Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000525-a 19dcf656dd4a4694b395dcd34becfd2d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 16:00
Початок аукціону: 21 вересня 2018 12:35
Початок аукціону: 21 вересня 2018 12:35
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля згідно додатку у вигляді файлу doc. Ціни на меблі не повинні перевищувати граничні суми витрат для бюджетних уустанов, згідно постанови КМУ №268 від 04.04.2018!!!!! Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: не більше 30 (тридцяти) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти у середину установи (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 6. Прохання надати товар належної якості 7. Накладні та договір з відкритою датою. 8. Зразки матеріалу на запит обов’язкові.!!!!!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл кутовий з тумбою з нижньою поличкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Підставка під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Підставка під монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Тумба з 1 шухлядою і дверцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба з 3 полками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа книжна с дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа книжна с дверцятами закрыта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа гардеробна с полками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Офісне крісло для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Полка підвісна на 3 відділення ( для папок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2018 15:24
ДОГОВІР шаблон.docx
18 вересня 2018 15:24
Потреба мебель.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" 42 660,00
UAH з ПДВ
37 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 42 980,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 13:26
пропозиція 3.jpg
21 вересня 2018 13:26
пропозиція 1.jpg
21 вересня 2018 13:26
пропозиція 2.jpg
20 вересня 2018 14:18
відгук_екстерн.pdf
20 вересня 2018 14:18
відгук_Голосеево.jpg
20 вересня 2018 14:18
довідка_1.jpg
20 вересня 2018 14:18
довідка_мат_тех_бази.jpg
20 вересня 2018 14:18
довідка.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг_ед.jpg
20 вересня 2018 14:18
банк.jpg
20 вересня 2018 14:18
4_ОПП.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг 07082018_2.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг 07082018_1.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг 07082018.jpg

Публічні документи

21 вересня 2018 13:43
Цінова проп. пб6-38000 ст2.jpg
21 вересня 2018 13:43
Цінова проп. пб6-38000 ст1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Тех.вимоги пб6-2.jpg
20 вересня 2018 14:20
Тех.вимоги пб6-1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Цінова проп. пб6-2.jpg
20 вересня 2018 14:20
Цінова проп. пб6-1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Довідка про договір.jpg
20 вересня 2018 14:20
Инд код Лукяненко.jpg
20 вересня 2018 14:20
Паспорт 2 ст..jpg
20 вересня 2018 14:20
Паспорт 1 ст..jpg
20 вересня 2018 14:20
витяг Лу3.jpg
20 вересня 2018 14:20
витяг Лу2.jpg
20 вересня 2018 14:20
витяг Лу1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Двідка 4 ОПП 2011.jpg
20 вересня 2018 14:20
фоп ЛУКЯНЕНКО.jpg
20 вересня 2018 14:20
свид.Лукяненко.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Венцова Ольга Владимировна"

ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Венцова Ольга Владимировна"
#2606905646
Відхилено 37 960,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 13:28
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3015709218
Переможець 38 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 13:56

Документи

21 вересня 2018 13:28
Рішення 96 Венцова.doc

Документи

21 вересня 2018 13:56
97 Лукяненко.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3015709218
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2018 13:56
97 Лукяненко.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог. 36 ФОП Лукяненко. .pdf укладений
12 жовтня 2018 12:51
Дог. 35 ФОП Лукяненко Є.О.pdf укладений
12 жовтня 2018 12:51