Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (картриджі, комплект чорнил для принтера, набір картриджів, тонер-туба, жорсткий диск зовнішній, оперативна пам'ять, внутрішній твердотільний накопичувач, комутатор, USB-хаб, комп’ютерна миша, клавіатура, комплект бездротовий (клавіатура та миша), USB флеш-накопичувач, веб-камера, USB кабель, USB продовжувач, мережевий фільтр, багатофункціональні пристрої, сканери, принтери, монітори)
Очікувана вартість
675 337,92 UAH
UA-2018-09-18-000627-b cb9205127ace403a93a875f9d6c2340f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі викладено в п.14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (див. доданий файл).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 16:40
Оскарження наміру укласти договір: 29 вересня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
449 шт
(картриджі-80 шт., тонер-туба-5 шт., жорсткий диск зовнішній-6 шт., оперативна пам'ять-7 шт., внутрішній твердотільний накопичувач-3 шт., комутатор-7 шт., USB-хаб-5 шт., комп’ютерна миша-106 шт., клавіатура-46 шт., USB флеш-накопичувач-28 шт., веб-камера-15 шт., USB кабель-4 шт., USB продовжувач-4 шт., мережевий фільтр-6 шт., багатофункціональні пристрої-47 шт., сканери-2 шт., принтери-33 шт., монітори-45 шт.) всього 449 шт.,
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти та структурні підрозділи управління освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
25 комплекти
(комплект чорнил для принтера-7 комплектів, комплект бездротовий (клавіатура та миша)-18 комплектів) всього 25 комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти та структурні підрозділи управління освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 наб
набір картриджів-1 набір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти та структурні підрозділи управління освіти Енергодарської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

18 вересня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 675 337,92
UAH з ПДВ
18 вересня 2018 16:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 вересня 2018 16:40
Електронний підпис
18 вересня 2018 16:38
протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2018 16:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
675 337,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2018 16:40
Електронний підпис
18 вересня 2018 16:38
протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 12:01
Додаткова угода про виконання договору укладений
14 грудня 2018 11:59
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 13:56
Додаткова угода.pdf зміни до договору
08 листопада 2018 13:52
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2018 10:56
Договір укладений
02 жовтня 2018 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розглянувши лист Учасника від 30.10.2018 вих.№139 про внесення змін договору №307-18 від 02.10.2018, керуючись п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, у зв’язку з тим, що товар: Багатофункціональний струменевий кольоровий (4 кольори) пристрій HP DeskJet Ink Advantage Ultra 4729; Документ-сканер Kodak i940; Монітор 19.5" LG 20M38A-B; Багатофункціональний струменевий кольоровий (4 кольори) пристрій Canon Pixma E484, є імпортним та більше не закуповується офіційними дистриб’юторами для поставок в Україну, Сторони домовились вище перелічений товар замінити на товар з покращеними якісними основними характеристиками, без зміни кількості та ціни договору, на підставі чого, Сторони домовились внести зміни до Додатку 1 та Додатку 3 до цього договору, а також: п.1.1 договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується власними силами у 2018 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації зі змінами (Додаток 1 зі змінами), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору». п. 2.1 договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати специфікації зі змінами до цього договору відповідно до Додатку 1 зі змінами, Додатку 3 зі змінами, до цього договору». абзац 2 п. 3.1 договору, викласти в наступній редакції, за слів: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації зі змінами (Додаток 1 зі змінами) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів, транспортування, розвантаження, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів, тощо». 2. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.11.2018.
Номер договору про закупівлю: 307-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 307-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 675 337,92
UAH з ПДВ