Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000525-a ● 19dcf656dd4a4694b395dcd34becfd2d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6 |
Код ЄДРПОУ: | 23494298 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А |
Контактна особа: |
Київський міський пологовий будинок polbyd6@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2018 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 12:35 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2018 12:35 |
Очікувана вартість: | 43 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля згідно додатку у вигляді файлу doc. Ціни на меблі не повинні перевищувати граничні суми витрат для бюджетних уустанов, згідно постанови КМУ №268 від 04.04.2018!!!!! Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: не більше 30 (тридцяти) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти у середину установи (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 6. Прохання надати товар належної якості 7. Накладні та договір з відкритою датою. 8. Зразки матеріалу на запит обов’язкові.!!!!!
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл кутовий з тумбою з нижньою поличкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Підставка під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Підставка під монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Тумба з 1 шухлядою і дверцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба з 3 полками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа книжна с дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа книжна с дверцятами закрыта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа гардеробна с полками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Офісне крісло для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Полка підвісна на 3 відділення ( для папок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2018
—
05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2018 15:24 |
ДОГОВІР шаблон.docx |
18 вересня 2018 15:24 |
Потреба мебель.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" #2606905646 |
Відхилено |
37 960,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2018 13:28
|
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3015709218 |
Переможець |
38 000,00
UAH з ПДВ
|
21 вересня 2018 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дог. 36 ФОП Лукяненко. .pdf | укладений |
12 жовтня 2018 12:51
|
Дог. 35 ФОП Лукяненко Є.О.pdf | укладений |
12 жовтня 2018 12:51
|