Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП МКП "Зіньківський комунгосп" Зіньківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38067130 |
Місцезнаходження: | 38100, Україна , Полтавська обл., місто Зіньків, вулиця Дроздівська, 117 |
Контактна особа: |
Прокопенко Олександр Борисович +380535331378 sofienko_tatjana@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2018 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2018 14:36 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2018 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2018 14:06 |
Додаток 6.PDF | |
17 вересня 2018 14:06 |
Додаток 5.PDF | |
17 вересня 2018 14:06 |
Додаток 4.PDF | |
17 вересня 2018 14:06 |
Додаток 3.PDF | |
17 вересня 2018 14:06 |
Додаток 2.PDF | |
17 вересня 2018 14:06 |
Додаток 1.PDF | |
17 вересня 2018 14:06 |
Тендерна документація.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000064 ● abea2e82a7b84851b0e7e2679d3d8914
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 квітня 2019 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.04.2019 № 108
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-09-17-000302-a 17.09.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-15 16:02:02
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 або еквіваленту, дизельного палива та газу скрапленого (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-17-000302-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Чи уклали ви договір із переможцем торгів – ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»?
З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі бензину А-92 або еквіваленту, дизельного палива та газу скрапленого після оприлюднення 04.10.2018 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-12-16-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 13.12.2019 № 85
Полтава
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 16 грудня 2019 року проведення перевірки закупівель Міського комунального підприємства «Зіньківський комунгосп» Зіньківської міської ради за період 01.09.2018 по 30.11.2019 по процедурі закупівлі № UA-2018-09-17-000302-а.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина САЛОГУБ
2019-12-16 16:01:20
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" #41022256 |
Переможець |
1 447 490,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2018 11:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 грудня 2019 15:41 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
17 грудня 2019 15:40
|
Протокол тендерного комітету про відміну торгів |