Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори.
Очікувана вартість
466 000,00 UAH
UA-2018-09-13-001003-c e57a21b7f96442c9b7697ddc35fcb341
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Климась

+380503803461 nbssnab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний ботанічний сад ім.М.М.Гришка НАНУ
Код ЄДРПОУ: 05417228
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Тімірязєвська, 1
Контактна особа: Катерина Климась
+380503803461
nbssnab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2018 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2018 13:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2018 14:48
Очікувана вартість: 466 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 233,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Детектори та аналізатори (роторний млин)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, Київ, м.Київ, Тімірязєвська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо надати роз'яснення по підготовці тендерної пропозиції
Дата подання: 18 вересня 2018 18:08
Дата відповіді: 19 вересня 2018 14:58
1 В Додатку 1 п. 3 Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати разом з копією аналогічного договору копію накладної, а в Додатку 3 в п. Вимоги до постачальника, зазаначено, що треба надати копію аналогічного договору. Просимо надати роз`яснення, які документи треба надати, копію аналогічного договору та копію накладної чи тільки копію аналогічного договору? 2. У Розділі ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога надати у складі тендерної пропозиції довідку не пізніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видану банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами; Одночасно у п. 9 Додатку 4 до Тендерної документації ця вимога сформульована таким чином: Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах виданої не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій. Про довідку щодо відсутності заборгованості за кредитами у Додатку 4 нічого не сказано. Банк видає дві окремі довідки: довідку про наявність відкритих рахунків та довідку про відсутність заборгованості за кредитами. Просимо дати роз’яснення про те, які саме довідки треба надати у складі тендерної пропозиції: довідку про наявність відкритих рахунків та довідку про відсутність заборгованості за кредитами, або тільки довідку про наявність відкритих рахунків. 3. У п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викладена вимога надати у складі тендерної пропозиції «Пропозицію учасника, у відповідності вимогам (додатку 2)». Одночасно у Додатку 2 розміщена форма пропозиції для подання переможцем процедури закупівлі та зазначено, що ця форма пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Просимо надати роз’яснення з цього приводу 4. У Переліку документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток 4 до Тендерної документації) викладена вимога про те, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) видана відповідним органом Державної фіскальної служби,що діє станом на дату подання документа. Одночасно, у Додатку 5 до Тендерної документації викладена вимога щодо подання такої довідки переможцем процедури закупівлі. Згідно частині третій ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Згідно із вищезазначеним, учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції Довідку у довільній формі щодо відсутності заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), а оригінал довідки Державної фіскальної служби подається лише переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого повідомлення про намір укласти договір. Просимо надати роз’яснення з цього приводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Постачальник повинен надати копію аналогічного договору та копію накладної.
2.Потрібно надати довідку про наявність відкритих рахунків та довідку про відсутність заборгованості по кредитам.
3.Форма тендерної пропозиції заповнюється Учасником та надається у складі тедерної документації.
4.Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі щодо відсутності заборгованості з податків і зборів, а оригінал довідки подається лише переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2018 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛСІ" ЛТД 425 094,96
UAH з ПДВ
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 443 091,60
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2018 12:59
23_Авторизаційний лист.pdf
28 вересня 2018 12:59
19_Проект договору.pdf
28 вересня 2018 12:59
15_Витяг ЄДР.pdf
28 вересня 2018 12:59
12_Копія _Витяг ПДВ.pdf
28 вересня 2018 12:59
08_Довідка_ст 50.pdf

Публічні документи

28 вересня 2018 12:03
Електронний підпис
28 вересня 2018 11:59
28.Технічний опис.pdf
28 вересня 2018 11:59
27.Технічні вимоги.pdf
28 вересня 2018 11:59
25.Проект договору.pdf
28 вересня 2018 11:59
17.Довідки по ст. 17.pdf
28 вересня 2018 11:59
12.Довідка щодо МТ бази.pdf
28 вересня 2018 11:59
10.Копія свідоцтва ПДВ.pdf
28 вересня 2018 11:59
9.Копія витягу з ЄДР.pdf
28 вересня 2018 11:59
8.Копія Статуту.pdf
28 вересня 2018 11:59
6.Копія протоколу № 50.pdf
28 вересня 2018 11:59
3.Довідка про учасника.pdf
28 вересня 2018 11:59
2.Тендерна пропозиція.pdf
28 вересня 2018 11:59
1.Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛСІ" ЛТД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛСІ" ЛТД
#21632299
Переможець 379 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2018 10:46

Документи

02 жовтня 2018 10:46
Електронний підпис
02 жовтня 2018 10:44
Сканировать1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2018 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛСІ" ЛТД
#21632299
379 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2018 10:46
Електронний підпис
02 жовтня 2018 10:44
Сканировать1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 11:46
Сканировать1.PDF укладений
13 грудня 2018 11:44
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2018 11:24
Сканировать10002.PDF укладений
19 жовтня 2018 10:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 379 000,00
UAH з ПДВ