтня 2018 14:52
3. Лицензия Гемма.pdf
03 жовтня 2018 14:52
2. Контактні дані.pdf
03 жовтня 2018 14:52
2. витяг Гемма.pdf
03 жовтня 2018 14:52
1.1. щодо пошуку статуту.jpg
03 жовтня 2018 14:52
1. Статут Гемма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЕНД ГРУПП

ТОВ "Гемма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛЕНД ГРУПП
#33226087
Переможець 294 450,35
UAH з ПДВ
08 жовтня 2018 11:43

Документи

08 жовтня 2018 11:43
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:42
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2018 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛЕНД ГРУПП
#33226087
294 450,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2018 11:43
Електронний підпис
08 жовтня 2018 11:42
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 09:53
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 16:19
Доп. угода.PDF зміни до договору
17 грудня 2018 16:18
протокол змін.PDF зміни до договору
17 грудня 2018 16:16
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 14:13
Протокол.PDF зміни до договору
27 листопада 2018 14:12
Доп. угода.PDF зміни до договору
27 листопада 2018 14:12
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 11:10
Протокол.PDF зміни до договору
29 жовтня 2018 11:09
Доп.Угода.PDF зміни до договору
29 жовтня 2018 11:09
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 09:34
Договір.rar укладений
22 жовтня 2018 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Обсяг, вартість та термін виконання робіт визначаються прикладеними до Договору календарним графіком виконання робіт і договірною ціною, які є невід’ємною частиною даного Договору. Договірна ціна складає 294 450,35( двісті дев’яносто чотири тисячі чотириста п’ятдесят гривень 35 копійок) грн., в т.ч. ПДВ. 3.3. Обсяг фінансування на 2018 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 294 450,35( двісті дев’яносто чотири тисячі чотириста п’ятдесят гривень 35 копійок) грн., в т.ч. ПДВ. 2.Розділ 4 «Порядок здійснення оплати» п.4.2.викласти в новій редакції : 4.2. «Замовник» може перерахувати «Підряднику»: - попередню оплату у розмірі не більше 30% річного обсягу фінансування робіт на 2018р , що становить 88335,10 (вісімдесят вісім тисяч триста тридцять п’ять гривень _10_ копійок) в т.ч. ПДВ . “Підрядник” зобов'язується використати одержану попередню оплату відповідно до вимог п.1п.1 та п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами). По закінченню терміну невикористані кошти повертаються “Замовнику”. 3.Змінити п.5.1.Розділу 5. «Виконання робіт». 5.1. Строки виконання робіт до 23.11.2018 р. 4. Розділ 10 «Строк дії договору» п 10.1. викласти в наступній редакції: 10.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції календарний графік виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору ( Додаток № 2) та План фінансування який є невід'ємною частиною Договору ( Додаток № 3); - Викласти в новій редакції п 5.1 : «Строки виконання робіт до 25.12.2018 року.»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції п.13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 294 537,00
UAH з ПДВ