Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92 або еквівалент (талони), дизельне паливо (талони), газ скраплений (талони)
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2018-09-17-000302-a eb3d8e3791c4406f880fcde19a3e4cae
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прокопенко Олександр Борисович

+380535331378 sofienko_tatjana@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП МКП "Зіньківський комунгосп" Зіньківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38067130
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., місто Зіньків, вулиця Дроздівська, 117
Контактна особа: Прокопенко Олександр Борисович
+380535331378
sofienko_tatjana@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2018 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2018 14:36
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 л
Бензин марки А-92 або еквівалент (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, місто Зіньків, вулиця Дроздівська, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
35000 л
Дизельне паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, місто Зіньків, вулиця Дроздівська, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
17000 л
Газ скраплений (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, місто Зіньків, вулиця Дроздівська, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2018 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2018 14:06
Додаток 6.PDF
17 вересня 2018 14:06
Додаток 5.PDF
17 вересня 2018 14:06
Додаток 4.PDF
17 вересня 2018 14:06
Додаток 3.PDF
17 вересня 2018 14:06
Додаток 2.PDF
17 вересня 2018 14:06
Додаток 1.PDF
17 вересня 2018 14:06
Тендерна документація.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-10-000064 ● abea2e82a7b84851b0e7e2679d3d8914
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 квітня 2019 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.04.2019 № 108

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.04.2019 № 108


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2018-09-17-000302-a 17.09.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-15 16:02:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-92 або еквіваленту, дизельного палива та газу скрапленого (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-17-000302-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
Чи уклали ви договір із переможцем торгів – ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»?
З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі бензину А-92 або еквіваленту, дизельного палива та газу скрапленого після оприлюднення 04.10.2018 повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-12-16-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
від 13.12.2019 № 85
Полтава

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 16 грудня 2019 року проведення перевірки закупівель Міського комунального підприємства «Зіньківський комунгосп» Зіньківської міської ради за період 01.09.2018 по 30.11.2019 по процедурі закупівлі № UA-2018-09-17-000302-а.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина САЛОГУБ

2019-12-16 16:01:20


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2018 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017" 1 447 490,00
UAH з ПДВ
1 447 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2018 17:15
стор 114 довідка.pdf
02 жовтня 2018 17:15
стор 45-54.pdf
02 жовтня 2018 17:15
стор 39-40.pdf
02 жовтня 2018 17:15
стор 38 цінова.pdf
02 жовтня 2018 17:15
стор 34-37.pdf
02 жовтня 2018 17:15
стор 2-16.pdf
02 жовтня 2018 17:15
стор 1 реєстр.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2018 14:04
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"

ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
Переможець 1 447 490,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2018 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2018 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017"
#41022256
1 447 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2019 15:41
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.