Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2018-09-18-000525-a 19dcf656dd4a4694b395dcd34becfd2d
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження замовника: 02125, Україна, Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа замовника: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2018 16:00
Початок аукціону: 21 вересня 2018 12:35
Початок аукціону: 21 вересня 2018 12:35
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля згідно додатку у вигляді файлу doc. Ціни на меблі не повинні перевищувати граничні суми витрат для бюджетних уустанов, згідно постанови КМУ №268 від 04.04.2018!!!!! Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: не більше 30 (тридцяти) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти у середину установи (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 6. Прохання надати товар належної якості 7. Накладні та договір з відкритою датою. 8. Зразки матеріалу на запит обов’язкові.!!!!!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл кутовий з тумбою з нижньою поличкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Підставка під системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Підставка під монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Тумба з 1 шухлядою і дверцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба з 3 полками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа книжна с дверцятами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа книжна с дверцятами закрыта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа гардеробна с полками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Офісне крісло для керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Полка підвісна на 3 відділення ( для папок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2018  —  05 жовтня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2018 15:24
ДОГОВІР шаблон.docx
18 вересня 2018 15:24
Потреба мебель.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2018 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" 42 660,00
UAH з ПДВ
37 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 42 980,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2018 13:26
пропозиція 3.jpg
21 вересня 2018 13:26
пропозиція 1.jpg
21 вересня 2018 13:26
пропозиція 2.jpg
20 вересня 2018 14:18
відгук_екстерн.pdf
20 вересня 2018 14:18
відгук_Голосеево.jpg
20 вересня 2018 14:18
довідка_1.jpg
20 вересня 2018 14:18
довідка_мат_тех_бази.jpg
20 вересня 2018 14:18
довідка.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг_ед.jpg
20 вересня 2018 14:18
банк.jpg
20 вересня 2018 14:18
4_ОПП.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг 07082018_2.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг 07082018_1.jpg
20 вересня 2018 14:18
витяг 07082018.jpg

Публічні документи

21 вересня 2018 13:43
Цінова проп. пб6-38000 ст2.jpg
21 вересня 2018 13:43
Цінова проп. пб6-38000 ст1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Тех.вимоги пб6-2.jpg
20 вересня 2018 14:20
Тех.вимоги пб6-1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Цінова проп. пб6-2.jpg
20 вересня 2018 14:20
Цінова проп. пб6-1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Довідка про договір.jpg
20 вересня 2018 14:20
Инд код Лукяненко.jpg
20 вересня 2018 14:20
Паспорт 2 ст..jpg
20 вересня 2018 14:20
Паспорт 1 ст..jpg
20 вересня 2018 14:20
витяг Лу3.jpg
20 вересня 2018 14:20
витяг Лу2.jpg
20 вересня 2018 14:20
витяг Лу1.jpg
20 вересня 2018 14:20
Двідка 4 ОПП 2011.jpg
20 вересня 2018 14:20
фоп ЛУКЯНЕНКО.jpg
20 вересня 2018 14:20
свид.Лукяненко.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Венцова Ольга Владимировна"
#2606905646
Відхилено 37 960,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 13:28
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3015709218
Переможець 38 000,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2018 13:56

Документи

21 вересня 2018 13:28
Рішення 96 Венцова.doc

Документи

21 вересня 2018 13:56
97 Лукяненко.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2018 13:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛУКЯНЕНКО ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3015709218
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2018 13:56
97 Лукяненко.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Дог. 36 ФОП Лукяненко. .pdf укладений
12 жовтня 2018 12:51
Дог. 35 ФОП Лукяненко Є.О.pdf укладений
12 жовтня 2018 12:51

Актуальні тендери

До пошуку