Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт басейна Києво-Святошинської районної дитячо-юнацької спортивної школи за адресою: вул. Машинобудівників, 3а, міста Вишневе, Києво-Святошинського р-ну, Київської області
Очікувана вартість
2 938 259,00 UAH
UA-2018-09-18-000410-a 90d3764857ef4ab59cee9fa4a285f8d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осінська Тетяна Володимирівна

+380444500465 kcbo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143703
Вебсайт: http://ksvo.gov.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, Київської області Києво-Святошинського району, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А
Контактна особа: Осінська Тетяна Володимирівна
+380444500465
kcbo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2018 13:58
Очікувана вартість: 2 938 259,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 938,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт басейна Києво-Святошинської районної дитячо-юнацької спортивної школи за адресою: вул. Машинобудівників, 3а, міста Вишневе, Києво-Святошинського р-ну, Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт басейна Києво-Святошинської районної дитячо-юнацької спортивної школи за адресою: вул. Машинобудівників, 3а, міста Вишневе, Києво-Святошинського р-ну, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08153, Україна, Київська область, м. Вишневе, вул. Машинобудівників, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2018 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 16:58
перелік.docx
04 жовтня 2018 16:58
ТД Капремонт басейну ДЮСШ Вишневе-НОВА РЕДАЦІЯ(1).doc
11 жовтня 2018 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2018 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2018 16:58
перелік.docx
27 вересня 2018 10:58
Перелік змін капремонт басейн Вишневе.doc
04 жовтня 2018 16:58
ТД Капремонт басейну ДЮСШ Вишневе-НОВА РЕДАЦІЯ(1).doc
27 вересня 2018 10:58
ТД Капремонт басейну ДЮСШ Вишневе-НОВА РЕДАЦІЯ.doc
18 вересня 2018 14:16
ТД Басейн.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000035 ● f151f078e4714aa68b4d58a4a45a8c30
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


29.05.2019 № 108
Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.






Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2019 № 108

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2018-09-18-000410-a 18.09.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2018 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ" 2 937 230,30
UAH з ПДВ
2 937 230,30
UAH з ПДВ
Документи
Iнвесттепло-Полтава Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю 2 938 259,00
UAH з ПДВ
2 938 259,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2018 19:46
Електронний підпис
18 жовтня 2018 19:45
13_Басейн.rar
18 жовтня 2018 19:45
22_Лист банку.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2018 19:07
Scanitto_2018-10-04_002.pdf
04 жовтня 2018 19:07
статут ІТП.pdf
04 жовтня 2018 19:07
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ"

Iнвесттепло-Полтава Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ"
#25409492
Переможець 2 937 230,30
UAH з ПДВ
26 жовтня 2018 13:00

Документи

26 жовтня 2018 13:00
Електронний підпис
26 жовтня 2018 12:58
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2018 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТОЛИЦЯ"
#25409492
2 937 230,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2018 13:00
Електронний підпис
26 жовтня 2018 12:58
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2018 10:23
ду столиця.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 10:19
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 16:41
Договір укладений
19 листопада 2018 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 243
Договір:
Номер додаткової угоди: 243
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML