Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво ІІ корпусу школи-гімназії та реконструкція існуючого по вул.Київській, 190 в м.Прилуки Чернігівської області (І черга - будівництво ІІ корпусу) (Код ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
52 299 000,00 UAH
UA-2018-09-13-002926-c 7e125219174c446cac1345a2ee84f9e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Созінов Олег Сергійович

0661214110 pril-ugkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Прилуцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26211349
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернiгiвська обл., ПРИЛУКИ, вул.Незалежності, буд. 82
Контактна особа: Созінов Олег Сергійович
0661214110
pril-ugkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2018 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2018 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2018 11:22
Очікувана вартість: 52 299 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 299,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Будівництво ІІ корпусу школи-гімназії та реконструкція існуючого по вул.Київській, 190 в м.Прилуки Чернігівської області (І черга - будівництво ІІ корпусу) (Код ДК 021:2015-45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернiгiвська область, ПРИЛУКИ, вул.Київська, 190
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 вересня 2018 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 16:44
Перелік змін.odt
28 вересня 2018 16:44
ТЗ до ТД гімназія 1 із змінами.doc
28 вересня 2018 16:44
ТД БМР гімназія із змінами.doc
13 вересня 2018 17:11
ТЗ до ТД гімназія 1.doc
13 вересня 2018 17:11
ТД БМР гімназія.doc
28 вересня 2018 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2018 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2018 16:44
Перелік змін.odt
28 вересня 2018 16:44
ТЗ до ТД гімназія 1 із змінами.doc
28 вересня 2018 16:44
ТД БМР гімназія із змінами.doc
13 вересня 2018 17:11
ТЗ до ТД гімназія 1.doc
13 вересня 2018 17:11
ТД БМР гімназія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2018 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул" 50 873 921,35
UAH з ПДВ
50 873 921,35
UAH з ПДВ
Документи
ДП Будівельне управління-3 приватного електромонтажного підприємства "Електрон" 52 247 551,63
UAH з ПДВ
52 247 551,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2018 12:43
Дог.ар.виробн.прим..pdf
05 жовтня 2018 12:43
Дог.ар.адмін.прим..pdf
05 жовтня 2018 12:43
Штатний розпис.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Цінова пропозиція.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Статут.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Локальні кошториси.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Проек Договору.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Копії трудових книжок.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Дозвіл.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Довідки.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Відомість учасника.pdf
05 жовтня 2018 12:43
Виписка є ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МПБП Стимул"

ДП Будівельне управління-3 приватного електромонтажного підприємства "Електрон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Переможець 50 873 921,35
UAH з ПДВ
11 жовтня 2018 11:46

Документи

11 жовтня 2018 11:46
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2018 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
50 873 921,35
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2018 11:46
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:50
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:53
Сканировать1.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 11:53
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 08:29
Дод.дог.8.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 08:09
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 13:38
Додатковий договір 8.PDF зміни до договору
31 серпня 2020 13:37
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 09:01
Дод.дог.6.PDF зміни до договору
31 січня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:23
Дод.дог.5.PDF зміни до договору
23 жовтня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:27
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 15:27
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 15:24
Дод.дог.3.PDF зміни до договору
19 вересня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 16:39
Дод.дог.3.PDF зміни до договору
18 липня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 09:39
Додатк.договір 2.PDF зміни до договору
19 лютого 2019 09:39
Додаток до дог..PDF зміни до договору
24 жовтня 2018 10:41
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 10:37
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2018 11:14
Договір гімназія.PDF укладений
23 жовтня 2018 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 12.1 Договору внесено зміни, а саме: виправлено технічну помилку шляхом викладення пункту 2.2. у новій редакції, де виправлено номер пункту, а також внесено зміни до розділу 15, а саме доповнено реквізити Замовника рахунком.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 12.1 Договору внесено зміни, а саме: виправлено технічну помилку шляхом викладення пункту 2.2. у новій редакції, де виправлено номер пункту, а також внесено зміни до розділу 15, а саме доповнено реквізити Замовника рахунком.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено в розділи 3 та 4 Договору, а саме доповнено їх змістом щодо бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з недостатністю бюджетних призначень на фінансування повного обсягу робіт по Договору, що потребує продовження термінів виконання робіт до 25 жовтня 2019 року, внесено зміни до календарного графіку виконання робіт та продовжено строк дії Договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з недостатністю бюджетних призначень на фінансування повного обсягу робіт по Договору, що потребує продовження термінів виконання робіт до 25 жовтня 2019 року, внесено зміни до календарного графіку виконання робіт та продовжено строк дії Договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до пунктів 3 та 4 в частині бюджетних призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з призупиненням фінансування субвенції на соціально-економічний розвиток по Договору, розглянувши лист ПП "МПБП Стимул", що потребує продовження термінів виконання робіт до 20 грудня 2019 року, є необхідність у внесенні змін до календарного графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з призупиненням фінансування субвенції на соціально-економічний розвиток, що потребує продовження термінів виконання робіт до 1 вересня 2020 року,
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тривалою дією в Україні обмежувальних протиепідеміологічних заходів, пов’язаних з поширенням на території України короновірісу СОVID-19, у зв’язку з вирішенням питання газопостачання та електропостачання об’єкта, враховуючи листи від підрядної організації, що потребує продовження термінів виконання робіт до 30 вересня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тривалою дією в Україні обмежувальних протиепідеміологічних заходів, пов’язаних з поширенням на території України короновірісу СОVID-19, у зв’язку з вирішенням питання газопостачання та електропостачання об’єкта,що потребує продовження термінів виконання робіт до 20 жовтня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт, передбачених договором, в повному обсязі, є необхідність у зменшенні загальної суми договору на 536 699,39 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 337 221,96
UAH (в тому числі ПДВ 8 389 536,99 UAH)